New in – Kantarion izdanje [by Ela]

U svom prvom postu (link) spomenula sam prelazak na prirodno i domaće, a koja trgovina, ako ste u Zagrebu, je bolja za to od Kantariona. Pored poslovnice u Ozaljskoj 40 još nisam uspjela proći, a da nisam morala 😉 ući i provjeriti ima li kakvih noviteta. Onaj miris….koji se širi i na ulicu, u jednoj riječi – divota.

Ovo hladnije i kišno vrijeme odlučila sam proljepšati malim shoppingom, a osim što je Kantarion za mene pravo malo carstvo upravo zbog prirodnog i domaćeg, najveće pohvale idu i Manuelli s kojom se nemoguće ne zapričati, nasmijati i razmijeniti dojmove o proizvodima.

SLIKA 1 (FB page Kantarion)

SLIKA 2 (FB page Kantarion)

Ovaj  shopping  bio je planiran prvenstveno iz razloga što mi je pofalilo losiona za tijelo, ali i regenerator, a odmah sam iskoristila priliku da kupim i hidrolat Gospođe lavande koji sam u prošlom postu spomenula kao jedan od proizvoda na mojoj wish listi.

A kako nije teško natjerati žabu u vodu, pa tako i mene na dodatni slatki trošak, na blagajnu sam odnijela i pastu za zube – posljednju koja je stajala na policama. U nekoliko dana od objave na FB stranici Kantariona sve zalihe iz prve runde su rasprodane.

???????????????????????????????

???????????????????????????????

Definitivno najviše gušta donijela mi je kupovina Sapunotekina losiona za tijelo od badema, shea maslaca i vanilije. Losion je pakiran u aluminijsku tubu i kartonsku kutiju, a pakiranje od 175 ml u Kantarionu ćete platiti 60kn. Ne moram niti napomenuti da su sastojci baš ovog losiona idealni za hladno i vjetrovito vrijeme, u borbi protiv suhe kože.

Hidrolat Gospođe lavande gledam već neko vrijeme, a planiram ga koristiti kao tonik jer mi za sada niti jedan isproban nije dovoljno dobro ‘sjeo’. Hidrolat od lavande iz Gorskog kotara dolazi u pakiranju od 200 ml i cijena mu je 56 kn. Preporuka koju sam dobila ide otprilike ovako: odličan odabir za kožu koju treba hidratizirati, umiriti, osvježiti i očistiti. Više o OPG Ivanka Petrovski možete saznati ovdje – link.

???????????????????????????????

Za svoju pastu za zube, što je čini mi se njen najnoviji proizvod, Kuća magične trave kaže sljedeće: Matičnjak se upotrebljava u pastama za zube zato što djeluje izuzetno antibakterijski, kadulja sprječava parodontozu, a menta osvježava dah. Upravo su to sastojci melissine paste za zube na bazi bijele gline. Ova pasta za zube je 100% prirodni proizvod s organskim sastojcima, a pakiranje od 75ml u Kantarionu se prodaje po 37 kn. Naravno, kada se obnove zalihe. 😉

Izbor regeneratora također je pao na Kuću magične trave. U opisu na stranici proizvođača stoji da je riječ o potpuno prirodnom regeneratoru za kosu, protiv lomljenja, za sjaj i volumen. Osim toga, također prema preporuci koju sam dobila, pun je pogodak za sve tipove kose koje se teško raščešljavaju, a dobar je i u borbi protiv suhi  vrhova. 200ml regeneratora s melissom stoji 67kn.

???????????????????????????????

Nešto ranije kupila sam i  Mediterranea balzam od kamilice i  Aromara Harmony ulje za masažu. Kantarion na svojoj FB stranici ima i popis ostalih Mediterranea balzama uz pojašnjenje za što su najbolji. Baza im je jednaka – shea maslac, pčelinji vosak, vitamin E, a možete birati između Planinskog, Mediteran mixa, Kantariona, Kamilice, Lavande, Arnike, Smilja i Nevena. *Toplijih dana zanjih bi trebalo napravite mjesto u frižideru.

Više o Aromara proizvodima, među njima i uljima za masažu, možete saznati na web shopu. Osim Harmony ulja sigurna sam da ću s vremenom kupiti i Relax i Sv. Valentin, a za ljeto definitivno Sunshine ulje. Harmony me posebno privukao zbog mirisa, a evo par crtica o njemu: Ulje za masažu i njegu tijela. Za uspostavljanje duboke životne ravnoteže. Geranij – naranča – bor – cedar – marelica jezgra. Koristiti za masažu i njegu tijela nakon tuširanja. Nanijeti na još vlažnu kožu.

Koristite li i vi prirodno? Kupujete li hrvatsko? Ako da, koji su vam najdraži proizvodi, trgovine?

Ela

Oglasi

6 thoughts on “New in – Kantarion izdanje [by Ela]

  1. Mala kaže:

    ovi mediterranea balzami su zakon, probala sam vise vrsta, sa svakim bila jako zadovoljna, a planinski mi je nekako najdrazi. a koliko se prica o sapunoteci i njihovim kremema za ruke i losionima morat cu vise i ja probati. 🙂

  2. miia kaže:

    Imam i ja mirisnu vodicu i promijenili su rok uporabe iz 2014 u 2015 i nije mi jasno je li rijec o pogrešci ili je nešto drugo u pitanju. Sama vodica tonizira ali meni ne umanjuje crvenilo i čini mi se da mi je bila bolja avene termalna, ali tko bi vise znao 🙂

Komentiraj

