NOHAA darivanje – Dan zena!

Copy of nohaa darivanje angelbox torba

Danas vam donosim jedno lijepo iznenađenje! U suradnji sa Ivicom i Rijanom, koje stoje iza brenda Nohaa, pripremila sam vam ovo predivno darivanje povodom Dana žena koji nam je točno za tjedan dana.

Puno puta sam na blogu spominjala Nohaa torbe, pisala sam vam o njima i svrstala ih u svoj TOP 5 ljetnih modnih dodataka, no one definitivno nisu samo za ljeto već za cijelu godinu. Naravno, lijepo je cijele godine biti posebna i nositi posebne i originalne torbe. Slogan brenda Nohaa je ”Budi posebna, nosi Nohaa.” i on zaista odlično odgovara onome što Nohaa jest.

Ja imam dvije Nohaa torbe (tirkizna Mr. Postman Studs i rozo-crveno-narančasta Colorblock bag 12 post) koje od milja zovem ‘moje Nohice’ i obje svaki puta ponosno nosim i rado odgovaram djevojkama i ženama koje me zaustave na ulici jer ih zanima gdje sam kupila torbu. Drago mi je što su se naše domaće cure uspjele probiti na tom polju, što su njihov rad i kreativnost odlično prihvaćeni i što se sve veći broj djevojaka i žena može pohvaliti da imaju barem jednu Nohaa torbu u svom ormaru.

Primijetila sam da već nekoliko mjeseci nije prošao skoro niti jedan dan, a da netko od vas nije u tražilicu na blogu napisao nešto vezano uz Nohaa torbe pa evo…SURPRISE!

* * *

Jedna sretnica u ovom će darivanju osvojiti predivnu torbu kojom će svaki svoj outfit podići na jednu novu razinu…

Angelbox u crvenoj boji !

nohaa darivanje angelbox torba

nohaa red angelbox

* * *

PRAVILA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime na koje će se slati nagrada ukoliko budete dobitnica. Također, napišite mi po čemu su vama posebne Nohaa torbe i imate li možda već koju u svom vlasništvu?! 🙂
  • Pratite moju facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • Pratite Nohaa facebook stranicu.
  • Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public)
  • Darivanje traje od danas, tj. od 1.3.2015. do 10.3.2015. do 23:59 h.
  • Dobitnicu biram ja osobno na osnovu vaših komentara.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram dalje.

Darivanje je ovaj put otvoreno za čitateljice iz Hrvatske!

* * *

Sretno svima!

* * *

xoxo,

aa

*powered by Nohaa
**photos: Nohaa

Oglasi

397 thoughts on “NOHAA darivanje – Dan zena!

  1. ines fanjek kaže:

    Vec dugo slusam svoje prijateljice koje uzivaju noseci svoje Nohha torbice. Jer su zaista,ne samo lijepe nego i prakticne. Nazalost jos nemam svoju Nohha torbicu al bi ju zarko zeljela pa da se i ja mogu prikljucit curkama i s veseljem i ponosom rec da imam i ja svoju Nohhu… gledam i pratim vas facebook profil i odusevljena sam. Volim Nohha ❤

  2. Irena Parlov kaže:

    Ja naprosto ostanem bez teksta,kad ugledam bilo koju od Vaših predivnih i maštovitih torbi. Posebne su a svaka u sebi nosi strast i ženstvenost. Bez obzira na nagradnu igru, imam Vam potrebu to napisati jer sam tek nedavno saznala za vas i naprosto sam oduševljena. A što se crvene tiče…Upravo tumačim glavnu ulogu u Bizetovoj operi Carmen i totalno me podsjetila upravo na Carmen. Bravo!

  3. Marina kaže:

    -ja sam komentar ostavila na FB a ne ovdje 😦 – Marina Voloder, po slikama torbe mi se cine savrsene, nemam niti jednu jer su mi skupe da bi riskirala, voljela bi se uvjeriti jer nigdje nema ducana gdje bi vidjela uzivo kakve su…. ovo je idealna prilika da se uvjerim i priustim si feda torbu u L veličino

  4. Marta kaže:

    Marta Žugec:
    Živjeti u skladu sa sportskih duhom,ponosno mogu reći da lako ukombiniram svoju sadašnju mr.postman torbicu i sa casual stylingom..Bile šminkerice,punkerice,sportašice ili sve u kombinaciji,nohaa tobe su stvorene za sve žene i dajem im veliku podršku u daljnjem napretku..pusa!

