Nivea Color Care & Protect + DARIVANJE (x2)!

Nivea je nedavno predstavila nove Color Care & Protect proizvode za njegu i styling kose koji pružaju dugotrajnu zaštitu i intenzivnu njegu. Zahvaljujući ovim proizvodim kosa bi trebala izgledati zdravije nakon svakog pranja, a sjaj i intenzitet boje trajati dvostruko duže. Jedinstvena formula novih Nivea Color Care&Protect proizvoda sadrži inovativnu kombinaciju uljnog kompleksa za postojanost boje i tekućeg keratina. Uljni kompleks s uljem makadamije i UV filterima štiti vlasi kose i pigmente boje pružajući dvostruko dulju zaštitu boje, dok tekući keratin povećava razinu prirodnog keratina i čini kosu zdravom, mekom i glatkom na dodir.

NIVEA-Color-Care-Protect-Visual-526x790

Dobila sam priliku za vas isprobati i istestirati Color Care & Protect šampon za kosu i regenator pa ću vam u ovom postu ukratko napisati svoje dojmove.

Ako me dovoljno dugo pratite onda znate da sam prije par mjeseci htjela osvježiti boju kose te sam kupila u Mulleru boju i sama obavila posao kod kuće. Naravno, nakon nekog vremena i pranja boja je počela nestajati, tj. nije izgledala više onako lijepo i sjajno kao na dan farbanja kose. Inače, moja je kosa gusta, ali dosta tanka, bez volumena i ravna te se s njom ne može napraviti baš puno. Voli se zamastiti već drugi ili treći dan nakon pranja i mislim da tu nema neke pomoći.

10743747_10203609062762072_1877585435_n

A sada dojmovi o Nivea Color Care & Protect šamponu i regeneratoru. Koristila sam šampon i regenerator u kombinaciji, tj. zajedno pa ću vam napisati kako sam zadovoljna sa njima zajedno. Inače rijetko upotrebljavam regenerator jer uvijek imam osjećaj i strah da će mi se kosa prije zamastiti, no sa ovom kombinacijom sam se ugodno iznenadila. 🙂

ZA:

  • odličan i ugodan miris
  • kosa ne izgleda masno nakon pranja i počinje se mastiti tek 3. dan od pranja
  • ne zapetljava kosu i češljanje nakon pranja je ugodno bez čupanja
  • kosa se lijepo i zdravo sjaji nakon pranja
  • svjež izgled boje kose iako je prošlo dosta od farbanja
  • ne isušuje vrhove niti ostatak kose (regenerator nisam stavljala na tjeme već samo na vrhove)
  • ne uzrokuje svrbež ili bilo kakvu iritaciju na tjemenu
  • kosa je nakon pranja meka i glatka na dodir

PROTIV:

  • nema 🙂

Sastojci:

šampon / regenerator

10347644_10203688254221809_3338545745148551516_n-horz

Evo kako kosa izgleda, s tim da uzmite u obzir da je osvjetljenje užasno.

10690224_10203688267142132_4507519657893514664_n-horz

Količina: 250 ml (šampon), 200 ml (regenerator)
Cijena: 20,00 kn
Gdje kupiti: u svim drogerijama i većim prodavaonicama

* * *

Nivea vas daruje sa 2 paketa proizvoda Color Care & Protect – sampon i regenerator!

Copy of 10743829_10203609061122031_1986740058_n

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar mi napišite kakve šampone za kosu inače koristite i koliko vremena posvećujete njezi svoje kose. Naravno, napišite i svoje ime i prezime. 😉
  • Podržite mene i moj blog like-om na Beauty corner by Iveee facebook stranicu, no ovo je opcionalno. Bilo bi mi drago da napravite i ovaj korak, no nije uvjet za darivanje.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no također nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje tjedan dana, od 10.11. do 17.11.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnike bira random.org.
  • Dobitnici će biti objavljeni ovdje u ovom postu 19.11. i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnici ne jave u roku od 48 h random.org bira dalje.

Darivanje je ovaj put otvoreno za čitateljice i čitatelje iz Hrvatske.

***

Sretno svima! ❤

***

DOBITNICE su Franciska Perojević i Vedrana Z.! Cure molim vas javite mi se na mail beautycorneriveee@yahoo.com ili u inbox na facebook-u sa svojim kontakt podacima. 😉

xoxo,

aa

Oglasi

96 thoughts on “Nivea Color Care & Protect + DARIVANJE (x2)!

