CANDLE LAND – Darivanje!

Još preko ljeta sam sa svojom blogokolegicom Persom posjetila nedavno ponovo otvoren CANDLE LAND Zagreb u ulici Ivana Gundulića 18. Tamo sam se raspametila i nisam znala koju svijeću prvu pomirisati, a kada sam ih sve pomirisala velika većina njih mi se svidjela.

1 015

U svojoj ponudi Candle Land ima najkvalitetnije mirisne svijeće poznatih svjetskih brendova – Kringle Candle i Village Candle. Candle Land više nema u ponudi Yankee Candle, ali vjerujem da vam uopće neće faliti kada isprobate ova dva nova brenda koja se nalaze u ponudi.

Inače, Kringle Candle su bolje i čišće od Yankkee Candle svijeća jer nemaju umjetna bojila, a miris je intenzivniji, brže se širi prostorom i duže traje. Village Candle su izgledom, a i mirisom jako slične Yankee Candle svijećama, a izbor mirisa je zaista jako velik pa svatko može pronaći nešto za sebe.

Već je stigla i Božićna kolekcija koju možete pogledati ovdje, a ako su mirisi jednako dobri kao što izgleda da jesu – nema boljeg! 🙂

1 004

Nije tajna da obožavam mirisne svijeće i da ih imam dosta, ali isto tako volim imati kod kuće svijeće sa različitim mirisima koje onda biram po trenutnom raspoloženju jer mi ne paše uvijek jedno te isti miris. 🙂

Najdraži su mi citrusni mirisi, a nije mi mrska ni lavanda. Također, nekako mi je uvijek draže uzeti nekoliko manjih svijeća pa ih češće mijenjati, nego uzeti jednu veliku koja će mi vjerojatno nakon nekog vremena dosaditi, a neće biti ni na pola potrošena.

Odabrala sam pet manjih svijeća, četiri Village Candle i jednu Kringle Candle.

  • Kringle Candle – Lemon Rind (zaista miriši po limunovoj kori ❤ )
  • Village Candle – Cranberry Grapefruit
  • Village Candle – Frozen Margarita
  • Village Candle – Vanilla Sandalwood
  • Village Candle – Lavender

1 014

E sada dolazimo do zanimljivijeg dijela za vas, a to je da će zahvaljujući Candle Land-u jedna sretnica ili možda sretnik osvojiti ovih pet svijeća koje sam odabrala za vas. 🙂

1 016

PRAVILA DARIVANJA:

  • Ostavite bilo kakav komentar ispod ovog posta i napišite ime i prvo slovo prezimena (npr. Maja R.). Možete napisati i koje mirisne svijeće najviše volite. 🙂
  • Podržite mene i moj blog like-om na Beauty corner by Iveee facebook stranicu, no ovo je opcionalno. Bilo bi mi drago da napravite i ovaj korak, no nije uvjet za darivanje.
  • Pratite CANDLE LAND Zagreb facebook stranicu.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no također nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje od 27.10. do 9.11.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnika ili dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnik/ca će biti objavljen/a ovdje na blogu u posebnom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnik/ca ne javi u roku od 48 h random.org bira dalje.

Darivanje je otvoreno za čitateljice i čitatelje iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije. 😉

* * *

Sretno svima koji će sudjelovati u ovom darivanju! 

xoxo,

aa

Oglasi

229 thoughts on “CANDLE LAND – Darivanje!

  1. IvanaS. kaže:

    Obozavam ugodne mirise u prostoru, pogotovo Glade kolekciju svjeca u casicama(relaxing zen, love i sandalovina) te mirisne stapice ruze iz ornamenta. Obozavam i lavandu Budrovku pa koristim ulje za lampicu ili kapnem par kapljica u kupku za relaksaciju i stvaranja opustajuce atmosfere. Svaka soba ima odredenu vibru i pripadajuci miris kako bi ugodaj odgovarao namjeni. Odabrala si i uravnotezene a i osvjezavajuce mirise pa vjerujem da ce donjeti mirisno iznenadenje osjetilima dobitnice i njenih ukucana. Hvala ti sto si mi otkrila mi ovaj odlican ducan, jedva cekam pronjuskat ponudu.
    Ivana S.

  2. Mona Damon kaže:

    Baš me zanima kakva je Lemon Rind svijećica 🙂 citrusi i kombinacija jabuke i cimeta su definitivno najbolji mirisi pogotovo kad malo zahladi! 🙂
    Ivona S.

  3. Ružica M. kaže:

    Moja kćer jako voli svijeće stoga bih htjela osvojiti ovo njoj kao poklon za uspješno studiranje 🙂 mislim da bi joj se vanilija i lavanda najviše svidjele 🙂

Komentiraj

