Valentinovsko darivanje!

Bliži se Valentinovo, prije nekoliko dana ušli smo u mjesec ljubavi i ja sam jako dobre volje – gdje ćeš bolje razloge za jedno lijepo ‘Valentinovsko darivanje! ❤

10922291_10204289056641494_7919780912144380809_o

Znam da nekima od vas Valentinovo možda ne znači ništa i da je to za neke samo običan dan kao i svaki drugi, no isto tako znam da kako god bilo svi mi volimo biti voljeni, maženi i paženi i da se veselimo kada nam netko pokloni nešto od srca i baš zato sam vam pripremila jedno darivanje povodom Valentinova. Pripremila sam vam dva paketića, što znači da će dvije sretnice na svoju adresu dobiti malo ljubavi u obliku kozmetike. 😀

10940422_10204289414810448_8634436115378225270_n

Paketić br.1

  • Ljubičasta kutijica u obliku srca (KiK)
  • L’Occitane Badem ulje za tuširanje, 75 ml
  • L’Occitane Karite krema za ruke, 10 ml
  • Catrice Ultimate Colour 270 Matt-erial Girl ruž za usne
  • ANNY 115 waiting for you lak za nokte

Paketić br.2

  • Crvena kutijica u obliku srca (KiK)
  • L’Occitane Badem ulje za tuširanje, 75 ml
  • L’Occitane Karite krema za ruke, 10 ml
  • Catrice Ultimate Shine Gel colour 010 Love’s Di-wine ruž za usne
  • ANNY 089 red fashion revenge lak za nokte

1450937_10204289143003653_4261792261035203013_n 10959832_10204289415010453_7603796686898252907_n 10959899_10204289413090405_5277351985473920879_n 10959638_10204289417050504_7955308122197463403_n 14041_10204289412690395_7751219152597687001_n

* * *

PRAVILA:

  • ~ U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • ~ Napišite mi što vama znači Valentinovo i koji su vam planovi za ovogodišnje Valentinovo?! 🙂
  • ~ Pratite moju facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Možete podijeliti objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici, no nije uvjet za darivanje. (dodatna šansa, tj. ulaz u darivanje!)
  • Darivanje traje od danas, tj. od 4.2.2015. do 14.2.2015. do 23:59 h.
  • Jednu dobitnicu bira random.org, a drugi dobitnicu biram ja osobno na osnovu vaših komentara.
  • Dobitnice će biti objavljene ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se moraju javiti na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 24 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnice ne jave u roku od 24 h biram druge dobitnice.

Darivanje je otvoreno za čitateljice (i čitatelje) iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije. 😉

* * *

Sretno svima!

* * *

DOBITNICE su Tina Š. i Mira S.! Dobitnicama sam ipak poslala mail da ne bi došlo do zabune i  imaju 24 sata da odgovore na mail i pošalju mi svoje podatke. 😉

xoxo,

aa

*darivanje nije sponzorirano

Oglasi

252 thoughts on “Valentinovsko darivanje!

  1. Ivana kaže:

    Ivana Juric
    Mozda je cheesy, ali volim valentinovo iako ne radimo nista posebno, uglavnom se glupiramo, provedemo vecer skupa (ili kao danas cijeli dan, jer je subota pa mozemo :D), kupimo omiljenu klopui kolace pa gledamo filmove i serije i tako. Zapravo nista posebno, ako se volimo, volimo se svaki dan i svaki dan skupa nam je valentinovo.

  2. marija20higuain kaže:

    Još mali više od 2 sata i Valentinovi je gotovo. Provela sam ga kao i svaku drugi dan jer nemam bolje polovice. Ja sam jedna od onih što vjeruju u ljubav za cijeli život,u Valentinovo svakoga dana,a ne samo 14.2. Kao dokaz da takve ljubavi postoje dovoljno je samo da pogledam svoje roditelje i ljude okolo mene,koji su proveli desetljeća skupa usprkost svim usponima,padovima i problemima kroz koje su prolazili u životu.Vjerujem da negdje postoji netko za mene,i ne vodim se onom “prije princa treba poljubiti puno žaba”,nego onom “dobro dođe onom koji strpljivo čeka”. Možda me to čini djetinjastom (romantična znam da jesam), ali mislim da moje savršeno Valentinovo ima tek doći.
    I dok ja strpljivo čekam,ne bih se bunila protiv ovog poklončića. 😉

    Marija PB

  3. Mirjana kaže:

    Valentinovo je za mene poseban dan, jer sam rođena na valentinovo…. Tako da su planovi proslava rođendana u krugu najboljih prijatelja!

