[DARIVANJE] Christmas giveaway – Lancome & L’Occitane

Christmas giveaway

* * *

Danas nam kreće zadnje ovogodišnje darivanje na mom blogu koje sam vam pripremila baš ja osobno jer vam želim pokloniti nekoliko posebnih poklončića i zahvaliti vam se svima što ste pratili i čitali moj blog cijelu ovu godinu, a nadam se da ćete ga pratiti i u novoj 2015. godini! ❤ 😀

10847793_10203841066802028_3378500342991621439_n

Pripremila sam 5 poklončića koje će osvojiti jedna sretnica! Nadam se da će vam se svidjeti ovo što sam pripremila za vas jer mislim da je paketić stvarno lijep i da će toj jednoj sretnici stvarno koristiti i da će uživati u njemu. 🙂

Paketić sadrži ove proizvode:

  • Lancôme Bi-Facil odstranjivač šminke, 30 ml
  • Lancôme Hidratizirajući tonik za lice, 50 ml
  • Lancôme Nježni fluid za čišćenje lica, 50 ml
  • L’Occitane Badem ulje za tuširanje, 75 ml
  • L’Occitane Ekstranježni sapun Mlijeko, 100 g

1471765_10203841066242014_6029549711201655439_n

* * *

PRAVILA DARIVANJA:

  • U komentar mi napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena) i koji vam se post sa ovog bloga u zadnjih godinu dana najviše svidio ili vam ostao u pamćenju. 🙂
  • Pratite facebook fan page ovog bloga – Beauty corner by Iveee.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no nije uvjet za darivanje.
  • Darivanje traje od 20.12. do 27.12.2014. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje u ovom postu 28.12.2014. i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave.
  • Ukoliko se dobitnica ne jave u roku od 48 h random.org bira dalje.

! Darivanje je ovaj put otvoreno za SVE čitateljice !

Produženo do 1.1.2015. do 23:59 h!

***

Sretno svima!

***

DOBITNICA je Kristina Š!

Dobitnici sam poslala mail jer je bilo prijavljenih više Kristina Š pa da ne dođe do zabune. Također, dobitnica treba odgovoriti na mail u roku od 48 sati jer u suprotnom biram drugu dobitnicu. 🙂

xoxo,

aa

Oglasi

178 thoughts on “[DARIVANJE] Christmas giveaway – Lancome & L’Occitane

  1. Ivana Vrbosic kaže:

    Buduci da sam ja totalni obožavatelj Božica, svaki post u svezi njega sam citala s oduševljenjem ❤️
    Predbozicni post, medenjaci…

  2. Elvira P kaže:

    Najviše mi se dopao post o Božićnim medenjacima jer je prigladan za ovo doba godine.Inače svi postovi su mi odlični,poučni i puni savjeta. 🙂

  3. Lana Frančić kaže:

    Lana Frančić

    ostao mi je u sjećanju post o tvom kozmetičkom kutku. Jako mi se sviđaju one tvoje ladice pune kozmetike. To je san svake žene. Eto…opet se nadam da ću nešto osvojiti, ali nisam ja te sreće. Bez obzira na to i dalje ću čitati tvoje postove i pratiti te i na Fb stranici.
    ps. Sretan Božić i Nova godina 🙂 :*

  4. Valerija L. kaže:

    Valerija L.

    Najvise mi se svidio ovaj ( [recenzija] Sapunoteka Piling za tijelo – lavanda, maslina i ružmarin) jer volim pilinge a lavanda je nesto bez ceka nemogu 🙂 obozavam je

    xoxo.. V

  5. Josipa kaže:

    Josipa M.

    Najvise mi se svidio post o tome kako trebamo voljeti sebe onakve kakvi jesmo jer sam i sama prosla kroz slicne situacije i razmislja o plasticnim operacijama i slicno. Kada sam ga procitala, nasmijala sam se sama sebi jer sam shvatila kako zapravo svi ne vole nesto kod sebe, ali rijetko to priznaju. U redu je biti drugaciji i nasavrsen, jer ta razlicitost je ljepota! Uglavnom, stvarno divan, inapirirajuc post 🙂

Komentiraj

