TOP 5 nail polishes – jesen/zima

Prije nekoliko dana sam na svojoj facebook fan page stranici objavila fotografiju swatcheva meni najdražih ‘jesensko-zimskih’ lakova za nokte, a danas vam donosim cijeli post sa više fotografija. TOP 5 lipsticks – jesen/zima ste možda već škicnuli, a sada ću vam pokazati koji su moji najdraži lakovi za ovo doba godine, tj. kakve nijanse preferiram.

10751888_10203635945794131_2043619300_n

Nije pravilo, ali u ovo doba godine ipak radije lakiram nokte tamnijim lakovima. Vesele nijanse poput neon roze, žute i narančaste generalno u jesen i zimu jako rijetko nosim na noktima, ljepše mi izgleda kada nokte nalakiram nekom tamno zelenom ili bordo/trula višnja nijansom. 🙂

Ovo su moji najdraži ‘jesenski’ i ‘zimski’ lakovi za nokte: MANHATTAN Lotus effect 65W, ESSIE chocolate cakes, ILLAMASQUA Seance, ANNY 369 green racing drag i ESSIE spin the bottle.

10703972_10203635941554025_1701739584023805832_n

  • MANHATTAN Lotus effect 65W

Manhattan lakova za nokte nemam puno, a od tih nekoliko koliko ih imam ovaj mi je najdraži i najčešće ga lakiram. Nijansa mi je skroz posebna – nešto između tamno tamno ljubičaste i bordo nijanse. Na noktima izgleda famozno! Tamnije lakove treba lakirati malo pažljivije jer neće lijepo izgledati ako ga nalakirate preko volje, potrebno je malo truda. Četkica ovog laka je odlična i bit će dobra i onima koji nemaju veliku ploču nokta. Lagano se lakira i četkica ne ostavlja tragove, tj. neće ostaviti crte od dlačica četkice kao što se to kod nekih lakova zna događati. Dovoljan je jedan sloj jer već tako prekriva nokat u potpunosti, no ja ipak volim nalakirati lak u dva sloja. Ispod ovog laka obavezno stavljam bazni lak kako mi nokat ne bi poprimio boju laka. Trajnost laka je solidna, može trajati na noktima 5 dana bez da se na vrhu nokta počne guliti. Nisam sigurna koja je cijena ovog laka, ali znam da ne spada u one skuplje lakove, a često zna biti na nekoj akciji pa ga se tada isplati uzeti.

  • ESSIE chocolate cakes

Essie Chocolate cakes mi je trenutno najdraži lak za nokte u cijeloj mojoj kolekciji. Jednu bočicu sam skoro potrošila, a druga je već spremna. Nijansa je prava čokoladna, no nije čista smeđa. Četkica je malo šira kao kod svih Essie lakova koji su na našem tržištu i vrlo je lako raditi s njom. Jedan sloj je dovoljan, ali nokti će puno ljepše izgledati sa dva sloja laka. Bazni lak ispod nije prijeko potreban, ali preporučam da se stavlja ispod bilo kojeg laka za nokte. Trajnost je odlična, traje na noktima tjedan dana uz sve uobičajene kućanske poslove. Cijena Essie lakova je oko 74 kn, no često su na akciji pa uz akciju budu između 40 i 50 kn što se za ovakav lak svakako isplati.

  • ILLAMASQUA Seance (UV Glow)

Illamasqua lakove lako volim jer zaista ima posebnih nijansi, a ova je jedna od takvih. Bila sam model na Master-u u Illamasqua studiu i u paketiću sam dobila ovaj krasan lak za nokte. Nijansa je stvarno posebna i ne znam je riječima dobro opisati pa ćete je vidjeti ispod sa ostalim swatchevima. Miks je ljubičaste, ružičaste i srebrne – divna nijansa! Četkica je nešto uža pa lakiranje vremenski traje mrvicu duže, no isplati se jer kad nalakirate nokte mirni ste i do dva tjedna sa ovim lakom. Trajnost mu je zaista više nego odlična! Jedan sloj je i više nego dovoljan i čak niti ja ne stavljam drugi sloj, a inače bez dva sloja lakiranje noktiju za mene ne postoji. Mala mana ovog laka je to što se malo teže skida sa noktiju pa je moja preporuka ispod prije staviti peel of bazni lak (Essence) ili jednostavno uz pomoć aluminijskih folija skinuti lak. Cijenu ovog laka ne znam pošto je bio poklon, no obično je cijena Illamasqua lakova za nokte između 170 i 190 kn.

  • ANNY 369 green racing drag

Ovo je jedna od najljepših tamno zelenih nijansi ikad, jedino odmah na početku moram spomenuti da ispod ovog laka obavezno (!!!) ide bazni lak jer ako ga se ne stavi imat ćete zelene nokte mjesecima poslije. Četkica je odlična i lako se lakira, jedan sloj je dovoljan, no za onu pravu tamno zelenu nijansu su ipak potrebna dva sloja. Trajnost na noktima je osrednja, rekla bih da traje oko 5 dana prije nego što se počne guliti na vrhovima noktiju. Cijena Anny lakova je cca. 72 kn, no jako često se u Douglas parfumerijama mogu pronaći paketići ‘1+1 gratis’, što znači da za cijenu jednog laka dobivate drugi na poklon, a to je odlično i isplati se kupiti. Anny ima zaista ogromnu ponudu nijansi i sa svim Anny lakovima koje imam sam jako zadovoljna.

  • ESSIE spin the bottle

Ovo je lak iz ovogodišnje proljetne Essie kolekcije koju sam već pokazala ovdje i mogu reći da je ovo jedan od najljepših nude nijansi koju imam u kolekciji lakova. Čista nude nijansa, prekriva savršeno u samo jednom sloju, četkica je srednje debljine pa ste sa lakiranjem gotovi doslovno u par minuta. Jedan sloj je dovoljan, ali puno ljepše izgleda na noktima kada se nalakira u dva sloja. Trajnost je odlična kao i kod svih Essie lakova, trajat će bez problema do tjedan dana na noktima.

* * *

Swatchevi su fotkani u zatvorenom, ali na danjem svjetlu i čini mi se da sam ih uspjela uhvatiti 100% realne. 😀

10342418_10203635928033687_3198313629637129172_ns lijeva na desno :
Manhattan 65W, Essie chocolate cakes, Illamasqua Seance,
Anny 369 green racing drag, Essie spin the bottle

10735784_10203635929353720_1263949827_n

* * *

Koje lakove vi koristite najviše? Zapostavljate li zimi kao ja neke vesele nijanse? 😛

xoxo,

aa

Oglasi

10 thoughts on “TOP 5 nail polishes – jesen/zima

Komentiraj

