Muffini od rize [by Ana]

Muffini od riže? Ma što? 😀 O da, a napraviti ih može baš svatko i bez „posebnih“ vrsta brašna! Kolači od rižinog brašna su rahliji, sočniji i „lakši“ za jesti pa su mi u zadnje vrijeme baš prirasli srcu, a vjerujem da će i vama. Rižino brašno ne kupujem u dućanima jer je često vrlo skupo, već kupim kilogram smeđe riže s oznakom „gluten free“ (može se kupiti u skoro svakoj većoj trgovini) i sameljem je u običnom mlincu za kavu. Muffine često radim odokativno jer sam već počela hvatati koji omjeri sastojaka i  konzistencija  smjese daju kakve kolače pa sam i ove sam radila odokativno, a kad sam vidjela da su ispali zbilja odlično, brže bolje sam požurila ponoviti recept i zapisati koliko čega sam stavila kako bi ga danas mogla podijeliti s vama. Recept je samo za bazu, a dodatke stavljajte prema želji. Osobno sam koristila jagode koje sam nedavno dobila, no pošto im nije sezona preporučujem da ih zamijenite s nekim drugim voćem po želji, čokoladom i slično.

mafin1

SASTOJCI (za 10 muffina):

20 g biljne masti

2 žlice meda

1 jaje

1 banana

2 žlice maslinovog ulja

2-3 žlice mlijeka (ili vode)

sok od pola limuna

6 žlica riže (fino samljeti)

4 žlice kokosovog brašna

1 žličica praška za pecivo

pola žličice sode bikarbone

*dodaci po želji 🙂

PRIPREMA:

Biljnu mast i med pjenasto  izmiksajte (možete se poslužiti i pjenjačom). Umutite jaje, bananu izmiksanu u pire, maslinovo ulje i mlijeko. Kad su svi mokri sastojci dobro povezali dodajte prethodno pomiješane sve suhe sastojke. Stavite dodatke po želji, napunite košarice za muffine i pecite na 200°, ~20 minuta. Kad su muffini pečeni pustite da se ohlade prije nego što navalite. Dosta su rahli i nježni pa bi preporučila da koristite ili silikonske kalupe ili papiriće za muffine za koje ste sigurni da se neće primiti. Ako želite smjesu možete ispeći i u običnom kalupu za kolače ili koristiti kao sočnu podlogu za tortu. 😀

mafin2

* * *

Improvizirate li i vi ili radite striktno po receptima? 😀

Ana

Oglasi

4 thoughts on “Muffini od rize [by Ana]

Komentiraj

