“Tartufi” s đumbirom i brusnicama [by Ana]

Moram priznati da sam za ovaj post imala nešto sasvim drugačije u planu, no ovih dana se jednostavno želim grcati u slatkom, a ne da mi se miksati, mijesiti tijesto, čekati da se nešto ispeče…tako da je prvotni plan brzo propao. Kad me uhvati želja za slatkim, a ne zadovoljava je želja za voćem, uvijek gledam da što brže nešto „iskemijam“. Velika sam ljubiteljica čokoladnih tartufa, ali izbjegavam čokoladu pa se uvijek veselim nečemu što barem vanjskim izgledom podsjeća na te male slasne kuglice. Čokoladni tartufi se izrađuju od ganachea (čokolada+slatko vrhnje+maslac) koji se uvalja u kakao, a iako su naizgled jednostavni okusom nikog ne ostavljaju ravnodušnim.

Ovo što sam vam pripremila nisi tartufi nego u biti kakao kuglice, ali eto, mene više veseli kad ih zovem tartufima pa mi nemojte zamjeriti. Ove godine ih jedem u velikim količinama kao utjehu za prave, iako ruku na srce, okusom nisu ni slični. Stalno isprobavam nova varijante i ovo je jedna od dvije najdraže, s brusnicama i đumbirom. Ovi tartufi ne sadrže šećer pa ih povremeno nosim sa sobom i kad idem do grada kao nekakvu zdraviju poslasticu. Sastojke možete prilagoditi svojim potrebama i ukusu, moja potreba je lan, ali ako ga ne konzumirate možete ga zamijenit istom količinom rogača. 🙂

blog1 (1)

SASTOJCI (za 20 tartufa):

2 žlice lana

3 žlice rogača

3 žlice zobenih pahuljica

1 šaka brusnica

4 žlice otopljenog kokosovog ulja

1 žlica vode

đumbirov sok

1 žlica meda

2 žlice gorkog kakaa + za oblaganje tartufa

blog2 (1)

PRIPREMA:

Lan, rogač i zobene pahuljice sameljite u brašno, za to će vam najbolje poslužiti mlinac za kavu. U dobiveno brašno umiješajte kakao, sitno nasjeckane brusnice, med, kokosovo ulje i vodu. Odrežite 4-5 cm đumbira, sitno naribajte i pritisnite kroz cjedilo ili gazu da iscijedite sok. Sok dodajte u smjesu za tartufe i sve dobro izmiješajte da dobijete fino tijesto. Đumbirov sok možete i ne morate stavljati, prema ukusu, no meni se jako fino slaže s čokoladnim okusima pa često radim takvu kombinaciju. 😉 Od tijesta formirajte male kuglice i stavite ih u hladnjak na desetak minuta da se stisnu. Ohlađene kuglice uvaljajte u kakao i spremite na hladno. Kod serviranja izvadite ih nekih pola sata ranije iz hladnjaka kako bi se opustile i omekšale jer kokosovo ulje u hladnjaku stisne smjesu. 😀

Kakve poslastice vi jedete kad vas uhvati pms? 😉

Ana

Oglasi

Komentiraj

