Palacinke [by Ana]

Danas sam se odlučila na nešto što je možda već „isfuran“ recept i svi ga znaju, ali ovo je nešto što jednostavno obožavam: palačinke od jaja i banane. Otkrila sam ih dok sam istraživala što pojesti za doručak a da je dovoljno jednostavno za napraviti i dovoljno zasitno da nisam gladna već nakon sat ili dva, pogotovo kada znam da me čekaju fizičke aktivnosti. Ovo se pokazalo kao idealna opcija, štoviše, nakon ovakvog doručka izdržala sam cijeli dan bez da sam išta drugo pojela. Meni se taj dan slučajno poklopilo da sam jurila sve u šesnaest i nisam stigla ništa drugo, ali scenarij s jednim obrokom ne preporučujem nikako, obroke treba pravilno rasporediti. Količina od 1 banane i dva jaja dostatna je za 12-15 malih palačinkica, super za podijeliti s još jednom osobom, a i ne morate. 😉

SASTOJCI:

1

PRIPREMA:

Bananu i jaja stavite u blender (ili se poslužite štapnim mikserom, ili bananu fino protisnite kroz sito) i izmiksajte u glatku smjesu. Tavu zagrijte na srednje jakoj vatri, smjesu stavljajte žlicom i malo raširite da dobijete okrugli oblik. Radite male palačinke, jer se veće teško okreću.

2

Palačinke od ove bazne smjese su jako fine i dominira okus banane, ali ako želite možete staviti i dodatke po želji: cimet, đumbir, kakao, ciklu, špinat.. što god se sjetite, a da vam je fino. Ja sam u svoje dodala komadiće paste od datulja.

3

* * *

Jeste li već probali ove palačinke, što mislite o ovakvom početku dana? 😀

Ana

Om & nom

Oglasi

6 thoughts on “Palacinke [by Ana]

Komentiraj

