[recenzija] Dr. Stribor – Ruza&Argan, Vanilija&Naranca

Još preko ljeta dobila sam na testiranje i recenziju dvije kreme Dr. Stribor Kozmetike koje sam do sada i te kako dobro istestirala pa ću danas s vama podijeliti moje dojmove i recenziju. Radi se o dvije kreme…

Ruža & Argan i Vanilija & Naranča

Iva iPhone4 107

Iza Dr. Stribor Kozmetike stoji najpoznatiji hrvatski fitoaromaterapeut dr. Stribor Marković koji kaže: ”Ovo je jedina kozmetička linija koja ne skriva sastojke, čak ni one u najmanjim dozama, već svoju tajnu, temeljenu na dugogodišnjem ljekarničkom iskustvu i modernoj tehnologiji, otkriva svima kako bi uvidjeli sve prednosti prirodne kozmetike. Dr. Stribor kozmetika nije prirodna-ekološka zato što je to danas pomodno nego zato što je takva kozmetika bolja i zdravija za kožu i zato što su prirodni sastojci u Dr. Stribor kremama stoljećima dokazano učinkoviti u njezi i najproblematičnije kože!

”Dr. Stribor kozmetiku čini vrhunski asortiman proizvoda koji su spoj dugogodišnjeg ljekarničkog iskustva i moderne tehnologije. Ova prirodna linija kozmetike namjenjena je svakom tipu kože a u njenom sastavu nema sastojaka koji mogu uzrokovati preosjetljivost i naštetiti koži poput parabena. Linija sadrži prirodne sastojke, posjeduje eko certifikate, a proizvodi su cjenovno prilagođeni nezavidnoj ekonomskoj sizuaciji u kojoj danas živimo.”

* * *

Ruža & Argan – hranjiva krema za suhu kožu

10461903_10202696611471360_690572284_n

Krema Ruža & Argan je namijenjena intenzivnoj njezi suhe kože. Dolazi u jednostavnoj kartonskoj kutijici sa popisom sastojaka, rokom trajanja, oznakom količine, uputama za čuvanje i ono što je meni osobno bilo najzanimljivije – na ambalaži je i zanimljivost o drevnoj Perziji i ulju argana. Krema je upakirana u čvrstu plastičnu teglicu od 50 ml koja je vrlo jednostavna te se na njoj nalaze samo najosnovnije informacije o proizvodu. Također, ispod glavnog poklopca nalazi se još jedan zaštitni poklopac koji sam ja osobno maknula kada sam počela koristiti kremu jer mi je tako bilo jednostavnije. Osobno bi mi bilo draže da je ova krema u nekoj ambalaži sa pumpicom jer je više higijenski, no uz pranje ruku prije svakog korištenja ove kreme neće biti nikakvih problema. Još jedna stvar što se tiče ambalaže, nisam imala problema sa razmazivanjem slova na teglici kao što se zna dogoditi sa nekim proizvodima, čak i nakon što sam kremu skroz potrošila teglica izgleda kao nova. Krema je srednje guste teksture pa nije bilo straha da će mi se prosuti bez tog dodatnog poklopčića. Nadalje, miris kreme je ono čega sam se u startu bojala jer osobno nisam ljubitelj mirisa ruže, no vrlo ugodno sam se iznenadila jer je miris zaista ugodan i nije intenzivan. Ono što mi je također bilo važno jest da se miris kreme ne zadržava na licu nakon nanošenja, a tako je i bilo – miris se nakon nanošenja skoro ni ne osjeti na licu. Kako sam već spomenula, krema je srednje guste teksture, žute je boje (zbog karotenoida) i dovoljna je mala količina kreme za cijelo lice. Krema se jako lagano razmazuje i ono što me ugodno iznenadilo jest brzina upijanja, krema se brzo upije u kožu (zahvaljujući koko-kaprilatu), ne ostavlja mastan sloj na licu i lice ostavlja glatkim (zbog emulgatora Emulium kappa). Odlična je za ove hladnije dane jer nakon nanošenja nema onog osjećaja zatezanja kože, a i odlično će štititi kožu od hladnoće. Meni osobno, kada sam vani, u vrijeme ovih hladnoća lice zna pocrvenjeti i kada uđem na neko toplo mjesto pojavi se osjećaj peckanja na tom pocrvenjenom dijelu lica, no sa ovom kremom mi se to nije događalo. Iako je moja koža mješovita, a ovo je krema prvenstveno namijenjena suhoj koži, pokazala mi se kao odlična i pasala je mom licu, nije mi izazvala nikakav nered, štoviše lice mi je izgledalo jako njegovano i svježe. Bila mi je dovoljna sama za sebe, to jest nisam uz nju trebala koristiti nikakav serum niti išta slično. Rok trajanja ove kreme je 24 mjeseca, ali uz svakodnevno korištenje trajat će vam otprilike dva mjeseca (ako je koristite ujutro i navečer). Cijena ove kreme je 84,00 kn, a koliko sam vidjela varira malo od prodajnog mjesta do prodajnog mjesta.

