2nd LIEBSTER AWARD!

Prije nekoliko dana dobila sam svoj drugi The Liebster Award zahvaljujući dragoj blogokolegici Saši sa bloga Lil’Mee’s lil’blog. Prvi sam dobila još u studenom 2013. godine, tako da me zaista veseli što je sada stigao i drugi sa novim zanimljivim pitanjima.

Naime, zapravo možemo reći da je ovo jedna vrsta TAG posta jer pravila idu ovako:

  • nakon nominacije za The Liebster Award treba odgovoriti na 11 pitanja koja je postavila osoba koja vas je nominirala
  • treba osmisliti novih 11 pitanja te nominirati novih 11 blogerica čije odgovore želimo pročitati

Prije nego što odgovorim na Sašina pitanja želim reći da sam u skorije vrijeme imala namjeru objaviti Q&A post pošto dobivam sve više i više vaših pitanja, a neka od vaših pitanja su se pronašla u ovima koje je Saša postavila. Prvo nisam mislila pisati ovaj post već samo odgovoriti Saši na pitanja u komentaru ispod njezinog posta, no mislim da će ipak nekima od vas ovaj post biti zanimljiv pa krenimo…

1. U kojoj bi stranoj zemlji najradije živjela i zašto?

Ne bih živjela niti u jednoj stranoj zemlji, mislim da je Hrvatska izuzetno lijepa i da imamo puno više toga za vidjeti ovdje nego negdje vani. Naravno, obožavam putovati i voljela bih proputovati cijeli svijet, no nikada se ne bih iselila iz Hrvatske na neko dulje vrijeme ili zauvijek. Ovdje imamo i puno toga za vidjeti, imamo odličnu hranu, odlične ljude, nasilje i kriminal je daleko ispod onoga kako je u nekim drugim državama… U svakom slučaju, ostajem u Hrvatskoj kako god bilo. 🙂

936689_10204251346258758_7267330039893285646_n (1)-horz 10671351_10204251274216957_321893402615991576_n-horz

2. Imaš li kućnog ljubimca?

Trenutno nemam kućnog ljubimca, no imala sam kineskog hrčka i on je bio nešto najslađe ikad. Iako mu je inače životni vijek 2-3 godine moj je živio pune 4 godine tako da mislim da ju je bilo zaista lijepo kod mene. Išao je sa mnom i na more, putovao na trajektu, volio je pokupiti mrvice čokolade sa poda, a najviše je volio grickati sjemenke suncokreta. Svaki put kada prolazim pored ZOO Cityja uđem unutra i pogledam ima li novih beba hrčaka. 🙂

10689658_10204251273976951_1933273809035485123_n-horz

3. Koja su tvoja tri najdraža tekuća pudera?

Isprobala sam zaista mnogo tekućih pudera, ali mislim da ne mogu izdvojiti baš tri najdraža. Apsolutno najdraži tekući puder bio mi je Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Foundation i njega sam potrošila barem pet bočica, ako ne i više. Drugi najdraži puder mi je bio L’Oreal Matte Morphose i njega sam isto potrošila barem 5 teglica. Trenutno koristim Max Factor Skin Luminizer i jako sam zadovoljna kako se druži sa mojim licem.

10953416_10204251987314784_8515173052808994200_n

4. Voliš li više nude ili intenzivne ruževe? Navedi nekoliko najdražih.

Češće me se može vidjeti sa nude ružem na usnama jednostavno zato što se ne osjećam ugodno kada na faks dođem sa ljubičastim ili crvenim ružem. Napravila sam to nekoliko puta, no mislim da faks ipak nije mjesto za takav make up. Nude ruževe jako volim, mislim da mi dobro stoje i najugodnije se osjećam sa njima.

5. Jesi li ikad imala neku ludu/neobičnu boju kose?

Nisam nikada previše eksperimentirala niti sa dužinom niti sa bojom kose jer imam ‘traume’ iz djetinjstva. Naime, kad sam bila mala roditelji su me uvijek šišali ‘na kahlicu‘ (1) i hodala sam sa takvom frizurom sve do 5. ili 6. razreda osnovne škole, tada sam napokon pustila kosu i kada je narasla više je nikada nisam odrezala na kratko ili iznad ramena. Od tada je moja kosa uvijek barem do pola nadlaktice, a u zadnjih nekoliko godina je narasla skoro do kraja leđa. Oduvijek sam bila prirodno smeđa, samo dva puta sam obojila kosu u mahagoni crveno-smeđu. Prvi puta kada sam je obojila tako boja se u nekoliko mjeseci promijenila skroz do neke čudne žuto-narančaste (2, 3, 4). Drugi puta mi je kosa ispala puno crvenija nego kada sam je prvi puta bojila u istu boju (5), no nisam dugo izdržala te sam vratila kosu u tamno smeđu boju (6). Kasnije sam poželjela tada popularni ombre, no kako sam ga sama pokušala napraviti nije baš uspjelo kako sam mislila da bude (7). Sada imam svoju prirodnu smeđu boju kose i kosa mi je poprilično duga (8), no uskoro ću je skratiti barem 20 cm.

