Lijepe i njegovane ruke i nokti

Zima, hladnoća, vjetar, suhi zrak u zatvorenim prostorima i razna sredstva za pranje – najveći neprijatelji ruku i noktiju! Koža na rukama je, uz naše lice, najizloženiji dio kože na našem tijelu. Pod ovo najizloženiji mislim na to da najviše vanjskih utjecaja skreće upravo na ruke.

Koža na rukama ne može zadržati vlagu u svom površinskom sloju, stoga se vrlo brzo može isušiti. Pošto ruke nemaju žlijezde lojnice njihov je zaštitni sloj siromašan i još su uz to jako izložene vanjskim utjecajima – jako loša kombinacija! Isto vrijedi i za nokte, njima je također potrebna njega i pažnja kako oni ne bi oslabjeli i počeli se listati. Za lijepe i njegovane ruke potrebno je imati i lijepe i zdrave nokte, to dvoje jednostavno ide zajedno.

Zimi naša koža traži dodatnu hidrataciju, kako tijelo tako i ruke. Znamo svi da se na rukama godine itekako vide pa je bolje, ako već možemo i imamo priliku, spriječiti to i pružiti našim rukama njegu kakva im je potrebna.

* * *

U ovom postu ću vam napisati kako ja njegujem svoje ruke i nokte tokom zime, koje proizvode koristim, na što sve obraćam pažnju i koji su moji savjeti da vaše ruke odlično ‘prebrode’ zimu i spremno dočekaju toplije vrijeme. 🙂

…kreme za ruke…

10968129_10204324963819151_651972105_n

Prva i osnovna stvar kada je riječ o njezi ruku tokom zime jesu kreme za ruke, a bilo bi dobro da to budu one izrazito hidratantne kreme. Moje ruke su zaista normalne, tj. koža ruku, a pod time mislim da nisu suhe i čak se ni pri najgorim hladnoćama neće raspucati do krvi. Moji alltime favorite proizvodi za njegu ruku su La Roche Posay Lipikar Baume AP i njegov nasljednik La Roche Posay Lipikar Baume AP+*. LRP Lipikar Baume AP i AP+ su zapravo prvenstveno namijenjeni za tijelo, no meni su odlični i za ruke i od srca bih ih preporučila svima koji imaju jako suhe ruke čija koža pri velikim hladnoćama počne pucati. Lipikar Baume AP sam kupila čak dva puta i malo je reći da sam se oduševila (cijena je cca. 110 kn za 200 ml, a cca. 150 kn za 400 ml), a Lipikar Baume AP+ sam dobila i kad ga potrošim sigurno idem po novi primjerak. Na drugom mjestu su dvije kreme jer ne mogu odlučiti koja mi je bolja od one druge. Kozmetika Afrodita krema za ruke od badema i L’Occitane Karite hidratantna krema su dva odlična proizvoda koja bih preporučila onima koji imaju ruke kao ja, normalne i ne suhe, čija koža nije sklona pucanju na hladnoći i onima kojima treba hidratacija, no ne žele imati masne ruke nakon korištenja kreme. Razlika u cijeni između ova dva proizvoda je prilično velika (Afrodita – oko 25 kn za 100 ml, L’Occitane – 65,70 kn za 30 ml, 174,20 kn za 150 ml), a posao koji odrade je vrlo vrlo sličan pa koju god od ove dvije kreme odabrali sigurno nećete pogriješiti. Krema kojom sam također jako zadovoljna jest Avon PlanetSpa Amazonian Treasures intenzivna krema za ruke i stopala*. Moram priznati da me ovaj proizvod prvo osvojio svojim predivnim mirisom, ali kada sam ga isprobala ispalo je da je on puno više od lijepog mirisa. Pruža zaista intenzivnu hidrataciju i omekšava i onu najgrublju kožu na rukama (u trenutnom Avon katalogu 02 cijena je 39 kn za 75 ml). Zadnji proizvod koji jako volim jest L’Occitane Badem krema za ruke (59,40 kn za 30 ml), no ovaj proizvod bih mogla preporučiti jedino onima koji zaista nemaju problema sa kožom na rukama i onima kojima je dovoljna srednja hidratacija. Krema je obogaćena bademovim mlijekom i uljem te hrani i omekšava kožu ruku, no za one sa suhim i izrazito suhim rukama definitivno neće biti dovoljna.

