Prosinac u fotkama!

Zadnji je dan 2014. godine i svi se pripremamo za doček 2015., ali svejedno sam morala uhvatiti vremena i objaviti ovaj post. Prosinac je bio prekrasan, barem kod mene, i moram priznati da bih rado da još traje. No dobro, da ne duljim nepotrebno…

Ovaj post će biti krcat fotkama pa krenimo… 🙂

* * *

Prosinac je mjesec koji jako volim upravo zbog pripremanja poklona za obitelj i prijatelje, a ovo je jedan poseban poklon koji sam baš sa velikim guštom pripremila za jednu posebnu frendicu. Mislim da se vidi koliko volim zamatati i uređivati poklone. 😛

1 poklon

Origami je jedan od mojih hobija pa sam to iskoristila za ukrašavanje poklona, izradila sam mašne od zlatnog papira i njima ukrasila paketiće.

2 poklon

Zagreb mi je lijep tokom cijele godine, ali u blagdansko vrijeme je ipak najljepši. Manduševac je pretvoren u adventski vijenac, a i cijeli centar grada je jednako lijepo ukrašen.

3 manduševac zagreb

Bili smo dobri pa je Sveti Nikola navratio i ostavio poklončiće u čizme. 🙂

4 sveti nikola

U mojoj čizmi, tj. Timberlandici su se uz čokolade našle i ove naušnice u obliku borića.

5 naušnice

Nivein event sam već u više navrata spomenula, ali moram ponovo jer je bio stvarno odličan. Ugodno i opušteno druženje uz dva gitarista – gdje ćeš bolje! 😀

6 nivea event

Počastila sam samu sebe sa divnom elegantnom paletom sjenila za oči, lakom za nokte iz limitirane Catrice kolekcije, mirišljavim pilingom za tijelo i kistom za blendanje. 🙂

7 paleta sjenila piling lak za nokte kist

Zalasci sunca su mi oduvijek bili jako dragi i lijepi pa sam ponovo, po stoti put, morala ovjekovječiti zalazak ovom fotkom.

9 sunset

Sa blogokolegicom i dragom prijateljicom Malom Trubicom napokon sam otišla na sok/kavu, a dekoracija u Shopping Centru mi se baš svidjela pa sam i to morala pofotkati. 😛

10 shopping centar point vrbani zagreb

Pravljenje božićnih kolačića po bakinom receptu – mljac! Tzv. ljepljenci i kiflice – bez njih ne može proći niti jedan Božić.

11 božićni kolačići

Posvuda su počeli odlični popusti pa sam si kupila ove dvije torbice od kojih će mi ova crvena najvjerojatnije praviti društvo danas na dočeku Nove godine. 🙂

13 accessorize torbe clutch

Portal Šminkerica je proslavio svoj 5. rođendan na kojem su se okupile neke od blogerica pa sam napokon vidjela neke cure s kojima se već mjesecima dogovaram da se vidimo.

14 šminkerica rođendan 15 šminkerica rođendan baloni

Fotkaona je definitivno bila glavna atrakcija i mislim da se i izvan prostora u kojem se održao event čuo naš smijeh jer se jednostavno nitko nije mogao suzdržati. Na nekim fotkama smo se trudile biti ozbiljne da imamo barem jednu normalnu fotku, ali nije bilo moguće ostati ozbiljan. 🙂

16 šminkerica rođendan fotkaona

Pronašla sam mali borić kojeg sam okitila ukrasima koje sam sama napravila i on mi sada lijepo stoji u mojoj sobi i bit će mi žao maknuti ga za tjedan dana.

17 mali bor božić

Svake godine na Badnjak ja imam zadatak zamotati sve moguće poklone za cijelu familiju pa je tako bilo i ove godine. Taj zadatak mi nije teško pao jer stvarno uživam u zamatanju i trudim se da sve izgleda tip-top.

18 pokloni božić

Skroz jednostavna crvena manikura za Božić, a uz nju je išao i crveni ruž za usne i crvena ruža u kosi. 🙂

19 božićna manikura

Ovi mali snješkići već nekoliko godina krase bor jer pašu uz skoro sve kuglice.

20 christmas tree

Evo još jedan krasan zalazak sunca. ❤

21 sunset

Igrala sam se opet sa Hama perlicama i napravila svima poznate Minione, točnije mama je napravila dečka, a ja curku s mašnicom. 🙂

22 hama beads minions

Nedavno se u Arena Centru u Zagrebu otvorio AlpStories i ja sam napravila svoje ulje za masažu sa nazivom bloga. 🙂 Jako je fora za pogledati kako robot miješa sastojke koje ste sami odabrali pa ako ste u mogućnosti otiđite barem pogledati.

23 alpstories massage oil

Snijeg je napokon pao i moram priznati da mu se nisam pretjerano veselila. Jedva sam došla kući nakon izlaska, uz vožnju cca. 20 km/h, ali neka barem sam nakon sat i pol stigla kući. 😛 Drugi dan je bilo ljepše vrijeme pa sam uspjela iz auta uhvatiti ovaj prizor…

24 snijeg

Pošto mi je 27.12. bio imendan seka mi je poklonila Wet n Wild Sugar Plum Fairy ruž za usne koji mi je predivan i sad ga napokon i ja imam. 🙂

25 wetnwild sugar plum fairy imendan poklon

* * *

U ovom mjesecu imali smo puno darivanja, a jedno još uvijek traje – do sutra 1.1.2015. do 23:59 h. – Christmas giveaway Lancome & L’Occitane !

10847793_10203841066802028_3378500342991621439_n

* * *

Također, u prosincu su nastali i neki postovi. Ako ste neki post propustili, evo ovdje linkovi na one koji su bili najzanimljiviji (barem tako statistika kaže):

~ TOP 5 lipsticks – jesen/zima
~ TOP 5 nail polishes – jesen/zima
~ Zimski čaj s jabukama [by Ana]
~ Favoriti 2014. godine! [preparativa]
~ Favoriti 2014. godine! [dekorativa + parfemi]
~ Božićni medenjaci [by Ana]
~ New in #11
~ Novogodišnji outfiti! [Polyvore mix]

* * *

Čitamo se iduće godine! 😛

Želim vam svima da se lijepo provedete danas na dočeku Nove godine, da se sutra svega sjećate i da vam 2015. godina bude barem duplo bolja nego što je bila ova godina!

xoxo,

aa

Oglasi

17 thoughts on “Prosinac u fotkama!

  1. MarijanaŠimić kaže:

    Ovo mi je također jedan od omiljenih postova ,,Prosinac u fotkama,, .Prekrasne fotografije .Vjerojatno mi je omiljen zato što obožavam to vrijeme Božićnih blagdana. Marijana Šimić #AVENE

  2. cvita2809 kaže:

    Najviše volim tvoje postove u slikama! Mislim da se fotografijom mogu najbolje zabilježiti neki trenuci u životu.
    Draga moja, želim ti još puno kvalitetnih postova i puuuno zdravlja u Novoj 😉

  3. LalaLoo kaže:

    Super su slike :)) Kolačići izgledaju primamljivo,a torbe mi se jako sviđaju. I ja sam iskoristila popuste u Accessorizeu jer što se mora nije teško 😀 I da,Wet n Wild su super samo je dosta nekvalitetna ambalaža :/ Uživaj danas 😀

Komentiraj

