3rd & 4th LIEBSTER AWARD!

U ponedjeljak sam objavila post 2nd Liebster Award, a u međuvremenu sam na blogu Blog jedne ferovke vidjela da me i ona nominirala za The Liebster Award i hvala puno Ferovki. Također, sjetila sam se da me još davno i BeautifyMe nominirala pa bi bio red da napokon i na njezina pitanja odgovorim.

U ovom postu odgovorit ću i na Ferovkina i na Idina pitanja, a moja pitanja i oni koje ću nominirati ostat će ista/isti kao u postu koji sam objavila u ponedjeljak jer sam, realno, trebala sva ova pitanja spojiti u samo jedan post, no tako bi post bio predug i to ne bi bilo to. 🙂

Odgovori na Ferovkina pitanja:

1. Koje šiljilo koristite za šiljenje olovaka za oči i usne?

Obično šiljilo za šiljenje drvenih bojica i olovaka. Naravno, imam šiljilo posebno za šminku i ne šiljim njime bojice, da se ne bi krivo shvatilo. 🙂

2. Jeste li redoviti u pisanju postova?

Trudim se biti redovita i ne želim pisati post tek toliko da ga napišem i objavim nešto. Trenutno nemam puno vremena jer spremam ispite pa će postovi možda biti rijeđi, no čim se gužva sa ispitima raziđe trudit ću se da postovi budu barem svaki drugi dan.

3. Kako izgleda vaš make up kutak iz snova?

Ne želim ništa preveliko i nemam želju imati cijelu jednu sobu samo za make up. Uvijek stojim pred ogledalom kada se šminkam i, iskreno rečeno, ne mogu zamisliti da sjedim za stolom dok se šminkam. Svejedno, voljela bih jednog dana imati neki jednostavan, ali lijep kutak za šminkanje. Ne bih voljela ništa kičasto već jednostavan bijeli stol sa ladicom, veliko ogledalo i ladičar sa strane.

3d52fe1a365d949288f9a283e39e8062-horz 6b3fe61cbd51e953785d7378ed1400e8-horz

izvor: Pinterest.com

4. Razumiju li ljudi oko vas vašu opsesiju kozmetičkim proizvodima?

Ne bih to nazvala baš opsesijom, ali da – razumiju moju ljubav prema kozmetici i prema blogu. Na početku im nije baš bilo jasno koja je korist od toliko kozmetike i od pisanja bloga, ali u zadnje vrijeme su se svi moji ukućani počeli služiti mojim ladicama sa kozmetikom. Sestra i ja koristimo isti tekući puder i rumenilo pa mi uopće ne smeta kada zaviri u moje ladice i uzme što joj treba. Jednom sam čak snimila tatu kako na glas čita jedan od mojih postova, ali ako to objavim nastat će uzbuna pa radije neću. 🙂

5. Možete li izdržati tjedan dana bez korištenja dekorativnih proizvoda?

Mogu bez ikakvih problema izdržati i duže od tjedan dana. Obično mi je maskara must-have za svaki dan i nikamo ne idem bez da stavim maskaru, ali bez problema bih mogla i bez nje hodati tjedan dana. Već sam u više navrata spomenula kako nemam problema sa izlaženjem nenašminkana iz kuće i nije me nimalo sram da me prijatelji vide tako ‘golog’ lica. Jednom me prepoznala jedna cura na faksu, prišla i pitala me zašto nisam našminkana kad pišem beauty blog i moram priznati da mi to nikako nije bilo jasno, čemu to nepotrebno pitanje. I Jennifer Lopez izađe iz kuće nenašminkana pa mogu valjda i ja koja niti sam slavna niti ću ikada biti. 🙂

6. Odobravate li testiranje kozmetike na životinjama?

Ne odobravam, ali iskreno mislim da imam nekoliko proizvoda koji nisu cruelty-free.

7. Imate li kućnog ljubimca?

Odgovor u prošlom 2nd Liebster Award postu.