Također, ako imate volje i mogućnosti moj savjet je da barem tu i tamo prije spavanja dobro ‘nasaftate’ ruke, tj. namažete ruke izdašnim slojem kreme, stavite na ruke pamučne rukavice i tako odete u krevet. Ujutro ćete se probuditi sa mekim, hidratiziranim i zdravim rukama. Osobno nisam nikada to isprobala jednostavno zato jer moje ruke to ne zahtijevaju, no za sve one koji imaju barem malo suhlje ruke – krema plus pamučne rukavice i na spavanje! 😀

10979183_10204324963739149_1541245047_n

10951830_10204324963939154_964221240_n

…njega kožice oko noktiju/kutikule…

10958693_10204324965539194_1548993467_n

Prvo što ću ovdje napisati jest da NIKADA ne režete škaricama kožicu oko noktiju. Znam da mnoge žene to rade i da će nastaviti i dalje sa time, no osobno sam veliki protivnik toga i vlastitu mamu već neko vrijeme pokušavam odgovoriti od rezanja kožice oko noktiju. Kožica oko noktiju, tj. kutikula postoji sa razlogom, ona učvršćuje nokte, štiti korijen nokta i potkožno tkivo od infekcija. Rezanjem kutikule ćete postići jedino to da će nokti kratko vrijeme izgledati dobro, no kožica će opet narasti i neće izgledati lijepo. Osim toga, ako nestručno odrežete kožicu možete napraviti jako veliku štetu, može doći do infekcije koja u nekim slučajevima može jako loše završiti.

Osobno nisam nikada rezala kožicu oko noktiju i ne bih nikada to radila. Umjesto rezanja kožice oko noktiju na nju nanesem neki proizvod koji služi za omekšavanje te kožice i nakon što proizvod djeluje, ako to bude potrebno, lagano drugim noktom potisnem kožicu prema korijenu (možete koristiti i drveni potiskivač za kutikulu, no meni je lakše to napraviti na ovaj način). Za njegu kožice oko noktiju koristim tri proizvoda, a to su: Kozmetika Afrodita krema za jačanje noktiju* (cca. 30 kn), Seacret ulje za kutikulu i FM Group piling i omekšivač kutikule. Nije potrebno koristiti sve ove proizvode u isto vrijeme, ja koristim jedan proizvod po potrebi ili jednostavno onaj koji mi je najbliži.

Krema za jačanje noktiju je odličan proizvod i zaista će preko noći napraviti čuda za vaše nokte i kutikulu. Kada koristim Afrodita kremu za jačanje noktiju namažem je na nokte i oko njih i ostavim da se krema upije koliko god je to moguće. Trudim se namazati je svaku noć prije spavanja i preko toga nanesem još i kremu za ruke, a iduće jutro probudim se sa vidno osvježenim rukama. Ponekad, u zadnje vrijeme jako rijetko, koristim ulje za kutikulu, no to mi je najomraženiji proizvod za njegu kožice oko noktiju. Zapravo, to je odličan proizvod i on zaista svjetski odradi svoj posao, no ja ne volim imati masne prste, tj. ruke i nemam strpljenja čekati da se ulje malo upije i da djeluje na kožicu. Najdraži proizvod za njegu kožice oko noktiju mi je definitivno 2u1 piling i softener kutikule. To je proizvod koji napravi dvije stvari odjednom – makne mrtve stanice kože, omekša kožicu oko noktiju i nahrani je. Odlična stvar!

10962229_10204324965699198_304919493_n

…njega i održavanje noktiju…

10979320_10204324965739199_532277943_n

Kada je riječ o njezi i održavanju noktiju ovdje imam dvije stvari kojih se uvijek pridržavam, a to su – nikada ne turpijam/rašpam nokte metalnom rašpicom i uvijek ih rašpam u jednom smjeru. I još jedan savjet – kada skidate lak sa noktiju uvijek ga skidajte ravnim potezima prema vrhu nokta, nikada u cik-cak potezima jer će tako lak doći na kožicu oko noktiju, a može se zavući i ispod nokta.

Dalje, imam potrebu napisati vam još nekoliko stvari koje nikako NE podržavam kada se radi o noktima, a to su:

