Kuca Magicne Trave – Tonic Melissa & Melissina krema za mjesovitu kozu

10461861_10202696616311481_454749364_n-horz

Danas vam donosim recenziju dva odlična proizvoda proizvođača Kuća magične trave (OPG Jakopović) – Tonik Melisse i Melissinu kremu za mješovitu kožu. Ovi proizvodi su mi ustupljeni na isprobavanje i recenziju prije određenog vremena, a sada je vrijeme da podijelim svoje iskustvo ovdje sa vama. 🙂

10461861_10202696616311481_454749364_n-horz

Moji dojmovi su jako pozitivni i mislim da su ovo dva izrazito kvalitetna proizvoda koja vrijedi isprobati pa ako vas zanima cijela recenzija nastavite čitati…

* * *

Tonic Melisse

10461861_10202696616311481_454749364_n

Tonic Melisse je čisti 100%-tni hidrolat melise bez konzervansa i alkohola. Odličan je za njegu problematične kože sklone aknama jer djeluje protuupalno i smiruje kožu. Također, preporučuje se za njegu novorođenčadi, za brzo zarastanje ožiljaka i opeklina, za njegu zrele i suhe te problematične kože kod tinejdžera. Odličan je i za njegu osjetljive kože jer je neće nadražiti i neće joj smetati. Osim toga, može se koristiti i za njegu kože nakon brijanja, jednako kod muškaraca kao i žena jer otklanja crvenilo izazvano iritacijom britvice za brijanje.

U slučaju da već ne znate, moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima i osobno sam ovaj tonik koristila kao antiseptički tonik za svakodnevnu njegu lica. Također, moram napomenuti da je ovo izvorni hrvatski eko proizvod i zbog toga ga dodatno cijenim.

10404339_10202820617691438_8849293557423230684_n

Tonic Melisse dolazi u tamnoj bočici od jako čvrste plastike u količini od 200 ml. Na bočici se nalaze dvije naljepnice sa osnovnim informacijama o proizvodu, kao što su: naziv proizvođača, količina, sastojci, rok trajanja, način uporabe te kratak opis proizvoda. Tonik dolazi sa običnim bijelim poklopcem i sa dodatnim zelenim poklopcem sa rupicom koja uvelike olakšava doziranje. Uz taj dodatni zeleni poklopac tonik se može dozirati kap po kap i nema straha da će vam se on proliti ili da ćete pretjerati u doziranju. Tonik je najbolje upotrijebiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja proizvoda i, naravno, prije datuma koji je označen na ambalaži kao rok trajanja proizvoda. Uz svakodnevno korištenje tonika barem 2 puta dnevno jedna bočica će vam trajati barem 3 mjeseca jer je potrebno jako malo proizvoda za čišćenje cijelog lica.

10415604_10202820612531309_9140662722337023086_n

Tonic Melisse koristila sam, kako sam već spomenula, prvenstveno kao antiseptički tonik dva puta dnevno, ujutro i navečer nakon čišćenja lica. Nisam njime skidala make up, no isprobala sam ga i za tu svrhu i moram reći da odlično radi i taj posao. Uklanja sav make up i uz njega nije potrebno neki drugi proizvod za skidanje make up-a, no ja sam ipak odlučila ne koristiti ga u te svrhe jer već imam svoj HG proizvod za uklanjanje make up-a od kojeg me teško odvojiti.

Iako nisam njime navečer skidala make up sa lica, svako jutro sam njime očistila lice jer imam naviku ujutro maknuti sa lica nečistoće koje su se skupile tokom noći. U zadnje vrijeme imam problema sa prištićima po licu koji se svako malo pojavljuju, pogotovo u onim danima u mjesecu pa sam vrlo dobro mogla istestirati ovaj tonik. Uz svakodnevno korištenje tonika melise ujutro sam se budila uglavnom sa vidljivo čišćim licem nego večer prije. Naravno, radi se o malim prištićima, dok su oni veći ipak ostajali na licu i trebalo je par dana da uz pomoć tonika i oni nestanu.

Osim što mi je ovaj tonik ublažio pojavljivanje prištića na licu, primijetila sam da mi se lice manje sjaji uz korištenje tonika. Pošto imam masniju t-zonu obično bi se tokom dana zasjajila na tom dijelu lica, no kada sam koristila tonik melise t-zona je bila dosta mirna i sjajila se manje. Inače nemam velikih problema sa sjajem na t-zoni i sve je to nekako umjereno pa ne mogu baš reći da je ovaj tonik napravio neko veliko čudo što se tiče sjaja na licu, no ja definitivno vidim malu promjenu. Možda na masnom licu tonik ne bi tako funkcionirao, ali ako imate sličnu situaciju kao ja tada biste sigurno i vi vidjeli na svom licu barem malu promjenu na t-zoni. Važno je spomenuti i to da ovaj tonik ne ostavlja ljepljiv sloj na licu nakon korištenja.

Što se tiče mirisa moram reći da mi je on kod ovog tonika mali, ali zaista mali minus. Inače nisam ljubitelj mirisa melise tako da možda nisam prava za komentirati miris tonika, no svejedno, pokušat ću biti objektivna. Miris je dosta jak (poput gorkog biljnog čaja) i u početku može biti neugodan, no kada se naviknete neće biti nikakvih problema, a možda vam se i svidi miris nakon nekog vremena. Miris se osjeti kada se proizvod stavlja na lice, no ne zadržava se na licu i to je po mom mišljenju plus.

