[DARIVANJE] Christmas giveaway – Misslyn

Christmas giveaway* * *

Božić je sve bliže, a moji beauty partneri i ja imamo zaista puno toga za moje drage čitateljice pa mislim da bi bilo u redu da danas krenemo sa prvim božićnim darivanjem i da se taj božićni, tj. blagdanski duh već polako počne širiti. ❤

10298694_10203759981414944_6006848824736582000_n

Misslyn je za vas pripremio jedan lijep paketić sa tri proizvoda, a to su:

  • Compact powder – No. 40 vanilla beige
  • Hign shine Trio eyeshadow palette – No. 02 revival
  • Waterproof mascara Lash explosion

misslyn powder-horz

64389_10203759981574948_4731187059875363858_n-vert

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar mi napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena) i recite mi jeste li već isprobale nešto od Misslyn kozmetike. Ako jeste, slobodno mi preporučite nešto. 😉
  • Podržite mene, moj blog i ovo darivanje like-om na facebook stranici bloga Beauty corner by Iveee.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje od 22.11. do 30.11.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnike bira random.org.
  • Dobitnici će biti objavljeni ovdje u ovom postu 2.12.2014. i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne java u roku od 48 h random.org bira dalje.

Darivanje je ovaj put otvoreno za čitateljice i čitatelje iz Hrvatske.

misslyn

***

Sretno svima!

***

DOBITNICA je Ivanka T.! Molim Ivanku da mi se javi u inbox na facebook-u ili na mail beautycorneriveee@yahoo.com sa svojim kontakt podacima. 😉

xoxo,

aa

Oglasi

181 thoughts on “[DARIVANJE] Christmas giveaway – Misslyn

Komentiraj

