Favoriti 2014. godine! [preparativa]

Prošla je cijela godina i bilo je zaista puno proizvoda koje sam isprobala, a neki su čak uspjeli doći do ovogodišnjih favorita. Bilo je proizvoda kojima nisam bila previše zadovoljna, onih od kojih sam očekivala puno puno više, ali i onih kojima se vraćam i kojima ću se sigurno još neko vrijeme vraćati. 🙂

LICE

10849769_10203911627886011_2163158366093332041_nBourjois Express Eye Makeup Remover je dvofazno čudo koje je već nekoliko godina jedini proizvod kojim skidam šminku s lica i koji odlično radi svoj posao, a još je važno to što ne iritira oči. Lice mi ne ostaje masno nakon čišćenja lica, a šminka u dva poteza skroz ode sa lica. L’Occitane Fresh Face Water je osvježavajuća vodica za lice koja čisti i tonizira kožu, njome dodatno očistim lice nakon Bourjois čistilice. Formula je iznimno nježna i pogodna čak i za osjetljivu kožu i područje oko očiju. L’Occitane Anđelikina hidratantna krema je za moje lice jedna od najboljih kremica koje sam isprobala. Nježna je, ima ugodan miris, brzo se upija i ne ostavlja masni film na licu, ne iritira kožu i nikada mi nije prouzročila niti jedan prištić. *Élixir Face Oil & Skin Treatment je ulje za lice koje je za mene jedno od najvećih otkrića u ovoj godini i mislim da ću naručiti novu bočicu čim se ova do kraja isprazni. Recenziju sam napisala ovdje, ali nije loše ponoviti da je ovo ulje pogodno za sve tipove kože i da je u mom slučaju sredilo stanje kože lica skoro u potpunosti. Ima umirujuća, hidratizirajuća, zacijeljujuća svojstva te usporava starenje kože. *Paula’s Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid Exfoliant je još jedno veliko otkriće u ovoj godini koje mi je jako pomoglo kada mi je koža lica odlučila poludjeti i kada akne nisu nikako nestajale. Također, cijela recenzija je ovdje, a ponovit ću da odlično djeluje na masnu i mješovitu kožu, skida površinski sloj kože i prodire duboko u začepljene pore. Nakon korištenja koža je svilenkasta, mekana, glatka i bez ikakvih iritacija ili crvenila, a promjene se vide već u roku od dan-dva što je odlično. Nedavno sam bila na predstavljanju Novexpert noviteta gdje sam dobila nekoliko testera *Novexpert L’Exfoliant Expert Masque & Gommage i Le Masque Repulp koji su me, malo je reći, oduševili! Tri minute se na licu drži eksfoliator maska i piling, nakon toga se dvije minute radi mehanički piling lica toplom vodom, zatim na red dolazi repulp maska koja se na licu ostavi desetak minuta i na kraju se ispere sa lica izmjenjujući hladnu i toplu vodu. Nakon ovog procesa lice je zaista kao novo, nježno kao kod male bebe.

TIJELO

522112_10203911622085866_2926721189402067793_nBiobaza 3u1 gel za tuširanje od lavande je definitivno jedan od mojih favorita za tuširanje, a zna se dogoditi da njime operem i kosu. Miris lavande obožavam, a ovaj gel miriši po pravoj svježoj lavandi i svaki put me podsjeti na more i ljetovanje. Meni ne isušuje kožu, lijepo se pjeni i ostavlja blagi miris lavande na tijelu nakon tuširanja. L’Occitane Bademovo ulje za tuširanje je nešto predivno i vjerujem da ga je zavolio svatko tko ga je isprobao. Savršeno za tuširanje, ostavlja lagani miris na koži, ne treba ga puno, a koža je poslije lijepa glatka i baršunasta. Ono što je plus kod ovog ulja za tuširanje je to što koži poslije nije potreban losion niti krema za tijelo, barem je tako u mom slučaju. *La Roche Posay Lipikar Baume AP+ je nova poboljšana verzija bivšeg Lipikar Baume AP losiona i zaista ne znam koji mi je draži. Lipikar Baume AP me definitivno spasio preko ljeta, mazala sam se njime svaki dan nakon izlaganja suncu i koža mi je odlično podnijela cijelo ljeto i cijele dane na suncu, a Lipikar Baume AP+ će me spašavati tokom zime kada je koža ipak više suha nego ljeti i treba joj hidratacije i njege. Ovaj proizvod jednostavno ne mogu ne spomenuti jer je to nešto bez čega više nikada ne želim biti – *Afrodita Sun Care SOS Lotion. Inače u proizvode ovog tipa nimalo ne vjerujem jer se niti jedan do sada nije pokazao učinkovit, ali ovaj SOS losion je zaista nešto fantastično i zaista radi svoj posao i više nego odlično. Recenziju možete pročitati ovdje. Odličan je za smirivanje iritacija od uboda insekata, ali i za opekline koje se svakome dogode pri kuhanju. Floceta i slične kremice više ne namjeravam kupovati sve dok ovaj Afroditin SOS losion postoji na tržištu.