189427_1738938908217_4228310_n-horz 1969349_10201683462904352_1746479297_n-horz

6. Kada je i kako počelo tvoje zanimanje za kozmetiku?

Već kao mala djevojčica sam znala zavirivati u kupaonski ormarić gdje je moja mama držala svoju kozmetiku i sjećam se da mi je tada njezin Dior ruž za usne bio san snova i da sam i ja željela takav. Što se tiče preparativne kozmetike, moje zanimanje za nju je počelo prije nekoliko godina kada sam napokon shvatila koliko je ona važna za našu kožu. Kada je riječ o dekorativnoj kozmetici, zanimanje za nju je počelo krajem osnovne škole. Nisam se smjela šminkati, no ipak je prvo moje sjajilo za usne bilo poklon od tate i to neću nikada zaboraviti (bilo je to tada taman izašlo Max Factor-ovo sjajilo za usne). Sjajilo za usne sam počela koristiti krajem osnovne škole, a sa pravim šminkanjem sam počela tek sredinom srednje škole.

7. Ljetovanje ili zimovanje, more ili skijanje?

Ovdje nemam što previše razmišljati – ljetovanje! Ljeto je moje najdraže godišnje doba i da se mene pita cijele godine bi bilo ljeto. Volim i skijanje i snijeg, no kako snijeg uvijek padne u najnezgodnije vrijeme godine, a to je vrijeme ispita, nije mi baš pretjerano drag. Skijanje jako volim, no ipak mi je draži odlazak na plažu i sunce gdje se ne moram brinuti hoće li mi biti hladno i hoće li mi te tri jakne koje imam na sebi biti dovoljne ili hoće li mi rukavice izdržati hladnoću dok se spuštam crvenom stazom.

1508151_10204251287817297_4709487792918622590_n-horz

8. Koje ti je žensko, a koje muško ime najljepše?

Muško ime mogu reći bez razmišljanja, a to je Ivan. Nije neko najoriginalnije ime jer se svaki peti muškarac na našim prostorima zove Ivan, ali to ime mi je uvijek bilo jedno od najljepših muških imena. Kada razmišljam o ženskim imenima najviše mi se misli vrte oko imena Mateja, Antea i Tonka.

9. Znaš li/voliš li kuhati?

Znam kuhati i skuhat ću bez problema što god treba, no ne mogu baš reći da volim kuhati i da uživam u tome. Imam osjećaj da to oduzima dosta vremena, barem kada se radi o jelima koja su meni osobno najdraža. Volim kuhati neka jednostavna jela i draže mi je skuhati jelo za dva dana nego svaki dan kuhati nešto novo.

10947206_10204251324098204_5868559072174597786_n-horz 1513755_10204251345898749_792289262857885844_n-horz

10. Kada bi dobila priliku postati dio tima nekog kozmetičkog branda, koji bi brand odabrala?

Odabrala bih Lancome. Većinom Lancome kozmetike koju sam isprobala sam jako zadovoljna i mislim da su im ambalaže jedne od najelegantnijih među HE brendovima i to mi je još jedan plus. Kvalitetan proizvod u lijepoj elegantnoj ambalaži – ne može bolje!

11. Imaš li girl crush iliti tko je najljepša žena na svijetu?

Bez puno razmišljanja – Sofia Vergara. Žena je predivna, prešla je 40-u, ponosna je na svoje godine i ne skriva ih.

09403eb737c9844d1da314282a8767e2-horz

* * *

Moja pitanja:

  1. Što te motiviralo da počneš pisati svoj blog i kako su to prihvatili tvoji najbliži?
  2. Kako vidiš sebe i svoj blog za 2 godine?
  3. Jesi li više jutarnji tip ili noćna ptica?
  4. Imaš li neki hobi ili možda više njih (osim bloga)?
  5. Koje si sve države svijeta posjetila/o, a koje bi tek voljela/volio posjetiti?
  6. Što si kao dijete željela/želio biti kada odrasteš, a koje je sada tvoje zanimanje (ili će tek biti)?
  7. Koji brendovi, kada je u pitanju odjeća, su ti najdraži?
  8. Bez koja 3 kozmetička proizvoda jednostavno nikako ne možeš?
  9. Koji kozmetički proizvod te najviše razočarao?
  10. Govoriš li neki strani jezik? Ako da, koji i zašto si odlučila/o učiti baš taj strani jezik?
  11.  Top 5 tebi najdražih blogova koje pratiš?