  5. Tamara strehovski Tolić kaže:

    U svojoj kolekciji torbica imam jednu Nohicu mr.postman na sve je nosim jer je uz sve mogu kombinirati uvijek me svi pitaju di sam je kupila i da je prekrasna voljela bih jos jednu nohicu al se nemogu odlučit koju da si kupim jer su sve prekrasne i jako kvalitetne a ova mi je posebno zapela za oko jer je boja prekrasna i odlicna za nadolazeće proljeće i ljeto da je mogu s ponosom nosit u šetnju uz more i na kavice jer gdje god odem svi gledaju i te prelijepe torbe čak ih i moj decko iz milja zove nohice i jednostavno ih obozavamo 😊😳

  6. Lucija Barešić kaže:

    Lucija Barešić
    Nemam nijednu Nohaa torbu zasad jer sam tek nedavno čula za Vas i dok sam listala slike oduševljenje je sve više raslo. Svaka Vaša torba je posebna i jedinstvena sama po sebi baš kao i svaka od nas žena, lijepa na svoj način. Iako sam dosta mlada, pokušavam težiti originalnosti, a to se vidi i u svakoj Vašoj izrađenoj torbi. Vaše torbe su različite, ali svaka ima svoju priču i vjerujem da bi se priča ove torbe poprilično svidjela mojoj majci. Mom heroju i mojoj kraljici koja me već 16 godina nevjerojatno odgaja, trpi, uči i sve o meni zna, a i dalje me ne prestaje voljeti. Nemam para da joj darujem nešto originalno kao ona sama kako bi joj iskazala zahvalnost i ljubav. Iako znam da neću osvojiti ovo, možda zbog nezgrapno posloženih riječi ili zbog nečeg drugog, želim Vam reći da nastavite sa svojim radom, koji je izuzetan, vi ste majka tih torbi i znajte da zaslužujete sve riječi hvale kao i moja majka kao i svaka majka.Budite ponosni! Svaka čast!

  7. Antonija LEDENKO kaže:

    Antonija Ledenko

    Jednoj jako povučena cura, koja je tek počela otkrivati svoju zaigranu stranu u modi prije godinu dana, gleda ovu objavu o nagadnoj igri. Misli si: “Nema šanse da dobiješ, nikad ne dobiješ. Ali ipak, uvijek se mogu nadati…” Ali dosad su u garderobi prevladavale neutralne boje, zatvoreni krojevi, nema otkrivanja. Ove torbice su posebne, vrište da im je vlasnica posebna, a je li ta cura posebna? Je li po ičem toliko upečatljiva, da se može pokazati s takvom torbom.
    Ja sam ta djevojka, koja i dalje sa strahom piše ovaj komentar. Ovo znači javno priznati da sam uplašena, a toga se bojim još više od samog straha. Nohaa torbice sam vidjela slučajno, preko frendičinog profila. I kao prva ljubav bio je model ove torbe. Neizrecivo me privukla ova crvena boja, boja koju prije godinu dana ne bih ni pogledala. A sad me mami. Manijakalno me mami i govori, ajde ohrabri se, poželi me. Crvena torba, moja mala napast, koja se nudi baš u ovoj nagradnoj igri. Slučajnost? Ne znam. Silno ju želim. Toliko da sam svaki dan gledala ovu stranicu, misleći, ima li smisla pokušati, još nije vrijeme. To je totalno netipično za mene. Ali evo pokušala sam…
    Vjerojatno ima mnogo boljih i maštovitijih komentara od ovoga, ovaj je samo posve iskren. I željela bih biti dio tog maštovitog, bajkovitog svijeta Nohaa torbica, svijeta u kojem neka neprimjetna cura može biti posebna. U kojem se želje ostvaruju. Ali kako bude bit će.
    Ja i dalje sanjam, hrabrim sebe i bojim se u isto vrijeme, ali nadam se da ću pobijediti sebe. Ako ništa, ovo je bar prvi korak… malim koracima naprijed. 🙂
    Curama koje su začetnice ovog brenda, svaka najveća pohvala! Girl power! 🙂

    • Antonija LEDENKO kaže:

      Ne znam jesam li igdje u cijeloj priči spomenulu, nemam nažalost Nohicu, ali ova crvena me progoni već neko vrijeme… Želja je tu, valjda će se ostvariti jednom 🙂

  8. Ivana Perković kaže:

    Ivana Perković
    Maloprije sam napisala komentar al ne mogu ga naci :-/ Nazalost nemam za sada ni jednu Nohaa torbicu, al stalno gledam slike… Malo je reci da su predivne… Svaka prica svoju pricu… A, ova crvena je posebna, osobno obozavam crvenu boju. A takoje dobrooo napravljena 🙂 I taman mi je jucer bio 30ti rođendan, jos kada bi ja postala sretna vlasnica ove predivne torbe da se skupa setamo, bila bih presretna… 🙂 🙂 Ali tko god da je osvoji, neka zaista uziva u njoj i seta je u stilu 😉