  4. Sanja Mitric kaže:

    Valentinovo cu provesti u zagrljaju svoga dragog, uz divnu veceru, casu vina i pokloncice 🙂 Znaci mi puno taj dan, osjecam se nekako posebnom, mada je nama Valentinovo svaki dan, voli me pazi i mazi
    365 dana u godini, kao i ja njega, a uvijek se nadje i mali znak paznje 🙂 ❤

    Fb: Sanja Mitric
    Ja bih paketic broj 1 🙂

  5. Jasmina kaže:

    Jasmina DZ
    Dan ljubavi…idealno bi bilo kada bi svaki dan u godini slavili kao dan ljubavi. Kako to nije moguce, lepo je imati bar jedan koji zvanicno proslavlja ljubav, dan u kome se sire pozitivne vibracije…

  6. Ines S. kaže:

    Moram priznati da Valentinovu ne pridajem neku posebnu pažnju, jer sve je to tako komercijalizirano. Ipak, lijepo je na taj dan otići s dečkom na neki kolač, sladoled, večericu ili u kino, to nikada nije na odmet. 🙂 Treba nam svaki dan malo romantike, pusica, zagrljaja, nježnosti, pažnje i svaki dan će biti Valentinovo. 🙂

  7. Antonia kaže:

    Antonia Šnel
    Volim Valentinovo 😀 Mamin imendan,eno torta je spremna 🙂
    Ove godine ću taj dan provesti u društvu prijateljice i uživat ćemo 😀 Valjda prvo valentinovo u 6 godina koje ne provodim s dečkom jer je daleko.. 14.su nam mjesečnice,godišnjice a i valentinovo pa nam sve u znaku ljubavi hihih 😀 Bilo bi idealno kad bi mi poslao ovakav mali ljubičasti paketić ❤

  8. sara kaže:

    Sara Kubaska
    – svake godine za valentinovo odem s dragim u setnju i tradicionalno pustanje lampiona…bude predivno odlicna glazba,noc,zvijezde,tisuce lampiona I puno ljubavi…ove godine imam posebnu pratnju za valentinovo..posto je decko na putu moj sincic me vodi pustati lampione 🙂 tako da i ako ne osvojim nagradu znam da sam imala najbolje valentinovo…

  9. Iskra kaže:

    Ja sam inače veliki romantik u duši, ali ne i veliki ljubitelj Valentinova, bar ne na način na koji se to danas “prodaje”. Nikako mi se ne svidja to sto je Valentinovo, kao i većina praznika i blagdana postalo samo komercijalna stvar, samo još jedan od načina kako privuči kupce.
    Inače mislim da nije stvar u tome da se netko sjeti kupiti mi ružu i poklon za taj dan, više cijenim kad se sjeti onda kada ja to ne ocekujem. I ne mora to biti nista niti vrijedno, niti veliko, neka mala sitnica koja izmami osmijeh na lice kada znas da netko misli na tebe 🙂
    Ove godine je prvo Valentinovo da ga ja i dečko slavimo a da živimo zajedno, tako da ostajemo doma uz neku dobru klopu i film. 🙂

    PS. jako lijepo darivanje, zaljubljena sam u ove kutijice 🙂
    Pratim te na facebooku kao Iskra L.