Nominirani su:

1. Makeup and Other, 2. Tour de beauty, 3. Ith’s Corner, 4. HeadInTheClouds, 5. Muška strana ljepote, 6. Sweet About Me blog, 7. Nyx’s Cutie Pies, 8. Fantazija, 9. Beauty chat room by Marijana, 10. Chicfee, 11. Beauty by xxx

* * *

Nadam se da vam je post bio zanimljiv i slobodno mi možete svi vi koji želite ispod u komentar odgovoriti na pitanja ili jednostavno prokomentirati moje odgovore.
Također, možete mi postaviti bilo koje pitanje pa ću na njega odgovoriti u Q&A postu koji planiram napisati.

xoxo,

aa

Oglasi

7 thoughts on “2nd LIEBSTER AWARD!

  1. Chicfee kaže:

    Hvala ti na nominaciji draga Ive ❤ Baš ti je zanimljiv post 🙂 Na pitanja ću odgovoriti u komentarima.
    1. Najviše me motiviralo to što sam skužila da obožavam čitati beauty blogove, isprobavati nove proizvode, podjeliti dojmove s drugim ljudima i to je na kraju rezultiralo mojim blogom na koji sam ponosna. 🙂 Moji su to prihvatili stvarno jako dobro i pružaju mi podršku u svakom trenutku, ali ne znaju još svi da imam blog.
    2. Nadam se da ću unaprijediti svoj blog da postane zanimljiviji, poučniji i što kreativniji, a naravno uz njega ću se truditi i ja da budem što bolja i prvenstveno da uživam u tome što radim.
    3. Definitivno sam više jutarnji tip jer ne funkcioniram baš po noći, jedino ako je nešto hitno i ne stignem sve obaviti ujutro. 🙂
    4. Trenutno jedino što stignem uz faks,blog i sve ostale obaveze je pogledati koji film, ali čim dođe lijepo vrijeme radujem se vožnji biciklom. 🙂
    5. Posjetila sam Austriju, Sloveniju, Italiju, Njemačku, Francusku, Češku, Mađarsku, Španjolsku i još par, ali mi je želja otići uskoro u UK i svakako posjetiti SAD i Izrael.
    6. Nisam imala nikad nešto određeno, jer sam često mijenjala mišljenja, ali evo studiram međunarodne odnose i diplomaciju pa se nadam da ću se baviti s nečim u toj branši.
    7. Nemam najdražeg brenda, ali jako volim Zaru. 🙂
    8. Ne mogu bez kreme za lice, balzama za usne i maskare.
    9. Razočaralo me jedno mlijeko za tijelo, ali se stvarno rijetko dogodi tako nešto.
    10. Govorim engleski zato što ga učim odmalena i to je bilo neizbježno jer smo ga imali u školi. 🙂
    11. Mell's corner, Dear skin, Roseybelle, Little makeup obsessed, Beauty corner by Iveee i još jedna strana Essiebutton, ali pratim puno blogova i stvarno ih je puno koji su mi odlični.
    Moram priznati da sam uživala i još jednom hvala ti na tome :*

  2. Marina Sweet About Me kaže:

    Hvala na nominaciji ❤ Budući da sam baš nedavno pisala ovakva post, odgovorit ću ti ovdje 😀

    1. Osim ljubavi prema kozmetici željala sam rasparavljati o kozmetici s istomišljenicima, gdje ćeš bolje od pisanja vlastitog bloga 😀 Žao mi je jedino što mi prjie nije palo na pamet da ga piše. Inače ga tajim, ne zna puno ljudi da ga pišem. Još mi je neugodno da me čita netko koga poznajem 😀
    2. Želim poboljšati i razviti sve skupa, od pisanja do slika. Da će mi to biti zarada, ne gajim neke nade, ali želim biti najbolja što mogu u tome. Jednog dana, najbolji beauty blog 😛
    3. Noćnaaaa…
    4. Čitanje, gledanje filmova i serija…
    5. Njemačka, Austrija, Mađarska, Češka. Želim ih posjetiti sveeee
    6. Željela sam biti doktorica, pjevačica, veterinarka, glumica 😀 A sad ću biti pravnica 😀
    7. Nemam baš najdraži. Možda H&M.
    8. Krema za lice, labelo i šampon za kosu 😀
    9. Ah ne razočaraju me baš puno, ali većinom me znaju razočarati Oriflame proizvodi, ako me nešto razočara. I to zbog veličine nekih njihovih proizvoda, a paprene cijene. I onda još i nije neki proizvod :/
    10. Engleski. Želim ih naučiti još, barem dvadeset imam na popisu, trebam što prije početi 😀 Planiram španjolski ove godine 😀
    11. Ima ih hrpaaaaa, ali ako baš moram odabrati 5: Mell's corner, Little makeup obsessed, MeteoBeauty, Crossing beauty, Le makeup freak.