  9. Jagoda Bulka kaže:

    Znam da je torba samo stvar i da sve materijalno nije bitno za čovjekovu sreću, ali ove torbe su zbilja posebne i tko bi im odolio. Zato kada je Nohaa u pitanju, uvijek igram jer još uvijek nemam svoj primjerak.
    Šetnja s ovakvim unikatom po ulicama Beča bila bi zabavnija, ne samo meni, nego i promatračima. Vjerujem kako bi Nohaa i ovdje zainteresirala mnoge kao i u Hrvatskoj.
    Bravo za cure. Domaće je ipak domaće! 🙂 🙂

  10. Tina B. kaže:

    Ja cu biti sretna do neba i nazad sa svojom Nohaa torbom, jer su zaista za svaku priliku, svugdje, i idu doslovno na sve!!! Jedinstvene i savršene! 😄

  11. Tamara Peić kaže:

    Već dugo stavljam Nohaa-ice na listu želja…možda mi se ostvari 🙂 …obožavam unikatne torbe i nakit, a crvena mi je najdraža boja i luda sam za resama…nemam još ni jednu Nohaa-icu i zato jsko želim ovu ♡

  12. Sara kaže:

    Nohaa torbe su mi zapele za oko na Marijani Batinic. Podizu kombinaciji i zaista se mogu nositi u svakoj prigodi. Od dnevne kombinacije pa do vecernje. Marijaninu Nohaa torbu mornarskog uzorka sa htjela nacurici za svatove no zbog godisnjeg odmora ne bi mi bila gotova u vrijeme kada mi je trebala :/

  13. Antonija kaže:

    Antonija Radoš Šimac-
    Ja bi, ja bi… imam jednog mr. postmana, najdivniji rođendanski dar od mojih dragih prijateljica, a ova crvena mi je na wish listi već dugo 🙂

  14. ernest k kaže:

    znam samo da moja zena obozava torbe i da vec danim vice da hoce bas ovu, pa me evo uspjela nagovoriti da se ovdje sramotim i pokusam joj osvojiti ovu torbu za nsu godisnjicu braka koja je 18.3.. ona bi bila presretna, a ja bih za nju bi najbolji muz..buduci da zanm da su sanse za dobitik 1:1000 jos uvijek se drzim za taj jedan psoto ,ako nista drugo imam izgovor da sam bar pokusao;)

  15. andrea kaže:

    Nemam nohaa torbicu ali bi je voljela imati.Ukoliko je ne dobijem u ovoj nagradnoj igri kupit cu je svakako.Torbice su predivne za prave dame koje zele zablistati i sa najjednostavnijim odjevnim kombinacijama…Zivjela elegancija
    Poljak Andrea

  16. Marijana kaže:

    Marijana Bogdanic
    Hmm,vec dva dana gledam upravo ovu Angelbox upravo u ovoj boji i Poison Jane,saljem upite u inbox,razmišljam,saljem frendicama slike da mi pomognu koju da odaberem,koja je ljepsa(teško je to odgovoriti)…i evo,sad sam se vec spremila za spavanac i za kraj ušla na fejs da bi vidila da jos malo traje nagradna igra(za koju nisam ni znala)…pomislila sam kako bi to olakšalo moju odluku-tada bih mogla imati obje 😊😊👏👏👏❤️❤️

  17. julija zupanovic kaže:

    N isam sretnica, nemam Nohaa torbicu 😦
    O dsad sve se može promjeniti,
    H ajde izaberi mene za pobjednicu 🙂
    A, baš se želim POSEBNIti,
    ANGELBOX 😉

  18. Loredana Lindić kaže:

    Sanse da ja nesto osvojim na nagradnoj igri su jednake sansi da uopce smislim dovoljno dubok/mastovit/humoristican/ulizujem-ti-se-razlog koji ce me izdvojit iz mora tudjih razloga. Ne zavaravam se. No nista me ne kosta da pokusam 🙂 Pa eto samo sam na brzinu dosla pozdravit sve prisutne i usput probat nesto osvojit. Vec sam prije igrala nagradnjacu za prekrasnu Nohaa torbicu no pogadas: nisam ju dobila 😀 u moru stranih, precijenjenih dizajnera torba i torbica ciji se primjerci cetveroznamenkastog iznosa redovito secu po zagrebackoj spici, lijepo je vidjeti domaci napad na modnu industriju. Osvjezavajuce i iznenadujuce, pogotovo kad zivis u zemlji gdje se vecini ni neda nista poduzimat jer zivimo u vremenu kada je tesko pratiti svoje snove, a kamoli ih ostvariti. Torbice su genijalne, mjerkam ih svako malo, upisujem ih na svoju wishlistu, ali nazalost su jos uvijek iznad mog studentskog budzeta. Ma doci ce i to jednog dana, cim diplomiram (mos mislit). Da ne duljim, sretno mi bilo i ko god osvojio torbicu dobro ju osvojio, a vi ih nastavite raditi ovako lijepe 😀 pozz :*

Komentiraj