  10. Ivana Pauk kaže:

    Za mene je Valentinovo dan kojeg slave oni koji smatraju da je to njihov dan. Te osobe nisu samo zaljubljeni tinejdzeri, vec i starije osobe koji dijele ljubav jedno prema drugom, baka i djed koji vole svoje unuke, djeca koji vole svoje ljubimce… Za mene je to dan koji slavi Ljubav u bilo kojem obliku, vazno je samo da ta osoba ljubav prima i daje natrag. Radim u vrticu pa sam pitala djecu sto oni misle da je Valentinovo i rekli su mi da je to “kad se mama i tata vole”, “kada oni vole svoju mamu”, “kada im je draga neka igracka”, “kada dode djevojcica iz druge sobe pa se igraju” isl. I slazem se s njima! Ja cu “nase” Valentinovo proslaviti uz veceru sa muzem, koja ce biti kod kuce. Ja i on sami, zajedno cemo spremati veceru, jesti, i piti crno vino. Malo razgovarati, malo se smijati, poslje pogledati neki film i to je to. Skromno i romanticno.:)
    Ivana Pauk

  11. Mira kaže:

    Jako lepo darivanje mnogo mi se dopada. Valentinovo je za mene dan ljubavi iako se svaki dan treba podsecati da ljubavi mora biti svaki dan. Imam decka tri godine i lepo nam je svaki dan ali valentinovo ipak lepse proslavimo i odemo na lepu romanticnu setnju i veceru. Mira S.

  12. dragce kaže:

    Volim sve praznika od Novogodisnjih, preko Bozicnih i svih drugih slavlja, pa samim tim i Dan zaljubljenih 🙂 Iako covek treba svakog dana da voli, pokazuje ljubav i trudi se oko sebi dragih osoba, ipak je Dan zaljubljenih jos jedna lepa prilika za iznenadjenje i obelezavanje i slavljenje LJUBAVIII – najuzvisenijeg osecanja na svetu! :))

  13. Jelena L. M. kaže:

    Jelena L.M.

    Meni Valentinovo ne znači puno jer imam svoju ljubav i nama je Valentinovo gotovo svaki dan. Kažemo “gotovo” jer ima dana kad mi ide na živce. 😄
    Kupila sam mu knjigu i Merci bonbonijeru a on meni za sad ništa. Ne računam onaj Max factor ruž koji sam si kupila neki dan na ime Valentinova.

    Planova za V nemamo, ali jedna velika želja nam je da malo naspavamo jer junior ima neko svoje poimanje spavanja i Valentinova.

  14. Tanja M kaže:

    Iskreno, Dan zaljubljenih mi je kao i svaki drugi dan. Ali ove godine ću ipak dečka obradovati nekom sitnicom, ne samo zato što je taj dan, nego zato što se inače trudim da mu poklonim neku sitnicu…čisto onako, iz ljubavi. 🙂

  15. Jasmina M kaže:

    Iako je dečku i meni Dan zaljubljenih u svakome danu,
    obavezno ću tad za ručak spremiti i malo komplikovaniju hranu,
    pa i nije čudo što za recept za sarme tad mamu molim,
    sve da dragom sremim i pokažem koliko ga volim.
    Iako Dan zaljubljenih svaki dan slavim,
    na taj dan ću i palačinke da napravim,
    i da kupim nekog crnog vina litarsku flašu,
    da nazdravimo za sreću i ljubav našu.
    Celi dan delićemo lepe misli i ljubavne reči najslađe,
    a i romantični film za gledanje mora uveče da se nađe.
    I naravno da tad i poneki poklončić treba da se daje,
    sve to da bi Ljubav mogla duže da traje!
    Ljubav je prava za dušu hrana i treba da se slavi svakoga dana!

  16. Aleksandra S. kaže:

    Tog dana se pravimo da ne znamo koji je datum a voljenom dajemo vece parce torte. Nista ne govorimo a ljubimo se lepse nego ostalim danima. Dan se provodi u kuci, mazenju, smejanju i gledanju romanticnog filma. I izgovaranju “Volim te” cesce nego obicno. Ali i dalje cutimo, pravimo se da ne znamo koji je dan. Psssst 🙂
    Stojanovic Aleksandra