10846118_10203911618845785_2733292450325001354_n

Sapunoteka Piling za tijelo od lavande, maslina i ružmarina je jedan odličan i povoljan piling na koji sam sasvim slučajno nabasala na jednom sajmu prirodne kozmetike i nakon prvog korištenja se zaljubila u njega. To je solni uljni piling savršenog mirisa nakon kojeg koža izgleda kao nova. Nakon korištenja ovog pilinga nemam potrebu mazati tijelo losionom za tijelo ili nekim sličnim proizvodom jer maslinovo ulje iz pilinga savršeno nahrani kožu. L’Occitane Badem krema za ruke mi je, uz Karite kremu, najdraža L’Occitane krema za ruke. Svilenkasta krema za ruke, obogaćena bademovim mlijekom i uljem hrani i omekšava kožu ruku i ostavlja blagi miris badema. Brzo se upija i ne ostavlja masni sloj na rukama, što je meni važno jer ne volim kada su mi ruke masne. Afrodita Badem krema za ruke i nokte je zamjena za L’Occitane kremicu jer je jednako odlična, a omjer cijene i količine je, nećemo se lagati, puno bolji. Bademovo ulje i karite maslac njeguju i štite oštećenu kožu ruku i potiču njezino obnavljanje, a krema je odlična i za nokte. Također, odlična je za ispucanu, grubu i hrapavu kožu. *Afrodita krema za jačanje noktiju je odlična mala kremica koja treba zaista svakome. Krema jest minijaturna, ali dovoljna je samo mala količina kreme za jedno korištenje. Njeguje nokte i kožicu oko noktiju i štiti ih od isušivanja, lomljenja i listanja. Osobno nemam problema sa čvrstoćom noktiju i toliko su čvrsti da ih ne može bilo koja grickalica odrezati, ali uz korištenje ove kremice vidljiva je promjena na kožici oko noktiju koja izgleda njegovanije nego prije.

KOSA

10175008_10203911627806009_3315039224887632961_n

Nemam svoj najdraži šampon za kosu i ne koristim uvijek jedno te isti šampon, ali moram reći da otkako je Syoss došao na naše tržište, tj. otkako sam ga ja otkrila, svi Syoss šamponi koje sam isprobala bili su mi dobri. Od svih Syoss šampona ipak mi je najbolji Syoss Keratin Hair Perfecting šampon za suhu i slabu kosu. Moja kosa nije suha; gusta je, ali je dosta tanka i slabašna pa sam isprobala ovaj šampon i zaista sam zadovoljna. Ne masti kosu, ne petlja kosu, a kosa dan-dva nakon pranja još uvijek lijepo miriši. Omjer količine, cijene i kvalitete je odličan i uvijek ću se vraćati Syoss šamponima za kosu. Kako nemam naviku svaki put kada perem kosu stavljati regenerator jer imam osjećaj da mojoj kosi to nije potrebno, isprobala sam Schwarzkopf Gliss Hair Repair Liquid Silk regenerator u spreju koji se ne ispire. Našpricam ga na kosu nakon što operem kosu i nakon što ručnik upije višak vode. Kosa je nakon što je osušim fenom svilenkasta, mekana, lako se češlja i lijepo miriši, a miris se zadržava na kosi dan-dva, što je odlično. Bojala sam se da će se kosa uz korištenje ovog proizvoda brže zamastiti, no to nije bio slučaj. Maske za kosu sam tek nedavno počela koristiti i od svih koje sam isprobala najdraža mi je *Avon Planet Spa Amazonian Treasures hidratantna maska za kosu. Vraća kosi prirodni sjaj i pruža joj hidrataciju i njegu. Kosa i na pogled i na dodir izgleda zdravije i sjajnije. Ono što mi je važno je to što ova maska ne masti kosu, a miris se lagano zadržava na kosi iako je maska u potpunosti isprana.

* * *

Do idućeg posta… ❤

xoxo,

aa

 

*PR uzorci

Oglasi

10 thoughts on “Favoriti 2014. godine! [preparativa]

  1. BeautifyMe kaže:

    Valjda jedina nisam probala Biobazu 3 u 1, a kanim, samo što uvijek kupim nešto drugo jer se prekasno sjetim xD Elixir ulje je nešto čarobno, stvarno je odlično i također kanim nabavit novu flašicu kad budem u mogućnosti. Jako me zanima ovaj PC Exfoliant, baš me zanima kakav bi mi bio, al za sve to treba para pa nada umire zadnja 😛

Komentiraj

