TOP 5 lipsticks – jesen/zima

Danas vam donosim post koji sam imala u planu objaviti prije dobrih mjesec dana pa nikako i nikako. Radi se o mojim najdražim i najčešće korištenim ruževima za usne ove jeseni, a vjerujem da će ovo vrijediti i za cijelu zimu. 🙂

10751736_10203635925793631_751221668_n

Prije sam mislila da nisam jedna od onih koje biraju ruževe po godišnjim dobima, ali primijetila sam da ipak tokom jeseni i zime posežem češće za drugačijim nijansama nego ljeti. Uglavnom su to tamnije nijanse, a zalomi se i neka crvena za kojom nikada ne posežem ljeti.

Osim toga, prije sam u širokom luku izbjegavala tamnije ruževe jer sam bila uvjerena da takvi ruževi ne stoje curama sa tankim usnicama, no – greška! I cure koje nemaju usne kao Angelina Jolie mogu bez ustručavanja nositi tamnije ruževe i garantiram da će izgledati super. 🙂

Ovo su moji najdraži ‘jesenski’ i ‘zimski’ ruževi za usne: LANCOME L’Absolu Rouge Mat Rose Sortilege 361, ARTDECO Dita Von Tese Art Couture velvet lipstick 607, GOLDEN ROSE Classic lipstick 234, CATRICE Metallure (lim.ed.) C03 Alluring Red i Kat Von D Studded Kiss lipstick Lovecraft.

10745033_10203635761629527_962873418_n

1503825_10203635925313619_6265593591192687527_n

  • LANCOME L’Absolu Rouge Mat Rose Sortilege 361

Ovaj ruž je dio Lancome-ove limitirane kolekcije ‘Midnight Roses’ i definitivno je najskuplji ruž za usne koji imam u svojoj kolekciji, ali mi je i najdraži. Kada sam ga kupovala htjela sam ruž izrazito tamne nijanse, ispostavilo se da ovaj ruž nije ispunio tu moju želju i na prvu nisam bila u potpunosti zadovoljna jer je nijansa bila svjetlija od one koju sam željela. Na kraju je, eto, ispalo da je ova nijansa savršena za mene i kada god imam ovaj ruž na usnama dobijem dosta komplimenata. Ovaj Lancome ruž daje intenzivnu boju i iako je ruž mat, ruž se jako lagano nanosi i niti malo ne isušuje usne. Kada se nanosi osjeti se baršunasta tekstura i vrlo je ugodan na usnama. Također, jako dugo traje na usnama, može bez problema izdržati cijeli dan uz eventualno jedan mali popravak ruža nakon poštenog ručka. 😛
Nisam sigurna ima li još za kupiti ruž ove nijanse, no ja sam ga kupila prošlo ljeto na feelunique stranici za skoro duplo manje novaca nego što ovakvi ruževi koštaju kod nas u Mulleru (regularna cijena im je ovdje cca. 250 kn). Ako imate priliku svakako si nabavite jedan Lancome L’Absolu Rouge Mat ruž za usne jer ako su sve nijanse krasne kao ova, onda nema šanse da požalite.

  • ARTDECO Dita Von Teese Art Couture velvet lipstick 607

Drugi meni najdraži ruž iz kolekcije je ovaj ful narančasti kojeg sam neko vrijeme izbjegavala nositi jer sam mislila da će zube učiniti naizgled žućima, no barem kod mene to ipak nije bio slučaj. Meni osobno je važno da mi ruž ne učini zube žućima nego što jesu jer nisam jedna od sretnica koje imaju sniježno bijele zube. Ovaj ruž je izrazito mat, izrazito pigmentiran i izrazito dugo traje na usnama bez popravljanja. Mana mu je što se teže nanosi i što će naglasiti zaista svaku nepravilnost na usnama pa je prije nanošenja peeling usnica i balzam obavezni. Već sa prvim slojem dobije se prava nijansa i drugi sloj nije potreban. Mislim da je ovo jedan od zahtjevnijih ruževa što se tiče pripreme usnica i nanošenja, no svakako je jako poseban, zanimljiv i nema šanse da prođete nezamijećeno s njim na usnama. Kapnja ovog ruža bila je, ako ćemo skroz iskreno, apsolutno impulzivna jer je ruž bio snižen na cca. 40 kn u Mulleru, no drago mi je što sam ga tada odlučila kupiti.