Sastojci:

aqua, prunus armeniaca kernel oil, argania spinosa oil, candelilla/jojoba/rice bran, polyglyceryl-3 esters, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, sodium stearoyl lactylate, coco caprylate, hippophae rhamnoides oil, jojoba esters, acacia decurrens flower wax, helianthus, anuus seed wax, polyglycerin-3, panthenol, rhizobian gum, tocopherol, rosmarinus officinalis extract, rosa damascena flower oil, benzyl alcohol, dehydroacetic acid

Iva iPhone4 093

Iva iPhone4 094

Iva iPhone4 097

Iva iPhone4 096

Iva iPhone4 098

Iva iPhone4 100

* * *

Vanilija & Naranča – hidratantna krema za normalnu do mješovitu kožu

10453170_10202696611431359_1458706616_n

Krema Naranča & Vanilija je namijenjena normalnoj do mješovitoj koži, a posebno se preporučuje mlađim osobama jer osigurava dugotrajnu vlažnost i njegu. Krema dolazi u jednostavnoj tubici sa poklopcem koji se može i odvrtiti i samo otvoriti. Na tubici se nalaze najosnovnije informacije o proizvodu kao što su popis sastojaka, rok trajanja, oznaka količine i upute za čuvanje. Sviđa mi se što je ova krema upakirana u tubicu jer je puno više higijenski istisnuti kremu iz tube nego gurati prste u teglicu sa kremom. Iako u opisu kreme stoji da je tekstura lagana i lako razmaziva, meni se ne čini da je tako. Tekstura je po mom mišljenju gušća nego što bi trebala biti i dosta se teško razmazuje. Čak i najmanju količinu kreme treba barem nekoliko minuta razmazivati kako bi nestao bijeli sloj koji krema ostavlja. Što se tiče upijanja kreme, sa time sam zadovoljna. Kada se nakon nekoliko minuta uspije maknuti, to jest razmazati krema tako da nema bijelog sloja na licu, tada se krema zaista brzo upije i ne ostavlja lice masnim. Primijetila sam da nije dobro nakon ove kreme nanositi puder za lice jer ćete završiti sa licem prepunim fleka od pudera. Krema nikako nije dobra kao podloga za makeup i treba pričekati neko određeno vrijeme prije nanošenja šminke. Što se tiče mirisa, i kod ove kreme sam se bojala da mi miris neće odgovarati jer osobno ne volim miris vanilije u ničemu osim u pudingu i muka mi je kada osjetim intentivan miris vanilije u bilo kojem kozmetičkom proizvodu. Ali, ugodno sam se iznenadila mirisom ove kreme jer se vanilija ne osjeti toliko jako. Miris je zaista ugodan i nije intenzivan. Miris vanilije se osjeti skoro pa neprimjetno, a za miris naranče moram priznati da jako malo, skoro pa uopće ne osjetim u ovoj kremi, no meni osobno to odgovara i zadovoljna sam, rekla bih, tim neutralnim mirisom kreme. Ova krema mi nažalost nije bila dovoljna sama za sebe pa sam uz nju koristila i serum za lice. Krema jest hidratantna, ali mislim da ipak bolje funkcionira u kombinaciji sa još nečim. Na mojoj mješovitoj koži se nije pokazala dovoljno hidratantna, na masnoj koži bi vjerojatno bila dovoljna. Ovu kremu još nisam potrošila do kraja jer se stvarno jako sporo troši. Rok trajanja ove kreme je 24 mjeseca, a cijena je 40 kn.

Sastojci:

aqua, prunus armeniaca kernel oil, vanilla planifolia extract, potasium palmitoyl hydrolyzed oat protein, behenyl alcohol, palm glycerides, sodium stearoyl glutamate, sucrose palmitate, coco-caprylate, jojoba esters, acacia deccurens flower wax, hellantus anuus seed wax, polyglycerin-3, panthenol, glycerin, citrus aurantium dulcis oil, rhizobian gum, rosmarinus officinalis extract, tocopherol, benzyl alcohol, dehydroacetic acid

Iva iPhone4 101

Iva iPhone4 103

Iva iPhone4 105

Iva iPhone4 104

1557613_10204155855511549_8653225730452865629_n 10882226_10204155855671553_7622037036693312139_n 10906376_10204155855591551_6242780317957961047_n

Gdje kupiti: Ljekarne Farmacia i Farmacia specijalizirana prodavaonica, Terra Organica web shop, Ljekarne Derjanović, Ljekarna Grgić, Ljekarne Zagrebačke županije, Ivalan Terme d.o.o., Ljekarne Vaše zdravlje, Kemig online shop, Online ljekarna Coner… / Za više informacija možete pratiti i Dr. Stribor Facebook stranicu.

* * *

Jeste li isprobali nešto od Dr. Stribor kozmetike?

xoxo,

aa

Oglasi

9 thoughts on “[recenzija] Dr. Stribor – Ruza&Argan, Vanilija&Naranca

    • Iva P. kaže:

      Nisam nanosila puder odmah nakon kreme, nemam tu naviku. Uvijek sam prvo namazala lice i čekala da se skroz upije, onda primer za puder i puder na njega. Nakon Vanilije&Naranče sam probala staviti puder jer je gušća i manje ‘masna’ od Ruže&Argana, ali nije mi bila dobra kao podloga pa sa ovom nisam niti pokušavala. 🙂

Komentiraj

