Proizvodi koje ne koristim…

U zadnje dvije godine otkako sam se radi bloga malo više posvetila kozmetici isprobala sam mnogo novih kozmetičkih proizvoda za koje prije nisam niti znala, no neke proizvode uopće nemam naviku koristiti iako ih mnoge žene vole i ne mogu bez njih. Sve proizvode koje ću spomenuti u ovom postu sam svojevremeno koristila ili isprobala, no ili mi nisu sjeli ili ne vidim svrhu korištenja istih ili me rezultati uopće nisu oduševili i proizvod jednostavno nije za mene.

* * *

Figaro / Uvijač za kosu & Pegla za kosu

Imam prirodno ravnu kosu da ravnija ne može biti pa nema smisla koristiti peglu za ravnanje kose. Tako i tako me prijateljce često znaju pitati kojom peglom ravnam kosu, a to znači da izgleda ispeglano iako kosa peglu nije niti vidjela. S druge strane, pokušala sam puno puta nafrčkati kosu figarom i raznim uvijačima za kosu i to kod mene nema nikakvog smisla. Potrošim preko sat vremena za frizuru koja na meni traje najviše pola sata. Moja kosa jednostavno ne može biti frčkava i to je to, pomirila sam se s tim i više uopće ne pokušavam koristiti figaro jer jedino što će on napraviti na mojoj kosi jest nepotrebno je uništiti.

izvor

Sol za kupanje & Šumeće kugle za kupke

Prije cca. 10 godina bio mi je veliki gušt napuniti kadu vodom i provesti po sat vremena u toploj kupki, no zadnjih nekoliko godina to mi više uopće nije zanimljivo. Bolje mi odgovara brzinsko 15-minutno tuširanje. Također, mislim da je tuširanje zdravije od dugih kupki, a i rijetko mogu uhvatiti vremena za provođenje sat-dva u kupaoni.

izvor

Tuš za oči

Priznajem da sam totalni antitalent za nanošenje bilo kakvog tuša za oči. To apsolutno nikada ne ispadne onako kako bih ja htjela, koliko god se trudila linija mi ne ispadne 100% pravilna, a problem je i taj što imam spuštene kapke i imam osjećaj da na mojim očima eyeliner uopće ne izgleda dobro. Olovku za oči ponekad za neku posebnu priliku stavim na oči, ali uvijek samo na rub kapka tako da ona zapravo samo popuni ‘rupe’ između trepavica.

tumblr_mzq2w4WJGG1s5y2vdo1_250

izvor

Kreme za samotamljenje

Jesam li probala? Jesam. Je li mi se svidjelo? Tako tako. Bih li ponovila kupnju proizvoda za samotamljenje i ponovo se zezala s time? Ne bih više nikada. Jako sam svijetle puti i priznajem da bih voljela biti barem malo tamnija, no to je nemoguće i tako je kako je. Preko ljeta ću potamniti na moru i to mi je dovoljno.

fc46d4b573e0328a30189182561eabb58c

Pjena, gel i vosak za kosu

Od proizvoda za stiliziranje kose koristim jedino lak za kosu i to jako rijetko. Pjene za volumen sam isprobala, rezultat je bio doslovno nikakav i odustala sam od toga. Gel za kosu nisam nikada koristila jer nisam imala potrebu, kao niti vosak.

izvor

Beauty blender i slične spužvice za nanošenje pudera

Isprobala sam spužvice za nanošenje tekućih pudera, no ne sviđa mi se rezultat koji dobijem s njima. Također, brzo su se raspale, nikada ih nisam uspjela oprati kako treba, upijale su previše pudera… Ne znam, možda sam nešto radila krivo, no kako god bilo nisu mi se svidjele. Tekuće pudere radije nanosim kistom ili ako u tom trenu nemam kist pri ruci, što se jako rijetko događa, tada ću puder nanijeti prstima. Originalni Beauty Blender neću kupiti iz principa jer mislim da mu je cijena previsoka za takav komad spužvice.

izvor

Uvijač za trepavice

Imam jedan uvijač za trepavice i mogu reći da samo skuplja prašinu. Probala sam ga koristiti i neko kratko vrijeme sam ga koristila, no ne vidim neku korist od njega, kao niti neku veliku razliku na svojim trepavicama. Maskarom koju koristim uspijem dovoljno uviti trepavice pa dodatno uvijanje uvijačem u mom slučaju nije potrebno. Moje trepavice su blago uvijene i srednje duge pa mislim da mi uvijač nije prijeko potreban i da mogu živjeti bez njega.

izvor

‘Puf’ spužvice za tuširanje

Neko vrijeme su mi te puf spužvice bile fora i jako zanimljive i koristila sam ih, no sada su mi toliko odbojne da to uopće ne mogu riječima opisati. Imam osjećaj da su one jednokratne jer već kod prvog korištenja nakon što se posuše nemaju normalan miris i meni osobno smrde. Ne znam, ali te puf spužvice više nemaju mjesto u mojoj kupaoni niti će imati.

izvor

* * *

To bi bili proizvodi koje ne koristim, moguće je da sam na neke zaboravila, no i ovo će biti dovoljno za sada. 🙂

Koje proizvode vezane uz kozmetiku vi NE koristite?

xoxo,

aa

Oglasi

11 thoughts on “Proizvodi koje ne koristim…

  1. Vedrana kaže:

    Od svega nabrojenog koristim samo tuš za oči. I to samo kad me uhvati neka luda ura i baš mi se da šminkat. Od kozmetike koristim samo korektor za prekrivanje podočnjaka i maskaru. Tu i tamo nabacim neki ruž i tuš. Imam osjećaj da što sam starija sve sam veći antitalent za šminkanje. Ništa ne ispadne kako sam zamislila. :/ A jako mi je lijepo vidjet curu koja se baš zna našminkat i istakne sve što treba istaknut.