  • trganje laka s noktiju bez odstranjivača laka – Ako ovo radite može vam se dogoditi da uz lak skinete i površinski sloj nokta i nokti vam pogu postati lomljivi, krhki i mogu se početi listati
  • grickanje noktiju – Nije zdravo za nokte, nije zdravo za zube i jednostavno prestanite sa tom groznom navikom! Moj savjet je da počnete češće lakirati nokte jer će vam tada biti žao gristi nokte koje ste taman nalakirali, okus neće biti dobar (naravno) ili kupite one grozne lakove za nokte sa okusom ljute paprike uz koje vam više neće pasti na pamet staviti prste u usta. 😛
  • rašpanje noktiju u svim smjerovima – Nokte pokušajte rašpati u jednom smjeru jer na taj način smanjujete mogućnost da se nokti počnu listati. Rašpanje noktiju u svim smjerovima oslabljuje nokte i oni će se prije početi listati ili u jednako lošem slučaju počet će pucati. Također, čim vidite da je nokat malo napukao izrašpajte taj dio kako nokat ne bi nastavio pucati.
  • korištenje noktiju kao alat – Ovdje mislim na korištenje noktiju za otvaranje limenki/konzervi i slično. Radije uzmite kovanicu i njome otvorite limenku nego da uništavate nokte koje kasnije nije toliko lako dovesti u red.
  • čišćenje noktiju – Mislim na čišćenje ispod noktiju koje je jako važno, no važno je to napraviti na pravi način. Pokušajte izbjeći čišćenje ispod noktiju nekim oštrim predmetima kao što su škarice, čačkalica (da, neki i time čiste nokte), igla (da, nažalost i to sam vidjela da postoji) i slično. Uvijek odaberite ili škare za manikuru koje nemaju oštri vrh ili vrh rašpice.

Moji nokti su prirodno jako čvrsti i nisu skloni pucanju ni listanju i smatram da sam zaista sretnica po tom pitanju. Uvijek imam nalakirane nokte barem prozirnim lakom za nokte, pogotovo zimi jer mislim da su mi nokti tako zaštićeniji od vanjskih utjecaja. Možda sam u krivu, no ta taktika na mojim noktima funkcionira. Za rašpanje noktiju uvijek koristim ili ItStyle staklenu rašpicu (cca. 30 kn) ili običnu kartonsku rašpicu (bilo koji brend, zaista je svejedno jer svaka radi isti posao). Nokte nikada, ali baš nikada ne rašpam metalnim rašpicama jer, kao što sam već spomenula, ona može prilično uništiti nokte. Također, područje ispod noktiju uvijek čistim vrhom ove staklene rašpice, nikad škaricama ili nekim sličnim oštrim predmetom. Ispod laka za nokte uvijek nalakiram bazni lak, a kao najbolji mi se pokazao Avon Nail Experts Gel Strenght base coat (cca. 29 kn). Taj bazni lak koristim već dulje vrijeme i jedan je od najboljih koje sam isprobala, a isprobala sam ih zaista mnogo. Svima bih preporučila da ispod svakog laka za nokte nanesu prvo bazni lak, kako nokti ne bi požutjeli od laka ili, još gore, poprimili boju zala za nokte (pogotovo kada se radi o tamnijim lakovima). Kada su mi nokti u malo lošijem stanju tada koristim jedan od dva vrlo poznata Evelin laka za nokte, a to su Eveline SOS Brittle and broken nails i Eveline 8in1 Total Action Intensive nail conditioner (cca. 20 kn/kom). Eveline SOS namijenjen je krhkim i lomljenju sklonim noktima i kada se nalakira na nokte oni dobiju laganu mliječnu boju, a Eveline 8in1 namijenjen je jačanju noktiju i potpuno je proziran na noktima. Eveline SOS Brittle and broken nails obogaćen je vitaminima, kalcijem i kolagenom i može oporaviti nokte u 10 dana. Prijedlog je nanositi ga u jednom sloju svakodnevno tri dana zaredom, nakon ta tri dana skinuti ga odstranjivačem laka za nokte i isti postupak ponoviti još dva puta. Eveline 8in1 Total Action Intensive nail conditioner obećava čvrste nokte u dva tjedna, a prijedlog je nanositi ga u jednom sloju četiri dana zaredom, nakon ta četiri dana skinuti ga odstranjivačem laka za nokte i isti postupak ponoviti još dva puta. Osobno ova dva Eveline laka koristim kao bazu za nokte i ne nanosim ih tako tri/četiri dana zaredom, no ako imate problema sa slabim noktima sklonima listanju onda vam svakako preporučam da se držite tih uputa.

10984857_10204324967419241_69281544_n 10951093_10204324967379240_972997658_n 10872469_10204324967459242_188438854_n

Za kraj prilažem fotografiju svojih noktiju uz savjet da čuvate i njegujete svoje ruke i nokte. Naravno, ne radimo svi isti posao i ne možemo svi imati savršene ruke ili savršene nokte, ali uvijek možemo imati zdrave i njegovane ruke i nokte. Nokti ne moraju biti dugi, štoviše nekome će puno bolje pristajati kratki nokti nego dugo, samo je važno da su čisti, zdravi i još jedna stvar – ako su nalakirani važno je da je lak na noktima čitav, a ne napola otkinut. 😉

10891701_10204101729278427_3864765079118417551_n

Fotor091502129

* * *

Kako i čime vi njegujete svoje ruke i nokte?