Ovaj tonik sam isprobala i na iziritiranoj koži nakon depilacije i brijanja i moram reći da je položio test – smirio je crvenilo u rekordnom roku. Isproban je i na muškom licu nakon brijanja, u tom slučaju je također položio test tako da ga definitivno preporučam i muškarcima koji svakodnevno lice izlažu iritacijama britvice.

Cijena tonika je 79,00 kn za 200 ml.

Sastojci:

100% Melissa officinalis/Balm Mint Water

* * *

Melissina krema za mješovitu kožu

10453170_10202696616471485_1988974547_n

Melissina krema za mješovitu kožu je potpuno prirodna hranjiva dnevna krema koja je napravljena od čistog hidrolizata i uljne iscrpine melise, sa prirodnim emulgatotom na bazi pšeničnih klica baz konzervansa. Prvenstveno je namijenjena osjetljivoj i mješovitoj koži. Pohvalno je to što je 97,8% svih sastojaka dobiveno organskim uzgojem.

Iva iPhone4 081

Melissina krema dolazi u čvrstoj plastičnoj teglici u količini od 50 ml. Osim glavnog poklopca tu je i dodatni unutarnji zaštitni poklopac koji bi se, barem po mom mišljenju, trebao nalaziti na svakoj kremi koja je u teglici sličnoj ovoj. Taj dodatni poklopac zaštitio je kremu kada mi je ispala iz ruke u kupaoni, tako da – veliki plus za njega. Na ambalaži se nalaze naljepnice sa osnovnim informacijama od proizvodu – naziv proizvođača, količina, sastojci, datum proizvodnje i rok trajanja. Kremu se preporuča upotrijebiti u roku od 6 mjeseci od otvaranja i preporuka je držati je na hladnom mjestu. Neki preporučaju držati je u hladnjaku, no ja sam je držala u ormariću i sve je bilo u redu sa njom.

Iva iPhone4 082

Ovu kremu sam koristila za svakodnevnu njegu lica jer je dovoljno hidratantna i nije mi trebao nikakav dodatni proizvod za hidrataciju uz nju. Također, imajte na umu da je namijenjena mješovitoj koži lica i da suhoj koži neće biti dovoljna. Meni osobno ova krema je bila dovoljna čak i za njegu najsuhljeg dijela lica, a to je okoloočno područje.

Krema je bijele boje i srednje guste teksture. Vrlo lako se razmazuje, brzo se upija u kožu i ne ostavlja masni niti ljepljiv osjećaj na licu. Nije mi izazvala nikakav dodatni nered na licu, to jest nije se pojavio niti jedan prištić više od onoga koliko sam ih u tom razdoblju imala na licu. Osjećaj nakon korištenja je vrlo ugodan, nema osjećaja zatezanja kože i sl. Krema mi nije izazvala nikakve iritacije, nije začepila pore te je ostavila zaista ugodan osjećaj na licu.

Miris ove kreme mi se, kao i kod tonika, na početku nije baš svidio, no što sam je duže koristila to mi je miris postajao draži. Ima blagi miris po matičnjaku (za one kojima je lakše ovako – miris sličan biljnom čaju).

Osobno bi mi bilo draže da je ova krema upakirana u neku ambalažu sa pumpicom jer bi tako bilo više higijenski koristiti kremu, no ja sam je uzimala sa malom špatulom ili plastičnom žličicom i to bih preporučila svima koji koriste kreme u teglicama. Pogotovo za djevojke i žene koje imaju duge nokte (i sama sam u toj skupini) jer ne želimo nikakve bakterije nanositi na lice.

Iva iPhone4 084

Iva iPhone4 085

Cijena kreme je 74,00 kn za 50 ml.

Sastojci:

Melissa officinalis/Balm Mint Water, Melissa Officinalis/Balm Mint Oil, Olea europea oil (Olive), Allantoin, Dehydroacetic acid & Benzyl alcohol, Potassium, Palmitoyl, Hydroglzed Wheat Protein, Glycerin Stereate, Cetearyl.

Iva iPhone4 079

Informacije o ostalim proizvodima iz radionice Kuća Magične Trave možete pronaći na njihovoj službenoj web stranici, možete ih pratiti i na njihovoj facebook stranici, a prodajna mjesta možete vidjeti ovdje. 🙂

* * *

Jeste li imali priliku isprobati nešto od Kuće Magične Trave? Ako jeste, što ste isprobali i jeste li bili zadovoljni?

xoxo,

aa

*PR proizvodi
Oglasi

5 thoughts on “Kuca Magicne Trave – Tonic Melissa & Melissina krema za mjesovitu kozu

  1. Thermopolis kaže:

    Obožavam matičnjak i sve vezano uz njega, posebno miris 🙂 Sviđaju mi se ovakvi prirodni proizvodi i rado bih ih koristila, posebno ovaj tonik. Uvijek je s prirodnim proizvodima lutrija što se tiče mirisa ali ako prevlada pozitivan učinak lako se naviknuti na njih i s druge strane teško se vratiti na staro tj. parfumirane kemikalije. 🙂

Komentiraj