8. Jesu li društvene mreže dobro ili zlo modernog svijeta?

Ne znam što bih rekla, mislim da ima i jednog i drugog. Dobro je to što je lako povezati se sa prijateljima i rodbinom iz cijelog svijeta, koji vam nisu blizu i koje ne možete vidjeti čak niti jednom godišnje, a preko ove moderne tehnologije ih možete vidjeti i čuti svaki dan. Dobro je to što ovaj moderan svijet može pomoći i u poslu. Negativno je, po mom mišljenju, prvenstveno to što danas djeca od 10 godina imaju pristup svemu i imaju otvorene Facebook i ine account-e, a nije rijetkost ni da odrasli rade gluposti na društvenim mrežama i ne razmišljaju kako ih to sve jednog dana može koštati.

9. Bez kojeg kozmetičkog proizvoda ne izlazite iz kuće/stana?

Na sebi uvijek imam maskaru, a u torbi obavezno nosim balzam za usne i bez njega ne idem nikamo.

10577116_10203140196680713_2259487341671641816_n

10. Koliko različitih operacijskih sustava ste isprobali?

Misli li se ovdje na skup osnovnih sustavnih programa koji upravljaju hardware-om radi ostvarivanja osnovnih funkcija računala kao što su ulaz, memoriranje, obrada i izlaz podataka?! Ne znam, ali ako se radi o tome onda je odgovor – niti jedan.

11. Kako se zove nijansa vašeg najdražeg ruža za usne?

Najdraži ruž iz kolekcije mi je Lancome L’Absolu Rouge Mat 361 Rose Sortilege. To je ujedno i najskuplji ruž koji imam u kolekciji, ali nisam niti na trenutak požalila što sam ga kupila jer je i više nego odličan odličan. 😀

10743748_10203635915633377_1070094784_n

Odgovori na Idina pitanja:

1. Da moraš koristiti samo jedan kozmetički proizvod do kraja života, koji bi to bio?

Malo ću varati pa ću reći gel za tuširanje i pasta za zube. Bez dekorative bih mogla živjeti, a čak i bez raznih kremica, ali tuširanje i pranje zubi – bez toga nikako.

2. New York ili Los Angeles i zašto?

Ne privlači me ni jedan ni drugi grad. Nikada nisam bila luda za Amerikom, više mi se sviđa Europa i to srednji i donji dio Europe. Evo, na karti svijeta sam označila koji dio svijeta me zanima, ostatak ako jednom u životu posjetim – dobro, a ako ne – neće mi biti žao.

World-Map-4

3. Koji ti je najdraži post sa tvog bloga?

Najdraži post mi je definitivno My Plastic Surgery Story. Nakon što sam objavila taj post čitateljice su mi se češće počele javljati, a sa nekima sam sada dobra prijateljica. Drago mi je bilo vidjeti i pročitati komentare ispod tog posta, a još mi je više bilo drago što mi je nekoliko desetaka čitateljica svoje priče poslalo u inbox ili na mail.

1

4. Koji je najbolji kozmetički savjet koji si dobila?

Najbolji savjet je taj da se obavezno prije spavanja skine sva šminka sa lica. Naravno, nakon izlaska vikendom kada kući dođemo sat vremena prije svitanja često nismo za ništa i nemamo volje pola sata čistiti lice i skidati šminku, no mislim da je taj korak ipak osnova svega.

5. Bi li mogla izdržati mjesec dana bez ikakve šminke?

Bez problema bih mogla izdržati bez šminke i tjedan dana i mjesec dana pa čak i godinu dana. Štoviše, da mi netko ponudi opciju gdje moram birati između ‘nikada više ne jesti dalmatinsku pašticadu do kraja života’ ili ‘baciti ili pokloniti svu kozmetiku koju imam’, odabrala bih ovo drugo.

10941307_10204218469636863_2041602781_n

6. Što je najpustolovnija stvar koju si napravila?

Moram priznati da nisam nikada napravila nešto pustolovno i ekstra zabavno, bila sam uglavnom mirna i nisam nikada izvela neku veću glupost. Jedino ludo što sam napravila dok sam još bila u osnovnoj školi jest to da sam zaista slučajno zapalila kontejner sa papirom. Naime, za vrijeme blagdana prijatelji i ja bacali smo petarde (da, tada nisam bila pametna) i nekako sam uspjela baciti petardu u kontejner i nakon kratkog vremena on je bio u plamenu. Nije bila nikakva velika šteta jer je izgorio samo papir, sve okolo kontejnera je ostalo čitavo.