  17. Marija kaže:

    Marija G; Valentinovo nam treba biti svaki dan, kada smo s osobom koju volimo. Bez obzira što smo 14.02 uzeli datum kao “Dan Zaljubljenih”, zagrljaje, poljupce, poklone i ostale znakove pažnje, možemo darivati kada god to želimo, kako bismo svoju polovicu učinili sretnom. No, kako već taj blagdan slavimo odavno, mi baš na taj dan očekujemo ako ne buket, onda bar jednu ružu od svog muškarca :), kako bismo osjetile “čar” tog dana. Proslavit ćemo ga kao i svaki drugi dan koji provedemo skupa, dakle uz mnogo smijeha, zagrljaja, poljubaca, te mali dodatak uz večeru a to su svijeće i dobivena ruža(e) na dar 🙂

  18. Jelena K. kaže:

    Volim sve blagdane ali Valentinovo je za mene najljepši dan u godini. Srce mi je toga dana ispunjeno radošću, srećom, ispunjeno ljubavi za sve oko mene. Toga dana želim da svi budu sretni, da imaju svoje voljene kraj sebe, da onima do kojih im je stalo to mogu i pokazati, bilo riječima, djelom ili makar nekom malom sitnicom.
    Savršeno Valentinovo za mene je kada ga provedeš s osobom do koje ti je stalo, s kim ti je svaki trenutak lijep i opušten. Kada si s nekim tko vidi sve tvoje mane a ne pokušava te promijeniti, s nekim tko te voli i poštuje baš takvu kakva jesi, s nekim tko budi ono najbolje u tebi.
    Kako ću provesti Valentinovo sa svojim dragim još uvijek mi je nepoznato. Svake godine me iznenadi i uvijek mi bude lijepo, bilo u šetnji uskom stazom, kinu ili restoranu…
    Jelena Kovačević

  19. Matea I. kaže:

    Matea Ivančić, na FB-u te pratim kao Matea Cherry Ivančić. Ne shvaćam Valentinovo ozbiljno, svaki dan je dobar za iskazivanje ljubavi osobama koje voliš, a ove godine ću za Valentinovo biti na koncertu Lollobrigide u Tvornici i tome se jako veselim 🙂

  20. Kristina K kaže:

    Nikad nisam bila obožavateljica Valentinova… Uvijek mi je bilo previše komercijalno i isforsirano, ali buduci da sam većinu Valentinova bila u vezi ipak sam ga bar na neki način slavila. Iako, najdraža su mi bila ona Valentinova koja bih provela sa dragim kod kuće pod dekicom, uz coksu i dobar film. 🙂 Ovo Valentinovo cu provesti sama, uz hrpu čokolade i mačku i zabavit cu se kao nikad u životu! 😉

  21. BeautifyMe kaže:

    Iako se Valentinovo prvenstveno slavi kao dan zaljubljenih, lijepo je ga proslaviti kao sam dan ljubavi, ne samo između muškarca i žene već i između priajtelja, roditelja i djece, čak i ljubav prema nečemu u čemu uživaš, bio to neki hobi, nešto naizgled banalno kao slušanje glazbe i slično. Kad sam već spomenula različite vrste ljubavi, sjećam se jedne lijepe mamine geste dok sam bila još u osnovnoj školi. Za jedno Valentinovo poklonila mi je srebrni privjesak u obliku srca na kojem piše Love, a kojeg čuvam do dana današnjeg. Upravo zato Valentinovo ne doživljavam izričito kao dan ljubavi muškarca i žene već kao nešto puno šire. A što se tiče planova za ovogodišnje, baš sam neki dan pričala s dragim i dogovorili smo se da si nećemo ništa kupovati jer nam je uskoro godišnjica pa ćemo sve skupa proslaviti malo kasnije, ali ćemo zato uživati u međusobnom druženju 🙂
    Ida Tomašković

  22. petrunjela kaže:

    valentinovo je jedan nebitni, ali sladak dan. nisam nešto posebno luda za tim, ali volim iznenađenja, kreativne poklončiće i divne trenutke koje sam provela s dragim na taj dan. pošto sam u vezi na daljinu, uvijek se trudimo da iskombiniramo da provedemo taj dan skupa. tako će biti i ove godine 🙂 nemamo još nikaj posebno u planu, spontano ćemo odlučit sve 🙂 Petra Blazinić

