Favoriti 2014. godine! [dekorativa + parfemi]

Božić je za nekoliko dana, godina se rapidno bliži kraju, preparativni favoriti 2014. godine su već objavljeni, a danas je red na dekorativnim favoritima kojima će se pridružiti i dva parfema. 😀

USNE

10850025_10203911639206294_2380365000959596516_n

Moj najdraži balzam za usne je definitivno NUXE Reve de Miel hidratantni balzam u sticku i ovo mi je već drugo pakiranje koje sam kupila. Prvi put sam ga isprobala prošle godine preko ljeta i odmah se oduševila jer dovoljno njeguje usne, vrhunska kvaliteta opravdava cijenu (cca. 55 kn), uz svakodnevno korištenje jedno pakiranje traje dovoljno dugo i ima odličan miris. BeautyUK Glacier Gloss cofee cake no.1 je sjajilo koje sam neplanirano kupila u Kozmu kada je bio na popustu i zaista sam jako zadovoljna njime, nijansa mi je odlična, nije jako ljepljiv na usnama i ostaje na usnama dovoljno dugo. Piće još i može izdržati ako se malo pripazi, a hranu ne može, ali meni to ne smeta jer ne očekujem od sjajila za usne da traje jako dugo. KIKO Smart Lipstick 914 mi je donijela prijateljica iz Rima i nijansu sam odabirala prema onim sličicama na KIKO službenoj web stranici i izabrala sam odličnu nijansu. Nijansa je predivna i prava jesensko-zimska, tekstura je savršena kremasta, lako se nanosi na usne, ne isušuje, traje na usnama cca. 5 sati, ne razlijeva se i ne ulazi u male borice oko usana. Za cijenu od 30-ak kn ovo je zaista odličan ruž za usne i ako imate priliku kupiti neki KIKO ruž iskoristite je i počastite se barem jednom nijansom. Catrice Viennart C03 Klimt’s Advent Kiss je ruž za usne iz predivne ‘Vienaart’ limitirane kolekcije koja je cijela nedavno bila dostupna u Mulleru. Kao i svaki Catrice ruž iz limitirane kolekcije ovaj ruž ima posebnu ambalažu, ali niti nijansa ne zaostaje svojom posebnošću. Crvena sa diskretnim šljokicama koje daju sjaj na usnama i ne uopće ne smetaju niti se osjete na usnama. Lagano se nanosi, traje na usnama i do 5 sati nakon nanošenja, olovka za usne je poželjna čisto zato da se dobije bolji rezultat, ali može bez problema proći i bez olovke za usne. Ne isušuje usne i ne razlijeva se. Kat Von D Studded Kiss Lovecraft je mat ruž za usne u koji sam se zaljubila na prvi pogled. Cijeli Kat Von D set ruževa za usne možete vidjeti ovdje gdje sam ih svih 9 pokazala. Malo se teže nanosi, no na usnama je vrlo ugodan, ne isušuje ih i ne zahtijeva korištenje olovke za usne jer i bez nje izgleda odlično. Traje na usnama do 6 sati bez popravljanja uz hranu i piće. Rijetko kojom nude nijansom sam bila zadovoljna, ali ova mi je postala must have. Na usne koje nisu u najboljem stanju prije nanošenja ovog ruža poželjno je nanijeti balzam, a na usne koje nisu u lošem stanju ovaj ruž može ići i bez prethodnog nanošenja balzama.

