LOKO krema za lice – Lavanda

Još prije ljeta dobila sam priliku isprobati nekoliko proizvoda Loko Prirodne Kozmetike; Loko prirodni dezodoran Ylang-Ylang, sapun za lice Afrika i kremu za lice Lavanda. O Ylang-Ylang dezodoranu sam vam već pisala ovdje, a danas ću vam reći nešto o kremi za lice od lavande.

Inače sam veliki ljubitelj lavande i volim je u doslovno svemu, u kremama, sapunima pa čak i čajevima i sladoledima. Što se tiče moje kože, ona je mješovita sa masnijom T-zonom i dosta suhim obrazima. Rekla bih da ova krema spada u skupinu univerzalnih krema i da je zaista pogodna za sve tipove kože, no idemo po redu…

izvor

Što Loko Prirodna Kozmetika kaže za ovaj proizvod?

”LOKO LAVANDA – krema za lice od lavande namijenjena je svim tipovima kože, lagane i brzoupijajuće teksture, ne čepi pore i ne ostavlja masni film na licu. Napravljena je od hidrolata lavande, macerata lavande u suncokretovom ulju i eteričnog ulja prave lavande, alantoina, prirodnih ovlaživača i stabilizatora.”

Iva iPhone 020

”Hidrolat lavande idealan je za njegu gotovo svih tipova kože, djeluje regenerativno, pročišćavajuće, rashlađujuće, izvrstan je za njegu osjetljive kože, kao i kod akni i drugih upalnih stanja kože.

Eterično ulje prave lavande korisno je za njegu svih tipova kože; umiruje i zacjeljuje. Primjenu nalazi kod akni, upalnih stanja kože, opekotina, rana, gljivičnih stanja, ekcema, psorijaze, svrbeža, dermatitisa.

Lavanda ubrzava zacjeljivanje kože, pa je dobrodošao dodatak u pripravcima za njegu kože, naročito kod oštećene ili osjetljive kože.

Kremu čuvati na hladnome mjestu.”

Iva iPhone 021

Krema dolazi u jednostavnoj limenoj teglici na kojoj se nalazi naljepnica, tj. etiketa sa nazivom proizvođača i samog proizvoda. Krema je ručno rađena, kao i sva ostala Loko prirodna kozmetika. Trajanje kreme je 4 mjeseca od proizvodnje i to je bilo ono što me na početku malo brinulo jer nisam bila sigurna hoću li moći cijelu kremu potrošiti u tom razdoblju, no potrošila sam je bez problema. Zapravo, količina kreme je taman dovoljna za to razdoblje u kojem je treba potrošiti. Naravno, ovo vrijedi ako mažete lice dva puta dnevno, ujutro i navečer, ukoliko se mažete češće onda vam vrlo vjerojatno neće biti dovoljna ova količina. Meni osobno nije potrebno puno kreme za jedno korištenje na cijelom licu jer moja koža ne može upiti puno kreme, no ako imate suhu kožu ili izrazito suhu kožu, tada ipak nanesite bogatiji sloj kreme i pustite da koža upije onoliko koliko može.

Iva iPhone 022

Krema je bijele boje i tekstura joj je slična univerzalnoj Nivea kremi. Upravo zbog toga što je teksturom slična Nivea univerzalnoj kremi sam se bojala da mi se neće svidjeti, da će se jako teško razmazivati i da će ostaviti onaj grozan masni osjećaj na licu, no ništa od toga se nije dogodilo. Naprotiv, krema se odlično i lako razmazuje, vrlo brzo se upija i ne ostavlja nikakav masni osjećaj na licu.

Iva iPhone 024

Zahvaljujući dosta čvrstoj i gustoj teksturi nema straha da se krema može izliti iz teglice ili nešto slično. Ako dugo stoji u nagnutom položaju normalno da će i krema promijeniti svoj položaj unutar teglice, ali svejedno kada je otvorite krema neće iscuriti van.