  23. Sanja Vecko kaže:

    Dan zaljubljenih meni ne predstavlja ništa specijalno, bitan je kao i ostalih 364 dana u godini i trudim se da svoju ljubav obasipam paznjom svaki dan

  24. Ana Marija Muža kaže:

    Mislim da se Valentinovu daje malo previše važnosti.
    Ne kažem da ne bi trebalo simbolizirati taj dan, ali ne u toj mjeri.
    Dakle, tko je zaljubljen, zaljubljen je svaki dan, a ne samo taj.
    Stojim kod toga da se taj dan mora “obilježiti”. Ali ne i pretjerivati. Još manje mi se svidja kupovanje silnih skupih poklona.
    Mislim da bi sitnica od srca, bila dovoljna.
    A dovoljno je i to što me ON svakim danom usrećuje, cijeni i voli. Tako da su nam ogromni darovi negdje pri dnu naše liste želja.
    Valentinovo je dan zaljubljenih, želim svakoj zaljubljenoj osobi puno ljubavi, i puno sreće. Neka taj dan provedete onako kako i inače, voleći sebe i vama dragu osobu.
    Darivajte se poljubcima i slatkim dodirima.
    Moje Valentinovo će nadam se takvo biti. ❤

  25. Lidija Folnegović kaže:

    Za mene je Valentinovo svaki dan. Imam tu sreću da sam udana za divnog supruga koji me voli kao i ja njega…imamo dvoje divne dječice,i svaki dan si iskazujemo ljubav na svoj način…nekim samo našim sitnicama 😉

  26. ana r. kaže:

    Za mene Valentinovo znaci isto kao i svaki drugi dan. Boja ljubavi je crvena,ali ja crveni ruz nosim cijelu godinu pa i na Valentinovom. Smatram da se ljubav ne moze pokazivati samo taj dan,vec i svaki drugi dan u godini. U biti,tocnije bi bilo reci ne smije samo tada. Voljeti treba i na kisni ponedjeljak u studenome, obicni prosinacki cetvrtak podijeliti salicu kakaa…mali znak paznje kada to netko ne ocekuje znaci vise od merci bombone i velikog mede 14.2. Kad si prehladjen i kad ti je glava kao cepelin,netko tko ce ti skuhati omiljeni caj od kruske i s tobom gledati glupu komediju…lijepo se ljubiti i grliti i voljeti na Valentinovo,ali jos je ljepse to raditi svaki dan kad je nekae zivot malo siv i obican.

  27. Tina Kolac-Levaćić kaže:

    Moram priznati da sam ove godine posebno sretna jer sam se napokon zaposlila u dobroj firmi i svaka treća subota mi je neradna,a sljedeća upravo pada ove subote,na Valentinovo. A slobodna mi je i ona na Dan žena :). Super se osjećam iako ne dajem tim danima preveliku važnost. Napokon,nakon nekoliko mj.idem u Zagreb i odlučila sam samu sebe počastiti sa makaronima u Vinceku,palačinkama u Kava-Tavi i zalutati u MAC,naravno,barem jedan proizvod si moram priuštiti 🙂 I da,poseban je taj dan i to zato jer mogu svoju curicu darivati sa sitnim kolačićima kao što je mene darivala moja stara bakica kad sam bila mala. Kod nas se to veli: “Ptičeki se ženiju” i uživam navečer,kad moja Bella ode na spavanje..praviti razne obike keksića,omotavati ih i sakriti,da ih ona može ujutro veselo tražiti. Od dragog dobim svoje omiljene Bajadere i ja sam sretna. Jedva čekam subotu,bit će prepuna divnih trenutaka. ❤
    Poklončići su prekrasni i kremica za ruke mi se jako sviđa,kao i lakić za nokte,a ostatak poklona bi rado podijelila sa mamom jer je tata na terenu i Valentinovo će provesti sama :/
    Podjelila sam i ovo darivanje na svoj Facebook profil pod imenom: Tina-Marin Levačić

Komentiraj