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

16 thoughts on “Lijepe i njegovane ruke i nokti

  1. Ivana kaže:

    Odlican post. Super savjeti. Pomoci ce mi jako u odrzavanju mojih noktica. Zanima me koji odstranjivac laka koristis? Da li postoji neki na biljnoj bazi koji si isprobala? Imam jako lose nokte i voljela bih neki koji ne sadrzi u sebi stetno za moje nokte.

    • Iva P. kaže:

      Hvala ti na komentaru! 🙂
      Koristim najjeftiniji odstranjivač laka iz Mullera – zeleni poklopac ima i stalno je u onim košarama sa povoljnim cijenama, a cijena mu je cca. 4 kn. Meni je odličan i ne uništava mi nokte, barem nisam primijetila ništa, a koristim ga već stvarno dugo. Za njegov sastav nisam baš sigurna kakav je (nemam ga trenutno kod sebe), no probaj ga pa ćeš vidjeti paše li tvojim noktima. 🙂

  2. Nataša kaže:

    Dakle,ja se hranim zdravo,pazi, na nokte,ali ništa mi ne pomaže kod pucanja i lomljenja.Sve lakove imam doma,ali oni pucaju kao da su od stakla do krvi.Užas,jednostavno nema mi druge nego zalijepiti tipsu da mi ne krvari i da zaraste i malo naraste.JAKO sam zbog toga nesretna i zaista zavidim, cure,na lijepim i zdravim prirodnim noktima..Tako mi je od kada znam za sebe…

  3. divazg kaže:

    Odlicna je ova afroditina badem krema za ruke 🙂
    Miris je divan i njega je super za ovaj zimski period.
    Inace mi je Eveline ulje za nokte must have vec godinama jer dobro njeguje nokte, daje elasticnost i smanjuje pucanje i listanje, brzo se upije i fino mirisi tako da njega svakome preporucam 🙂

  4. Annabeth kaže:

    Super recenzija! Ja isto imam normalne ruke koje zahtijevaju samo laganu hidratantnu kremu. Koristim od Avona onu sa glicerinom a imam u pripremi kremu od Bioderme. Ali ova Avonova ljubicasta mi se bas svidja! I da, krasni su ti nokti ❤ mogu li znati koji lak je ova krasna lila/svijetlo ljubicasta boja? Savrsen je, bas mi takav treba.

  5. Kristina K kaže:

    Zimi mi je uvijek teze imati njegovane ruke i nokte, skroz se ulijenim glede noktiju a ruke moram puno češće mazati nego inače. Ova Lipikar krema mi je odlična, zapravo cijela Lipikar linija mi se jako svida, a uz nju volim još i Avene Cold kremu, ali i Neutrogenine su mi isto odlične. Ova L’Occitane sa karite maslacem mi je malo previše nahvaljena. Mirise stvarno odlicno i efekt mi je ok, ali mi ipak nije vrijedna tih novaca… 😉

  6. BeautifyMe kaže:

    Imaš predivne nokte, pogotovo zato jer su čvrsti i mogu ti toliko narasti. Moji su jako krhki i skoro nikad nisu ovako narasli, a ako i narastu brzo se polome. Mislim da je bitno djelovati na nokte i iznutra, odnosno prehranom te eventualno nekim dodacima 🙂

    • Iva P. kaže:

      Hvala ti. 🙂
      Slažem se, prehrana je također jako važna, no kako se ja prva ovdje ne hranim baš najzdravije onda nisam o tome pisala da ne ispadne da pišem ‘hranite se zdravo’, a onda kasnije odem u Mek Pers. 😛

  7. Marina Sweet About Me kaže:

    Nokti su ti apsolutno savršeni *:* Imam afrodita kremicu za nokte i Eveline 8u1. Krema za ruke mi je obavezna nakon svakog pranja, a prije spavanja imam malo masniju. Ugl, jako lijepo rečeno i potrebno je samo malo pažnje posvetiti rukama i noktima i izgledat će savršeno, a to sve uopće ne oduzima puno vremena, posebno kad se navikneš da to treba obaviti 😀

  8. Gazdarica kaže:

    Joj sve je to super i potvrdujem da obicno savrseno funkcionira, ali otkad sam pocela raditi trenutni posao koji zahtijeva svako malo pranje ruku agresivnim sredstvima pa cak i utrljavanje samog alkohola, mojim rukama apsolutno nista ne pomaze 😕

Komentiraj