7. Što su tvoji najveći strahovi, a što najveće želje?

Najveći strah je gubitak osoba koje najviše volim, no to je normalno i vjerujem da svi imamo taj strah. Drugi najveći strah je strah od ljudi i o tome prije nisam voljela pričati, no imam u planu napisati post o tome jer znam da i neke moje čitateljice imaju taj isti strah pa da podijelim to sa svima vama. Još uvijek ne znam kako napisati taj post, a da on ima glavu i rep jer bih toliko toga na tu temu mogla napisati. Najveća želja mi je završiti faks, imati svoju obitelj i muža kojemu će naša obitelj biti sve na svijetu, imati siguran posao i pristojna primanja, proputovati dijelove svijeta koji me zanimaju… Ima želja jako puno, no trenutno mi je najvažnije privesti faks kraju.

8. Da možeš saznati gdje ćeš biti za 10 godina, bi li prihvatila ili odbila?

Ne bih prihvatila jer me ne zanima znati unaprijed gdje ću biti za 10 godina. Naravno da ću se potruditi dati sve od sebe da za 10 godina budem sretna i zadovoljna onim što sam postigla, ali nemam želju ništa znati unaprijed. Idemo dan po dan, situacija po situacija…

9. Nabroji 5 najboljih jela koje si u životu probala.

Dalmatinska pašticada, bakini luleki (razvučeni njoki i juneći saft), škampi/kozice na buzaru, losos u umaku od senfa i janjetina i krumpir ispod peke.

10348370_10204251323898199_5095958716776598398_n

10. Ruž ili sjajilo za usne?

Da sam na ovo pitanje odgovarala prije dvije godine rekla bih sjajilo, no sada je to definitivno ruž za usne!

1 037

* * *

Moja pitanja:

  1. Što te motiviralo da počneš pisati svoj blog i kako su to prihvatili tvoji najbliži?
  2. Kako vidiš sebe i svoj blog za 2 godine?
  3. Jesi li više jutarnji tip ili noćna ptica?
  4. Imaš li neki hobi ili možda više njih (osim bloga)?
  5. Koje si sve države svijeta posjetila/o, a koje bi tek voljela/volio posjetiti?
  6. Što si kao dijete željela/želio biti kada odrasteš, a koje je sada tvoje zanimanje (ili će tek biti)?
  7. Koji brendovi, kada je u pitanju odjeća, su ti najdraži?
  8. Bez koja 3 kozmetička proizvoda jednostavno nikako ne možeš?
  9. Koji kozmetički proizvod te najviše razočarao?
  10. Govoriš li neki strani jezik? Ako da, koji i zašto si odlučila/o učiti baš taj strani jezik?
  11.  Top 5 tebi najdražih blogova koje pratiš?

Nominirani su:

1. Makeup and Other, 2. Tour de beauty, 3. Ith’s Corner, 4. HeadInTheClouds, 5. Muška strana ljepote, 6. Sweet About Me blog, 7. Nyx’s Cutie Pies, 8. Fantazija, 9. Beauty chat room by Marijana, 10. Chicfee, 11. Beauty by xxx

* * *

Nadam se da vam je post bio zanimljiv i slobodno mi možete svi vi koji želite ispod u komentar odgovoriti na pitanja ili jednostavno prokomentirati moje odgovore.
Također, možete mi postaviti bilo koje pitanje pa ću na njega odgovoriti u Q&A postu koji planiram napisati.

xoxo,

aa

Oglasi

3 thoughts on “3rd & 4th LIEBSTER AWARD!

  1. BeautifyMe kaže:

    Aaa, hvala ti na odgovorima 😀 Pašticada je odlično jelo, jako ga volim! Također imam neki strah od ljudi..doduše nije to tipični strah nego više sam preopterećena kakav ću dojam ostavit i to me koči u izražavanju u društvu. Voljela bih pročitati tvoj post na tu temu, samo piši. I btw, slike makeup kutka su wow!!

Komentiraj