Iako je krema malo gušća, kada je uzimate prstima osjeti se kako je zapravo lagana i jako maziva. Meni osobno je draže ovakav tip kreme uzimati malom špatulom nego prstima čisto zbog toga što ne volim kada mi krema ode pod nokte.

Iva iPhone 026 Iva iPhone 025

Što se tiče mirisa, njime sam oduševljena. Naravno, to je zato što stvarno volim lavandu i njen miris, ali mislim da bi i ne tako veliki ljubitelji lavande bili zadovoljni ovom kremom. Većina onih koji ne vole lavandu zapravo ne vole njezin miris koji mogu osjetiti u mirisnim vrećicama sa lavandom (sušenom), no miris ove kreme nije niti približno jak kao miris u tim vrećicama. Također, miris lavande ne ostaje dugo na koži, tj. ostaje neko kratko vrijeme nakon što se namaže na lice, a osim toga, kada namažete kremu na lice nećete jako osjetiti njen miris iako će vam biti doslovno pod nosom. 😛

* * *

Veliki plus je što mi ova krema nije izazvala nikakav nered na licu, nije se pojavio niti jedan prištić, niti su pore bile začepljene od nje. Koliko god u teglici izgleda gusto, na licu je skroz lagana i prozračna.

Prvo vrijeme sam izbjegavala mazati ovu kremu na područje oko očiju, no to je bila greška zato što je ova krema odlična čak i za to jako osjetljivo područje lica. Prije me od nekih krema sličnog sastava znalo peckati područje oko očiju, ali to nije bio slučaj sa ovom Loko kremom od lavande.

Imam nekoliko izrazito suhih ‘fleka’ na obrazima i moram priznati da mi je čak i na njima ova krema funkcionirala, naravno malo manje nego na ostatku lica, no ovo je stvarno ekstrem jer mi se ti suhi dijelovi znaju doslovno ljuštiti.

Količina: 50 ml
Cijena: 50 kn
Rok Trajanja: 4 mjeseca
Gdje kupiti: Facebook stranica Loko Prirodna Kozmetika

Sve u svemu jako sam zadovoljna ovom kremom i sigurno ću joj se vratiti kada potrošim još neke kremice koje čekaju testiranje. 🙂

Jeste li isprobali neki proizvod iz radionice Loko Prirodne Kozmetike? 🙂

xoxo,

aa

Oglasi

6 thoughts on “LOKO krema za lice – Lavanda

  1. Kristina K kaže:

    Jedini Loko proizvod koji sam isprobala je bas ova krema I jako sam zadovoljna. Cuvala sam ju u frizideru pa sam ju koristila I dulje od 4 mjeseca. Najvise mi se svidio miris lavande I to sto se brzo upija. 🙂

  2. makeupandother kaže:

    Odlična recenzija! Stvarno si me namamila da naručim ovu kremu, iako ne volim miris lavande.. ali opet neki L0ccitane proizvodi mi miriše iako su od lavande pa bi mogla i ona 😀
    Loko kozmetiku obožavam, sve što sam do sad od njih probala me i više nego iznenadilo, koliko je kvalitetno 😀
    volim ovakav tip kreme, koji je lagana i prozračna na licu, a opet radi svoj posao i hidratizira 😀
    preslatke su im ove limene kutijice u koje stavljaju proizvode – odlična ideja 😀

  3. Brlog kaže:

    Krema se doima obećavajućom, a posebno mi se sviđa slatko pakiranje 🙂 Jedino me čudi što je kutijica metalna jer prirodni pripravci ne bi trebali dolaziti u dodir s metalom, ali pretpostavljam da postoji opravdani razlog za izbor takvoga pakiranja izuzev estetike.

    Isprobala sam nekoliko Loko proizvoda – neki su mi se svidjeli više, neki manje, a najbolji su dojam ostavili kruti sapuni.

Komentiraj