10426615_10203911637566253_6223978816156174998_n

 s lijeva na desno: BeautyUK, KIKO, Catrice, Kat Von D

LICE

10858601_10203911635086191_8562809729918254926_n

Sleek Oh So Special paleta sjenila za oči je prvi i trenutno jedini Sleek proizvod koji imam i koji jako volim. Mislim da je ovo paleta koju svaka žena koja voli šminku treba imati jer ona sa ovih 12 nijansi može biti i jedina paleta koju imate, a bit će vam dovoljna. Paleta se sastoji od 7 mat i 5 shimmer nijansi, od svijetle bež nijanse preko roskastih pa sve do mat crne nijanse. Pigmentiranost je odlična i bez korištenja baze, iako preporučam da koristite bazu za sjenila jer će tako makeup puno duže trajati. Jednostavna (sleek) kvalitetna i čvrsta ambalaža, dovoljno veliko ogledalo, dupli aplikator za nanošenje sjenila, odličan omjer cijene i kvalitete – svakako preporučam! Catrice Glamour Doll Volume mascara je maskara koju sam kupila nakon što je sestra izrazila svoje oduševljenje istom i moram priznati da prije nisam uopće voljela gumene četkice kod maskara, no sa ovom maskarom sam se jako pozitivno iznenadila. U postu Maskare koje sam isprobala sam već napisala koliko sam zadovoljna ovom maskarom i nisam joj (za sada) pronašla niti jednu manu. Mislim da je ovo zaista jedna od boljih drogerijskih maskara, a cijena joj je samo 30-ak kn.

1549394_10203911628166018_6205212255349171624_nDugo sam koristila Max Factorove pudere i sa većinom sam bila prezadovoljna i kupovala ih ponovo čim bi se potrošili, no odlučila sam isprobati neke povoljnije tekuće pudere pa sam se tako odlučila za Avon. Avon Calming effects Ivory tekuća podloga inače nije namijenjen za masnu kožu, no moja koža je mješovita i mogu reći da savršeno funkcionira na njoj. Rijetkost je da uspijem pronaći toliko svijetlu nijansu pudera koja će pasati meni ‘blijedolikoj’, ali ova nijansa mi je odlična. Srednje je gust, lijepo se i lako razmazuje i blenda, ne izaziva mi prištiće, rekla bih da daje srednje prekrivanje i ne osjeti se na licu. Lice neće nakon nanošenja biti mat već će imati onaj zdravi sjaj i ja osobno volim pudere takvog finisha. Također, traje na licu dosta dugo, između 5 i 7 sati, a uz dobar fiksator može potrajati i cijeli dan (naravno, u danu bez većih fizičkih aktivnosti).

NOKTI

10845994_10203911634766183_6476084902092703590_nOvdje bih mogla danima navoditi svoje favorite pa sam ipak izabrala favorite među favoritima. Avon Nail Experts lak za učvršćivanje noktiju koristim kao bazu za nokte prije svakog lakiranja. Zaista mogu reći da sam sretnica jer imam prirodno jako čvrste nokte i nemam problema sa pucanjem i listanjem noktiju pa mi je zapravo svejedno što koristim kao bazu prije lakiranja, no ove godine je najčešće u tu svrhu bilo upotrebljivan ovaj Avonov lak. Također, ponekad ne stavljam bazni lak, no kada lakiram nokte nekim tamnim lakom tada je bazni lak obavezan! Daleko najviše korišteni lakovi za nokte ove godine bili su Essie Spin the bottle i Essie Chocolate cakes. Essie Spin the bottle je predivna čista nude nijansa, prekriva savršeno u samo jednom sloju, četkica je srednje debljine pa ste sa lakiranjem gotovi doslovno u par minuta. Traje na noktima tjedan dana bez problema i to uz obavljanje svih uobičajenih kućanskih poslova. Kako izgleda na noktima možete vidjeti ovdje. Essie Chocolate cakes mi je trenutno najdraži lak u cijeloj kolekciji lakova koju imam i pronašao je svoje mjesto u mojih TOP 5 lakova za nokte ove jeseni i zime. Nijansa je zaista posebna – nešto između čokoladne smeđe i čiste smeđe i na noktima izgleda jako elegantno. Traje na noktima čak i duže nego Spin the bottle nijansa, sa bazom i nadlakom mi je znao trajati na noktima i do 2 tjedna. U ovom postu možete vidjeti kako izgleda na noktima, ali uživo je trostruko ljepši. Meni najdraži nadlak za nokte je Poshe Super-Fast Drying top coat. To je nadlak sa kojim zaista u dvije minute imate suhu i gotovu manikuru, daje predivan sjaj i ostaje sjajan barem tjedan dana, ne otkida se na vrhovima noktiju. Mala mana mu je što se počne pomalo zgušnjavati prije nego ostali lakovi ove vrste (npr. Essence top coat), no taj problem se lako može riješiti. Također, dovoljno je nanijeti tanak sloj jer će se ako se nanese debeli sloj ovog nadlaka pojaviti mjehurići sa kojima manikura neće lijepo izgledati.