    Pitanja su bila super i bilo mi je baš gušt odgovarati na njih. Još jednom, hvala :*

  3. Lil'Mee kaže:

    Oooo pa ti si baš opširno odgovorila, čitanje je bilo baš gušt! 🙂
    Majušni hrčkić ti je presladak bio ❤ I ja sam imala hrčka, ali većeg i potpuno divljeg. 😀
    I ja obožavam Facefinity, a Skin Luminizer me na prvu nije oduševio, no vidjet ćemo još.
    Sofia Vergara je predivna, a ja uopće nisam bila svjesna da ima toliko godina. :-O odlično izgleda!
    I da, ti imaš stvarno prekrasnu kosu i mislim da ti tvoja prirodna boja super stoji. 🙂

  4. cvita2809 kaže:

    Hvala ti draga na nominaciji! Odgovorit ću u komentarima jer već imam ovakav post
    1. Motivirala me ljubav prema kozmetici. Uvijek sam se u životu htjela baviti kozmetikom, a onda me život odveo u druge vode. osim supruga i par najbližih prijateljica, dugo nije nitko znao da pišem blog. Mama ni danas ne razumije zašto to radim!

    2. Isto kao i danas! Pisati ću iz gušta, fotke će nadam se biti sve bolje, pokoja nova rubrika i to je to.

    3. Definitivno sam noćna ptica! Ali kada imam puno obaveza, ustajem rano

    4. Osim bloga volim igrati igrice na iPedu, pratiti serije i spavati popodne (ako se to računa kao hobi, haha…)

    5. Posjetila sam samo Italiju, a voljela bih otići u NY

    6. Uh…imala sam puno želja! Željela sam biti magistra farmacije, a sada sam prof. matematike

    7. Ne patim od markica, a iskreno, nemam ni novaca za njih! Kupujem u Sportine, Orsay, Tom Taylor, SrOliver uglavnom. Nemam nijedan komad brendirane odjeće

    8. Maskara, gel za umivanje i krema za lice

    9. Poneki jeftini ruž, lak za nokte…ne griješim puno u odabiru

    10. Mogu se sporazumjeti na engleskom jeziku (ne bih baš rekla da ga govorim!). Morala sam ga odabrati jer smo ga učili u školi

    11. Dear skin, Mala Trubica, Roseybelle, Meteobeauty, Crossing Beauty, Fantazija, Beauty corner by Iveee…pratim skoro sve blogove, ali od navedenih blogerica pročitam svaki post

  5. makeupandother kaže:

    Hvala ti na nominaciji, odgovorit ću ovdje na pitanja, imala sam ovakav post 😀 😀
    1. Dugogodišnja ljubav prema kozmetici i pisanju – rezultirana beauty blogom 😀 Moji su mi dosta velika podrška, jer im sve to skupa zvuči zanimljivo 😀
    2. Nadam se da ću ili napredovati ili se usmjeriti na nešto drugo. Ali vjerujem da će ostati dio mog života, jer potiče moju kreativnost i na drugim životnim područjima i stvarima
    3. Iako bi voljela biti jutarnji tip i radim na tome, u duši sam noćna ptica 😀
    4. Uz blog volim čitati, i gledati serije/filmove (ako je to hobi) 😀
    5. BIH, Sloveniju, Italiju i Austriju 😀 voljela bih UK, iRSKU, Skandinavske zemlje, neke dijelove SAD-a 😀
    6. Htjela sam biti novinarka ili psiholog, na kraju sam postala informatičarka,, tj. za godinu i pol ću biti inžinjer inf. 😀
    7. nemam skroz najdraže, kupujem ono šta mi se svidi i nosi, u zadnje vrijeme stalno kupujem u Lidl-u, H&M-u i C&A, tamo uvijek naletim na svoj stil 😀
    8. Maskara, balzam za usne, olovka za obrve 😀
    9. Jedna paleta iz Oriflamea – Vintage Purple, pisala sam o njoj na blogu haha
    10. govorim samo engleski. želja mi je naučiti francuski i španjolski
    11. jako teško pitanje, navesti samo 5, ali evo – Roseybelle, Meteobeauty, Crossing Beauty, Fantazija, Beauty corner by Iveee 😀 😀

    Super su pitanja 😀 :*

Komentiraj

