Chocolate chip cookies [by Ana]

Božić je prošao, ali kolačići se još uvijek peku. Barem je tako u mom domu. Za  ove blagdane svojima sam ispekla nekoliko vrsti kolača, a sebi sam samo jedne – ove koje danas s vama dijelim, recept barem. 😉 Najdraži su mi „one bowl“ kolači (a i slana jela) tako da radeći ove istinski guštam. Ovo su jedni od najpoznatijih američkih kolačića i ruku na srce, ne brojim više koliko puta sam ih pekla. Ovaj put sam ih napravila u zdravijoj verziji s prosenim i ječmenim brašnom, ali ako ih ne koristite jako dobro će poslužiti i pšenično. Ipak, najbitnija je fina čokolada pa preporučujem tamnije koje sadrže minimalno 60% kakaa. Osim čokolade u smjesu možete dodati i suho voće – brusnice, grožđice, višnje, marelice…, što god volite, a ako želite možete i samo voće bez čokolade. 🙂 Chocolate chip cookies prema ovom receptu spremam već godinama i jako sam zadovoljna, okusom osvajaju svakoga. Ovi izgledom nisu onako savršeno okrugli i tanki, ali možda i u tome ima neka čar. Kako god bilo, ispod su originalan i moj modificirani recept pa ostavljam vama na želju koji ćete isprobati i dati im priliku da vas oduševe. 😀

ORIGINALAN RECEPT:

1 šalica (2oo ml) maslaca

1 ½ šalica šećera

2 jaja

1 žličica vanilije

2 ½ šalice brašna

1 čajna žličica praška za pecivo

½ žličice soli

nasjeckana čokolada*

MOJ MODIFICIRANI RECEPT:

1 šalica biljne masti

2 žlice meda

2 jaja

1 šalica ječmenog brašna

1 ½ šalica prosenog brašna

1 žličica sode bikarbone

½ žličice soli

nasjeckana čokolada i suho voće*

*Količine čokolade i voća su prema želji, a u oba recepta sam dodala i naribanu koricu jedne naranče i 3-4 žlice narančinog soka. Za manje čokoladnu verziju kao što je ova moja potrebno je pola šalice čokolade i pola šalice grožđica. 🙂

PRIPREMA:

Omekšalu biljnu mast (ili maslac) i med (ili šećer) izmiksajte u glatku i kremastu smjesu. Dodajte jedno po jedno jaje, narančinu koricu i sok i miksajte. U to dodajte pomiješane sve suhe sastojke i izmiksajte. Bit će jako gusto pa prema potrebi miješajte kuhačom. Kad je sve dobro povezano ubacite nasjeckanu čokoladu i voće. 🙂

cookies1

Žličicom vadite smjesu i stavljajte na lim, hrpice neka budu malo manje od veličine oraha. Ako želite tanje kekse hrpice malo raširite žlicom, a ako ne onda ih samo lagano pritisnite. Imajte na umu da će se tijekom pečenja raširiti i napuhnuti. 😉 Pecite ih na 200°, 6 – 8 minuta. Kad ih izvadite bit će mekani, no kasnije će malo otvrdnuti.

cookies2

cookies4

Lijevo je kolačić sa pšeničnim brašnom, a desno s ječmenim i prosenim.

Pohranite ih u kutiju ili staklenku, po želji, a koliko mogu stajati na žalost ne mogu reći jer kod nas nestanu jako brzo. 😀

COOKIES3

* * *

Jeste li već radili neku verziju chocolate chip kolačića? 😀

Ana

Oglasi

2 thoughts on “Chocolate chip cookies [by Ana]

Komentiraj

