[DARIVANJE] Christmas giveaway – La Roche Posay & Vichy

Christmas giveaway

* * *

Božićni duh se već lagano počeo širiti i internetom i gradom pa nastavljamo sa novim darivanjem u kojem su za vas poklone pripremili La Roche Posay i Vichy. ❤

christmas giveaway vichy

La Roche Posay i Vichy pripremili su dva poklona što znači da će biti dva dobitnika, a pokloni su:

  • La Roche Posay Lipikar Baume AP+ balzam za tijelo

la roche posay lipikar baume ap giveaway

  • Vichy Liftactiv Supreme krema za normalnu do mješovitu kožu lica

vichy liftactiv supreme giveaway

* * *

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar mi napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena) i recite mi koristite li neki proizvod od La Roche Posaya ili Vichyja.
  • Pratite facebook fan page ovog bloga – Beauty corner by Iveee.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje od 6.12. do 12.12.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnike bira random.org.
  • Dobitnici će biti objavljeni ovdje u ovom postu 13.12.2014. i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnici ne jave u roku od 48 h random.org bira dalje.

Darivanje je ovaj put otvoreno za čitateljice i čitatelje iz Hrvatske.

10822253_10203808209420614_1957830692_n

***

Sretno svima!

***

DOBITNICE su Ines R. i Mateja C.! Molim cure da mi se jave u inbox na facebook-u ili na mail beautycorneriveee@yahoo.com sa svojim kontakt podacima. 😉

xoxo,

aa

Oglasi

187 thoughts on “[DARIVANJE] Christmas giveaway – La Roche Posay & Vichy

  1. Vesna I. kaže:

    Vesna I.
    Dosad sam koristila samo Vichy proizvode, šampone uglavnom. Jako davno sam dobila i neku kremicu, ali sam već zaboravila kako se zove. La Roche nisam koristila baš ništa 🙂 Baš me zanima kakvi su i oni. Ali su inače od oba proizvodi skuplji pa ih nisam uzimala reda radi da bih probala, nego kad baš trebam nešto, ciljano, kad znam da je dobro 🙂

  2. Kristina K kaže:

    Koristim LRP i Vichy proizvode već godinama jer imam jako osjetljivu kozu kojoj najcesce odgovaraju samo ljekarnički brendovi. Od LRP proizvoda jako volim Lipikar liniju, a Toleriane krema me cesto spasava. Vichy termalna voda se cesto može pronaći u mojoj torbi, a obožavam i Dercos šampon protiv peruti za suhu kosu. 🙂
    Kristina K.

Komentiraj