  • GOLDEN ROSE Classic lipstick 234

Ovaj ruž sam platila cijelih 5 kn (puna cijena je inače oko 25 kn) i unatoč tome što cijena zvuči smiješno i što ambalaža nije najprivlačnija ikad, moram reći da je ruž zaista odličan. Ruž ima sjajni finish te se vrlo lako nanosi. Jedan sloj dovoljan je da se dobije odlična nijansa na usnama, ali tek sa dva sloja to bude ono pravo. Nije postojan kao prethodna dva ruža, može trajati na usnama nekoliko sati, no nakon jela će biti potrebno popraviti ga. Ovaj ruž nije zahtjevan za nanošenje i dobro će izgledati čak i ako usnice nisu u 100% najboljem stanju.

  • CATRICE Metallure (lim.ed.) C03 Alluring Red

Mislim da ovog ruža nema više za kupiti jer je bio dio Catrice limitirane kolekcije ‘Metallure’ koja se, kada je bila aktualna, razgrabila doslovno u nekoliko dana. Mat-polumat finish, kremasta tekstura, dovoljan jedan sloj – što reći nego da je ovo jedna krasna crvena nijansa kakvu bi (barem sličnu) svaka cura/djevojka/žena trebala imati. Lako se nanosi, ne isušuje usne i nije zahtjevan što se tiče prelijevanja van usnica. Ljepše izgleda kada se prvo usne uokvire olovkom za usne, no odlično izgleda i bez tog koraka. Traje na usnama do 4 sata bez problema, ali ipak ga je nakon jela potrebno malo popraviti. Cijena ovog ruža bila je cca. 30 kn i sigurna sam da se slična nijansa može pronaći i u standardnoj postavi Catrice ruževa za usne.

  • Kat Von D Studded Kiss lipstick Lovecraft

Ovo je mini size Kat Von D ruža za usne koji se mogu kupiti jedino u Sephori, a dođao je u setu sa još 8 krasnih nijansi koje sam vam već pokazala u ovom postu. Ovo je jedna divna mat ljubičasto-ružičasta nude nijansa za koju sam mislila da mi neće dobro stajati, ali jako sam je zavoljela. Zahtjevniji je za nanošenje, ali vježba čini čuda. Osjećaj na usnama je vrlo ugodan i odlično je što ne zahtijeva korištenje olovke za usne je jer i bez tog koraka izgleda odlično. Odlično je pigmentiran pa je jedan sloj i više nego dovoljan. Traje na usnama do 6 sati uz hranu i piće bez popravljanja.

10743748_10203635915633377_1070094784_n

Swatcheve sam napravila najbolje što sam mogla, iako ne mogu reći da su fotić i osvjetljenje surađivali. Svejedno, moram reći da su swatchevi 99,5 % realni. 🙂

10744532_10203635915713379_10749049_n

u zatvorenom prostoru

10748950_10203635908633202_523084316_n

na danjem svjetlu

* * *

Koji su vaši favoriti među ruževima za usne za ovo doba godine? 😀

xoxo,

aa

Oglasi

10 thoughts on “TOP 5 lipsticks – jesen/zima

  1. tea18thea kaže:

    Imam ovaj Golden Rose ruž i za te novce je stvarno super, steta sto su povukli cijelu liniju iz prodaje. Ali njihovi Lipstick ruzevi su jos bolji 🙂 i veci je izbor boja.

  2. cvita2809 kaže:

    Najviše mi se sviđa ovaj ruž u mini size pakiranju. Ja sam isto mislila da mi tamni ruževi ne stoje, i gotovo uvijek nosila nude ruževe. Sada vidim da tamni ruž baš lijepo osvježi moje lice.

Komentiraj

