M·A·C store – Wishlist!

Mislim da već svi znamo da M·A·C Cosmetics stiže u Hrvatsku, da je Zagreb odabrani grad i da je otvorenje ovaj petak, 23.01.2015. 😀

Još nemam ništa od M·A·C-a u svojoj make up kolekciji, no nadam se da će se to uskoro promijeniti i da će barem jedan proizvod uskočiti k meni u kozmetičku torbicu. Napravila sam ‘malu’ M·A·C wishlistu koju ću danas podijeliti sa vama i slobodno možete, ako imate neki od proizvoda koje ću spomenuti, napisati mi ispod u komentare kako ste zadovoljne proizvodom da ne kupim ako nije vrijedno tih novaca.

* * *

Ovako izgleda moja M·A·C lista želja:

Powder Blush – Mocha (Matte)

MAC Mocha Blush Review Swatch Swatches (7)

izvor: Pinterest.com

Powder Blush – Peachykeen (Sheertone Shimmer)

SONY DSC

izvor: www.indyabeauty.com

Pro Longwear Concealer

MAC-Pro-Longwear-Concealer-1059

izvor: Pinterest.com

Ultimate Lipstick – The Scene (Luxe)
&
Lipstick – Diva (Matte)

Mac The Scene Ultimate Lipstick-horz

izvor: Temptalia.com, www.rockmebeautiful.com

Heirloom Mix Lipstick – Tribalist (Amplified)

MAC-Cosmetics-Heirloom-Mix-lipstick-packaging

izvor: Pinterest.com

Lipstick – Crème Cup (Cremesheen)

creme-cup.jpgaranthasgourmetbeautycom

izvor: aranthasgourmetbeauty.com

Lipstick – Modesty (Cremesheen)

mac-modesty-lipstick1

izvor: Pinterest.com

Lipstick – Mehr (Matte)

wwwthemistymomcom mehr

izvor: www.themistymom.com

Lipstick – Hug Me (Lustre)

mac hug me lipstick.jpg wwwtheblackpearlblogcom

izvor: www.theblackpearlblog.com

239 Eye Shader Brush

DSC00294

izvor: www.hopefullyhelpfulbeauty.com

217 Blending Brush

DSC00302.JPGwwwhopefullyhelpfulbeautycom

izvor: www.hopefullyhelpfulbeauty.com

* * *

To je moja lista želja kada je riječ o M·A·C Cosmetics make up-u, ne izgleda nimalo skromno, no sigurno neću kupiti sve sa ovog popisa već možda jedan ili eventualno dva proizvoda. Ostali proizvodi će najvjerojatnije i dalje ostati samo želja u glavi i na papiru. 🙂

Jeste li vi napravile svoju M·A·C listu želja? Ima li nešto od M·A·C-a što biste mi preporučile da u budućnosti isprobam?

xoxo,

aa

Oglasi

27 thoughts on “M·A·C store – Wishlist!

  1. Lil'Mee kaže:

    Super ti je wishlista, ja sam slaba na MAC ruževe (ma ruževe općenito 😀 ), željela bih još All Fired Up, Rebel, Velvet Teddy, Divu… oh, ima ih puno. Željela bih kupiti još par Face & Body pudera u različitim nijansama za kit, ali to će malo pričekati.
    I ja ti svakako preporučujem paint potove (painterly, soft ochre) i kistove – za 217 su ti cure već sve rekle, ali ja bih rekla da je i 239 itekako vrijedan para, nisu mu ove jeftinije drogerijske verzije ni blizu, barem ja mislim tako, a imam ih nekoliko. Usporediva mi je jedino Zoevina verzija tog kista i jedan stariji Abbamartov koji imam. 🙂

  2. Stela kaže:

    Joj ja bih u MAC 😀
    Imam dosta njihove kozmetike, tj. ne puno, ali meni dovoljno zasada, nemamo baš sličan ukus za ruževe iako se slažemo za Divu, ali ja bih ti preporučila da si pogledaš i All Fired Up, Flat out fabulous ili Relentlessly red, odlični su i super bi ti stajali sigurno. Ovaj kist za sjenila 239 osobno nikad ne bih kupila jer mislim da je preskup za to što nudi, već godinama koristim one obične Essence kistove i odlični su mi. Preporučam ti i Paint Pot! 😀

  3. Sweet little Things Blog kaže:

    Predivna wishlista, nemogu opisati kolko sam sretna što Mac napokon dolazi tu u Zagreb, nisam do sada probala niti jedan Mac proizvod no na popisu imam mnogo stvari koje bih stvarno voljela isprobati, samo fingers crossed da cijene budu normalne 😀

  4. cvita2809 kaže:

    Nemam nijedan MAC proizvod i mogu ti samo zavidjeti što živiš u Zagrebu i što ćeš uskoro u shopping! Moje sve želje vezane su za ruževe, ali sad vidim da bi mi dobro došao i ovaj korektor koji si navela

  5. Flaw(les)s beauty blog kaže:

    Sjajna lista! Pro longwear mi je omiljena stvar koju imam u neseseru 🙂 Preporuka ide za Fix+, cudo u bocici, blot powder, i prep+prime highligter u nijansi light boost. Odlicni su i paint pot-ovi, ja imam painterly i koristim ga svakodnevno 🙂

  6. IvanaM kaže:

    na WL su mi rumenila, face and body puder, concealer onaj mali u potu i koje neutralno sjenilo. Paint pota imam dva Painterly koji obozavam i bare study koji mi je razocaranje jer sam ocekivala vise boje a ne samo sljokice i neravnomjerno nanosenje.

  7. minnaabs kaže:

    Lijepa wish lista, želim ti da što prije kupiš sve 🙂 Sviđaju mi se svi nude ruževi sa tvoje liste, a na mojoj je pored nekih nude ruževa i Ruby Woo. Njega želim prvog da kupim 🙂

  8. Bubek kaže:

    Tribalist ti je bio dio LE bozicne kolekcije tako da ga nece biti ovdje
    Ultimate kolekcija je permanent ali je jako kasnila tako da nekako mislim da je odmah nece biti (iskreno se nadam da ce je biti jer imam neke ruzeve i mystery powder na WL)

  9. rafaela kaže:

    Super ti je wishlista! Imam kist 217, savrsen je i treba ti 🙂 ponosno posjedujem ruzeve modesty i mehr i oba su mi jaaaako draga, ne mogu se odluciti koji mi je bolji…

  10. AllMadeUp kaže:

    Super wishlista, divni ruzevi su na listi 🙂 meni su na listi neki ruzevi, face and body puder i neka sjenila, barem zasad 🙂 nadam se samo da ce se moci uopce uci u petak u ducan i da ce biti zaliha i zaliha, da ne nestane 😛

  11. Dora Podgorski kaže:

    Jedva cekam da se otvori, a od tvoje wishliste imam mac prolongwear concealer i O D L I C A N je, takoder neke ruzeve isto su super, imaju super pigmentaciju i ugodni su na usnama s njima sam najvise odusevljena. I 217 kist takoder savrsenstvo, najbolji kist od svih koje imam, morat cu uzet jos koji 217 🙂
    Ja cu podebljat svoju mac kolekciju
    Paintpotom, Jos koje rumenilo jer su jako dobra i postojana, Vjv jos koji ruz i msf light za fiksiranje korektora ispod ociju.

  12. jelka31 kaže:

    Sto se tice kistova fakat su dobri,al 239 ti moze zamijeniti bilo koji kompaktni za nanošenje sjenila…meni recimo bolji ecotools ovog ni ne koristim..radije uzmi 217,on je korisniji i nema bas slicnih 😉
    Ruzeve ne nosim ali mislim da cu probat Creme de nude ili Hue 😉
    Rumenila su im odlicna,nemreš puno fulat…imam Peachykeen,dobar je…makar meni najdraži Dainty i Melba
    Pikiram na pudere,njih se bas ne usudim vani kupovat dok ih dobro ne pogledam i ne isprobam…tom se veselim 😉

  13. Marija kaže:

    Jako mi se sviđa tvoja wishlista, od navedenog si želim također dosta toga: rumenilo Mocha, Pro Longwear korektor, 217 kist. A što se tiče ruževa, mislim da ih želim sveee 😀 Nažalost ne idem često u Zagreb i nije mi baš blizu, ali možda si kupim par ruževa i Mocha rumenilo kada budem išla u Zg na Interliber, no gdje je još 11. mj :O

  14. jelka31 kaže:

    Kistovi su im super,al 239 komotno moze zamijeniti bilo koji kist za nanošenje sjenila (meni ecotools bolji) dok 217 je jedinstven,rijetko koji je slican…ruževe ne nosim makar pikiram na Creme cup ili Hue….s rumenilom nemres puno pogrijesiti…imam Peachykeen,nije los…meni najdrazi Danity i Melba 😉
    Mene zanimaju neki puderi koje se obicno vani ne usudim kupit dok ih dobro ne proucim ;))

    • Iva P. kaže:

      Kistovi su mi super njihovi i samo sam najbolje čula o njima, ali ipak mislim da će ova oba sa liste ostati samo želja. Rumenilo, concealer i ruž bi si voljela priuštiti prije ili kasnije. 😀

Komentiraj