  1. Marina M. kaže:

    Probala sam NIveine proizvode za obojenu kosu i moram priznati da su jedni od boljih na našem tržištu. Trenutno kombiniram syoss i aiko proizvode, te kokosovo ulje za dubinsku njegu…

  2. Ljiljana kaže:

    ne koristim nikakve jake šampone za kosu, nego se trudim da kosu njegujem na prirodan način, kosi i njenoj njezi posvećujem dosta vremena
    Ljiljana Stanić

  3. Diana kaže:

    Koristim Schauma šampon za obojenu kosu i regenerator Syoss za jako suhu i oštećenu kosu.
    Dva puta mjesečno stavljam Scauma masku . Također koristim kokosovo ulje, koje je spas za suhu i kovrčavu kosu. Moja kosa je dosta zahtjevna i zato joj moram posvećivati jako puno vremena.

    Diana Š.

  4. tea perak kaže:

    Uf , muku mučim sa kosom i samponina..najčešće koristim od garniera jer iskreno i cijena im je prilagodljiva..i koliko na početku mi je super na kraju se razocaram…kosa mj je i dalje suha..SAD radim svaki put domaću masku za kosu od maslinovog ulja, jaja i meda…vidjet ce mo rezultate…

  5. Katarina Knežević kaže:

    Inače koristim Niveine šampone i regeneratore za kosu, imaju ugodan miris, kosu operem dva puta tjedno i odlično mi izgleda, sjajna, zdrava i mirisna, ali sada sam kupila Gliss šampon i regenerator plavi moram priznati da je odličan, kosa je sjajna i mekana baš kao i s Niveinim šamponima i definitivno ga mogu preporučiti…:D

  6. IVANA M. kaže:

    Darivanje je prekrasno! 🙂 Posto imam dugu kosu, posvecujem joj puno vremena i paznje. Od silnog feniranja, peglanja, pa kovrcanja, kosa mi cesto zna biti slaba, lomljiva, i s ispucanim vrhovima, pa sam primjetila da mi onda najvise odgovara koristiti Schauma šampon i regenerator repair&shine.

  7. Vedrana Z. kaže:

    Brinem o kosi ali ne biram previše šampone već koristim onaj koji imam kod kuće. Kosu bojam već godinama pa bi voljela probati ovu nagradu.

  8. SUZANA kaže:

    Kosi posvecujem dugo vremena jer oduvijek patim na lijepu kosu.Nema toga sampona, regeneratora, maske, ulja…itd,,koje nisam isprobala..Svaki sampon mi odgovara kosi i zbog tog sam sretna jer onda uvijek mogu isprobavati i veselim se svakom novom kojega vidim u ducanu..Da volim Niveu to je vec poznato svima 😉

  9. Tamara Varović kaže:

    Već godinama imam plave pramenove zahvaljujući kojima moja ionako “čudna” kosa postane još čudnija: suha, oštećena, strši na sve strane! Nisam previše eksperimentirala sa šamponima, više nekako isprobavam neke maske i regeneratore i sve ono što dolazi na kosu nakon pranja i sušenja 😀 S obzirom na to da moram koristiti puno tih dodatnih proizvoda – kosa mi se dodatno masti pa ju moram i češće prati. Još uvijek nisam našla šampon kojim bih bila baš jako zadovoljna, manje-više svi daju dobre rezultate dok se kosa ne privikne na njih, a poslije – opet sve po starom.

  10. ZMaja T. kaže:

    Nema tog šampona za obojanu kosu koji nisam koristila..Imam 24 godine,a farbam se više od 10 godina i to je rezultiralo i suhom i oštećenom, zapetljanom i svakakvom kosom, pa sam oduvijek eksperimentirala sa šamponima. Probala sam dosta Niveinih šampona,i regeneratora, ali ove nisam. Često koristim maske za kosu kupovne ili kućne radinosti i volim da mi je kosa sjajna i bujna jer to smatram jedinim dijelom sebe koji volim koliko god zamjerke imala na njenu isušenost i oštećenost 😀 Bitne su mi sve ove stavke koje si ti nabrojala, a pogotovo miris i da se kosa ne masti tek do trećeg dana 🙂 Podijelila na FB ZMaja Tončinić

  11. Martina kaže:

    Koristim šampon za obojenu kosu Schauma Color Shine . Puno vremena posvećujem jer želim da je moja kosa bude sjajna, lijepa i zdrava. Uz šampon koristim regenerator, čičkovo ulje i masku za obojenu kosu.

