Novogodisnji outfiti! [Polyvore mix]

Vjerujem da većina vas ima smišljen outfit za doček Nove godine, a u slučaju da netko nema ideje evo ovog posta. Malo sam se poigrala na Polyvore web stranici i složila nekoliko outfita koji bi mogli biti prikladni za doček 2015. 😀

  • Mala crna haljina

nova godina outfit 4

  • Za ljubitelje šljokica

nova godina outfit 2

  • I hlače mogu biti dio svečane kombinacije

nova godina outfit 1

 

  • Za ozbiljnije dame

nova godina outfit 3

 

I evo još jedna kombinacija koju sam složila nedavno, no isto može poslužiti kao inspiracija. 🙂

10804529_10203676800375470_498300137_o

* * *

Gdje ćete vi dočekati Novu godinu i kako ćete se srediti? 😉

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “Novogodisnji outfiti! [Polyvore mix]

  1. AllMadeUp kaže:

    Ova druga kombinacija sa srebrnim hlacama mi je prekrasna, najrade bi ja sada tako, bas dobro izgleda 🙂 ja sam kod frendice na mini tulumu 🙂

  2. Sweet little Things Blog kaže:

    Baš sam neki dan razmišljala o tome da napravim sličan post sa outfitima sa polyvore-a, sviđa mi se što si iskombinirala 🙂 i da malo je reći da obožavam Polyvore otkad sam se učlanila prije godinu dana non-stop sam aktivna tamo 😀

Komentiraj