PARFEMI

10858394_10203911635006189_5161787261704418524_n

Ova oba parfema prvi put sam dobila prije par godina kao poklon i zavoljela sam ih na prvi šnjof. Chanel Chance Eau Tendre edt je miris koji obožavam nositi u hladnijim razdobljima jer mi je za ljeto ipak prejak. Koristim ga za posebnije prilike i mogu reći da ga štedim jer ne želim da se ikada potroši. Pripada kategoriji cvjetno voćnih mirisa, u visokim notama su dunja i grejp, srednje note su zumbul i jasmin, a donje note su amber, kedar, bijeli mošus i iris. Prekrasna kombinacija cvjetnog i voćnog koja na mojoj koži traje jako dugo (5+ sati). Mislim da je ovo jedan od najženstvenijih parfema koji sam ikada koristila. Versace Versense edt je moj najdraži prefem ikada i ovo mi je već treća bočica koju trošim. Općenito su mi najdraži citrusni mirisi, a ovaj je pravi takav. Inspiriran je prirodnim elementima – mješavina mediteranske arome, bergamota i zelene mandarine. Kruška, citrusi, morski narcis, kardamon, jasmin, sandalovina, cedrovina, drvo masline, svijetli mošus – zaista jedan od najljepših mirisa koje imam! Kada god stavim na sebe ovaj parfem dobijem nekoliko pozitivnih komentara, očito ga mnogi vole jednako kao ja.

* * *

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

Oglasi

17 thoughts on “Favoriti 2014. godine! [dekorativa + parfemi]

  1. divazg kaže:

    Tek sam sad vidjela ovaj post! Stvarno je krasan taj Kiko ruz i drago mi je da ti se svidja 🙂
    sad mi je zao sto sebi nisam uzela jedan kad je tak super, ali bit ce vec neko putovanje pa cu ispraviti tu pogresku 🙂

  2. BeautifyMe kaže:

    Posebno mi je u oči upala Sleek paleta, predivno nešto…Jako mi se dopadaju kako su složili praktički rozo-smeđu kombinaciju boja 🙂 Također imam ovaj Avonov puder i ok mi je, makar definitivno ima i boljih.

    • Iva P. kaže:

      Paleta je krasna, zato sam je i uzela kad sam je vidjela u recenzijama. 🙂
      Definitivno ima boljih pudera, ali za nepunih 40 kn mi je Avonov odličan i super mi se drži na licu..

  3. chicstateofmind kaže:

    Znaš li možda kakva je razlika između Nuxe Reve de Miel balzama u teglici i ovoga u sticku? Trenutno koristim balzam u teglici, no planiram uzeti i u sticku.. 🙂

    Martina

  4. Iskra kaže:

    Kat Von D Studded Kiss Lovecraft je na wish listi još od prošlog posta kad si pisala o njima 🙂 Moram priznati da me najviše privlači ovo pakovanje 🙂

  5. Tamara kaže:

    Chanel Chance je moj najdrazi parfem, apsolutno ga obozavam 🙂 Kiko i Kat Vod D ruzevi su stvarno prekrasni, bas nijanse kakve meni trebaju 🙂

Komentiraj

