Recenzija: Sapun za lice – Mala od lavande [by Ela]

Jedan od najprodavanijih proizvoda Male od lavande je sapun za čišćenje lica od gline i ugljena. Mala od lavande ima nekoliko proizvoda bez kojih više ne mogu zamisliti svoje dnevne rituale, a ovaj je na samom vrhu. Da, da, uz ovaj sapun i nešto toliko obično poput umivanja postalo je uživanje.

DSC04288

Zapravo, pravi užitak dolazi nakon umivanja, kada ostaje samo čista koža bez odumrlih, suhih stanica.Da ste me prije nekoliko mjeseci pitali kakvu kožu lica imam, odgovor bi bio – izrazito suha. Posebno se to odnosilo na područje čela i nosa, a u jesenskim i zimskim danima punim vjetra i hladnog zraka suha koža nije bila iznimka ni na obrazima.

Zbog svega toga ponekad je bila prava umjetnost nanijeti puder, ali nakon isprobavanja ovog sapuna problema više nema. Najveća briga mi je bila upravo ta da će, zbog toga što je riječ o sapunu (a i u samom opisu stoji ‘uklanja masnoću’), koža biti dodatno isušena, no suprotno tome, najbolji dokaz da baš nikakve brige oko toga nisu potrebne dobila sam neki dan, nakon tri tjedna upotrebe sapuna.

U žurbi sam imala vremena tek za brzinsko umivanje i stavljanje pudera u pjeni, bez ikakve kreme i podloge nanesene prije njega, a osim što se odlično stopio s kožom (koja je u posljednja tri tjedna fenomenalno glatka) izdržao je čitav dan bez ikakvih promjena. Istina bog, stavljanje pudera bez prethodnog nanošenja kreme neće mi prerasti u naviku, ali bila je ovo točka na i ostavljanja sjajnog dojma.

DSC04289

Što Mala od lavande ima za reći o svom proizvodu?

Medicinski ugljen je izvrstan čistač kože, uklanja masnoću i sve nečistoće sa površine, izvlači mitesere, snažan je detoksikans, dubinski čisti pore i uravnotežava stvaranje sebuma.

Zelena glina bogata je vrijednim mineralima koji  zatežu i  pomlađuju kožu (silicij,  aluminij,  željezo, kalcij, magnezij, oligoelementi, titan i ostali vrijedni sastojci). Ima sposobnost izvlačenja štetnih tvari iz kože te odstranjuje gornji sloj mrtvih stanica sa površine kože, potpomaže regeneraciju kože i njezinu prokrvljenost.

Sastav: bio glicerinska baza, medicinski ugljen, zelena glina

DSC04292

Moji dojmovi:

U protekla tri tjedna sapun sam koristila na tri načina. U početnim danima, nanošenjem na dlanove pa zatim na lice, jer je ipak bila riječ o meni novom i nepoznatom proizvodu, a koža osim što mi je suha sklona je i reakcijama. Opreza nikada dosta pa je tako bilo i ovog puta.

Nakon svega nekoliko dana koža je postala glatka i  po mojoj procjeni spremna da sapun nanosim direktno na lice. Ovakvim korištenjem sapun djeluje i kao piling iako to ne osjetite pri dodiru s kožom,uklanja baš sve mrtve stanice, a ako imate malo vremena, možete ga upotrijebiti i kao masku. Nakon desetak minuta od laganog utrljavanja sapun na licu poprima efekt maske što znači da u njemu imate univerzalan proizvod.

DSC04284 DSC04286

Ovaj 3u1 sapun bez ikakvog trljanja uklanja i većinu pudera tako da moja micelarna ima zaista lagan posao, brzo se ispire, a sporo troši, a dolazak Male od lavande u Boćarski dom iskoristila sam za kupovinu još jednog.

Sapun, kao i ostale proizvode, možete  naručiti na web  shopu  Male  od  lavande ili na sajmovima hrvatskih proizvoda,  zdrave i prirodne prehrane i kozmetike, itd. Košta svega 24 kn i od mene ima čistih 5/5.

Jeste li probali neki proizvod od Male od lavande? 😉

Ela

Oglasi

6 thoughts on “Recenzija: Sapun za lice – Mala od lavande [by Ela]

  1. Anonimno kaže:

    kad sam naručila ovaj sapun nisam mogla dočekati da mi stigne jer sam pročitala hrpu pozitivnih recenzija.i onda nakon prvog korištenja mi je izazvao nered na licu.no reko ajd možda mi se lice čisti,i tako sam mu dala još par prilika i svaki put isto,na kraju je završio u kanti za smeće 😦
    to je bio prvi prirodni proizvod koji sam probala i sad nekako vise nijednom nevjerujem 😀 drago mi je da je tebi odličan

    • Iva P. kaže:

      To je normalno za ovakav proizvod ovog sastava, on prvo napravi nered na licu i tako zapravo izvlači ‘smeće’ iz kože..kad sve izađe onda lice uglavnom bude stvarno očišćeno.
      Žao mi je što ti nije odgovarao taj sapun 😦

Komentiraj