  2. Titi_Vafka kaže:

    Sa svime se slazem oosiiiiim – beauty blender, to mi je naaaajbolja stvar koju sam u zivotu isprobala za nanosenje pudera, jedno vrijeme sam koristila neki fejk a sada i “pravu” i svaki dan se cudim koliko je super. Potrosim manje pudera prilikom nanosenja i popunim svaku i najmanju poru, za razliku od kista imam osjecaj da je vise higijenski jer je u posudici.
    Jos jedan proizvod koji mi uopce ne fali je mlijeko za skidanje sminke.. U moru Micelarnih otopina, dvofaznih odstranjivaca, pjenica za pranje lica… Tko jos ima volju mazat mlijeko na vatu i trljati lice s time?! I imam osjecaj da nikad ne skinu sminku kak spada…

  3. Valentina kaže:

    Slično je i kod mene, no da nađem kremu za samotamnjenje koja dobro funkcionira, možda bih ju i koristila 😉
    Spužvica za tuširanje mi je također nepoznanica.
    Ali zato Beauty Blender vrijedi svake kune. Original naravno! Sve kopije su završile u smeću, a probala sam ih sigurno desetak. Neusporedivi su, a puder puno prirodnije izgleda na koži kada se nanese spužvicom. I super je za one kojima se ljuska koža pa kist to naglasi, a spužvica ne ističe dodatno suhe dijelove i zato ju obožavam 😀

  4. jelena kaže:

    Ne koristim vosak, gel, pjenu niti lak za kosu (samo mi slijepi kosu i mogu je prati ponovo za sat vremena). Puder u kamenu (koza igleda nezdravo/neprirodno, koza ne dise….kao da si kredom namazao lice). Sredstva za zastitu kose od topline (pegle ili fena)….nema groznije stvari….umjesto da kosa bude sjajna i glatka jer je to ZASTITA, kosa je gora nego ikada…suha metla….ne razumijem tko i zasto izmisli takav proizvod. Kreme za samotamnjenje…jedna rijec- strava. Svi proizvodi ( gel za tusiranje, parfemi, kreme….itd) s vocnim mirisom – jednostavno ne volim, preslatkasto, smeta mi. Umjetne trepavice, uvijac za trepavice, umjetni nokti, ekszenzije, kreme za cvrsci i puniji dekolte, kreme za zatezanje trbuha, kreme za bedra, folije, blato i sl.za umatanje…..i hrpu drugih nepotrebnih stvari ne koristim. Ljudsko tijelo je puno savrsenije i jednostavnije u isto vrijeme nego sto mislimo ili nego sto nam to kozmeticka industrija prikazuje. Amen. 🙂

  5. Sura Dancer kaže:

    Haha i ja sam skinula onu sliku za gelove za kosu i na kraju sam ju ostavila postrani 😀 I ja sama imam ravnu kosu i također su me znali ispitivati koju peglu koristim, a moja kosa pegle nije vidjela…

    I također mi nikakva frčkava frizura ne izgura dulje od sat dva, osim kada prespavam sa ribljim kostima 😀 Onda frčkavo traje cijeli dan, probaj 😀

  6. cvita2809 kaže:

    Ja isto ne koristim spužvicu za tuširanje, gel za kosu, uvijač trepavica, ne kovrdžam kosu (iz istih razloga kao i ti!), ali zato sam počela nanositi tuš za oči. Kao antitalenat, prvo sam kupila tuš u olovci/flomasteru (od Artdeco) i išlo mi je odlično.

  7. Josipa GG kaže:

    hahahaha pravu fotku si našla za popratiti proizvode za oblikovanje kose 😀
    Ja isto imam spuštene kapke i pak mi eyeliner totalno transformira oči i ne izgledaju tako tužno. Barem meni se tako čini kad se gledam u ogledalo, kad se vidim na fotkama stvarnost je drugačija 😀

  8. Marina Sweet About Me kaže:

    Jooj ja se bez spužvice ne znam istuširati 😀 Koristim ih još od osnovne škole i ne mogu bez njih. Baš mi se negdje prije ona koju sam koristila potrgala pa sam dva dana bila bez spužvice dok nisam kupila drugu. Ajme užas, treba mi pola bočice gela da se otuširam 😀 Inače, nakon par korištenja moje poprime miris gela za tuširanje pa fino miriše. 😀

Komentiraj