  12. Martina S. kaže:

    Budući da imam bebu od 6 mj. baš i nemam puno vremena za uređivanje, operem kosu i gotovo. najčešće koristim niveu ili pantene. Martina Siketić

  13. Ivana Bubek kaže:

    Otkad znam za sebe koristim Nivea šampone i regeneratore. Kosa mi je uvijek mirisna i lepršava. Uvijek je sjajna i ne masti se. Na njegu kose posvećujem dosta vremena. Obožavam svoju dugu kosu i volim da uvijek stoji kako ja želim. Da je sjanja i bez ispucalih vrhova.
    Ivana Bubek

  14. Snježana kaže:

    imam problema sa masnom kosom,a uz to je još i svježe pofarbana..pa trenutno tražim šampon koji će me riješiti ovih muka..Vaš još nisam probala ,pa bi ovo bila idealna prilika kad bi ga osvojila..na kosu trošim svaki put po 2 h prilikom pranja,sušenja i frćkanja jer mi je duga ..a volim da mi je lijepa,uredna i njegovana. 🙂 Snježana Špelić

  15. Marija G. kaže:

    najčešće koristim niveu, i to uvijek neki drugi šampon, najčešće kada vidim reklamu da je nekakv novi šampon onda ga i kupim da isprobam. Marija Gojak

  16. Ankica kaže:

    Trenutno koristim Palmolive šampon i regenerator za obojenu kosu. Kosa mi je normalna, zapravo više suha, tako da ju ne moram prati više od jednom tjedno. Povremeno stavim masku i to je sve. Ove šampone i regeneratore još nisam koristila, ali bit će slijedeći izbor sudeći po recenziji.

  17. Lana Frančić kaže:

    Ne koristim neke pretjerane preparate za ljepšu kosu, ali pošto često farbam kosu i feniram dobro bi mi došao ovaj set da vratim kosi sjaj. pratim te 🙂

    Lana F.

  18. Lidija kaže:

    Koristila sam sve i svasta ali nekako sam se nasla u avon proizvodima,nastojat cu sto prije probati niveine šampone jer jako drzim do svoje kose pa mozda ce to biti pun pogodak za nju

  19. Ale Ra kaže:

    Trenutno koristim Palmolive šampon i regenerator za obojenu kosu. Kosa mi je normalna, zapravo više suha, tako da ju ne moram prati više od jednom tjedno. Povremeno stavim masku i to je sve. Ove šampone i regeneratore još nisam koristila, ali bit će slijedeći izbor sudeći po recenziji.
    Danijela Žagar

  20. Monika Leovac kaže:

    Do sada sam koristila Pantene sampon i regenerator. Nekoliko puta mjesecno stavljam maksu od meda i maslinovog ulja. Posto mi je kosa farbana htjela bih probati i ove 🙂

  21. Martina Vrček kaže:

    Inače koristim Schauma šampone za kosu. Kosu perem svaki drugi dan i obavezno koristim regenerator a nekoliko puta mjesečno i masku za kosu kako bi svojoj obojanoj kosi pružila zaštitu.

  22. Mirna Oreč kaže:

    Inače koristim šampon Gliss Kur i balzam od iste marke jer mi je kosa od njih meka i sjajna a što je navažnije pruža potpunu njegu mojoj kosi.Nakon pranja kose i sušenja na vrhove nanosim serum za vrhove od Avona Advance Techniques.

  23. Kristina J. kaže:

    Budući da se bavim Oriflameom, najviše prefiram šampone iz te kolekcije, ali kćer mi preferira Niveine jer ona ima podosta ispucalu i suhu kosu,a prekrasnu dugu crnu. Obje farbamo kosu, ja u crveno, ona u crno, te koristimo razno razne regeneratore,ulja, šampone, sprejeve kako bi naša kosa bila što gušća i jača.

  24. JELENA R. kaže:

    Nivea šamponi i regeneratori su za moju kosu izvanredni, imam dugu obojanu crvenu kosu i dosta vremena provodim njegujući je- ona je moj ponos.Rajčić Jelena

  25. Nikolina S. kaže:

    Niveini šamponi i regeneratori mi najviše odgovaraju u zadnje vrijeme. Bojila sam kosu, a Nivea linja za obojenu kosu stvarno čini čuda. Svojoj kosi posvećujem puno vremena.

  26. Slađana S. kaže:

    Duže vrijeme koristim Niveine šampone. Odgovaraju mi, kosa mi je sjajna i nije masna, tako da nemam potrebe za isprobavanjem nekih drugih šampona. Obavezno regenerator poslije šampona i nekoliko puta mjesečno maska.

Komentiraj

