Mea Organica – krema za lice & pink ruz za usne

Danas ću vam predstaviti dva proizvoda koja sam dobila na testiranje od Lucije koja stoji iza imena Mea Organica i izrađuje ručno rađenu kozmetiku. Radi se o prirodnoj kozmetici napravljenoj od 100% organskih sastojaka koje Lucija nabavlja u specijaliziranim mjestima u Zagrebu ili online iz inozemstva. Kozmetiku prilagođava tipovu kože, kose, osobnim željama, bojama i mirisima. Također, izrađuje ju tek kad joj netko pošalje narudžbu kako bi kozmetika bila skroz svježa. ”Ideja za izradu došla je kada sam shvatila da kupujem svu tu organsku kozmetiku, a sama bih je mogla napraviti po svojim željama. Živim zdravo i trudim se jesti organski pa mi je i ideja o kozmetici bila razumlljiva. Radim sa jako kvalitetnim sastojcima i trudim se da sve bude vrhunske kvalitete.” – kaže Lucija. 🙂

DSC_0336

Ja sam na testiranje dobila dva proizvoda, a to su Krema za masnu i problematičnu kožu lica* i Pink ruž za usne s mirisom vanilije*. Odmah ću reći da sam jako jako zadovoljna sa oba proizvoda, a za detalje čitajte dalje…

* * *

Krema za masnu i problematičnu kožu lica

DSC_0338

Ova krema prvenstveno je namijenjena masnoj koži sklonoj pojavljivanju akni i ostalih ‘blagodati’ koje nam koža s vremena na vrijeme pruži. U zadnje vrijeme imala sam dosta problema sa aknama i to su se većinom pojavljivale na lijevoj strani lica na području čeljusti. Ako se pojavljuju prištići i akne na tom području lica to može značiti probleme sa jajnicima, no kod mene to nije slučaj već se jednostavno nisam mogla riješiti dosadnih akni. Rekla bih da je to sve nastalo kao posljedica pretjeranog telefoniranja, a svi znamo da mobiteli nisu najčistiji predmet koji postoji. Druga stvar je ta da se na predavanjima volim nalaktiti i nasloniti lice na dlan, ako razumijete o čemu pričam, a i to može biti uzrok mom problemu s aknama jer niti ruke nisu čiste, pogotovo nakon tramvaja i fakulteta.Također, tu i tamo mi vrag nije dao mira pa sam ‘urgirala’ i pokušala srediti akne, no naravno da se to pokazalo kao jako loš odabir. Nikada, ali nikada nemojte dirati akne i pokušati ih se riješiti tako da rukama prčkate po njima!

Da prijeđem na stvar, krema dolazi u čvrstoj prozirnoj plastičnoj teglici sa aluminijskim poklopcem u količini od 50 ml. Teglica je zaista čvrsta i nema straha da će se krema razliti.

Moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhljim obrazima i ova krema mi je 100% odgovarala. Nanosila sam je ili jednom dnevno ili dva puta dnevno, ovisno o tome kakav mi je bio raspored taj dan. Obavezno sam je nanosila prije spavanja nakon čišćenja lica, a ujutro bih je nanijela jedino ako sam barem prvi dio tog dana mogla provesti kod kuće, u suprotnom je nisam nanosila ujutro. Krema je dosta masna i ostavlja mastan sloj na licu, pogotovo na mom tipu kože koji ne može upiti svu kremu. Nakon nanošenja uvijek sam pričekala da koža upije što više kreme te sam taj mastan sloj lagano potapkala maramicom, čisto da ne zamastim jastuk. Meni osobno nije potrebno puno ovakve kreme za cijelo lice, tako da mi ova teglica zaista može dugo potrajati. Kada mi je lice bilo u lošijem stanju tada sam nanijela bogatiji sloj kreme i pustila da se upija koliko je god moguće, potom sam maramicom skinula višak koji se nije upio, a kada mi je lice bilo u normalnom stanju tada mi zaista nije bilo potrebno puno kreme.

DSC_0350

Krema je bijelo-žućkaste boje, a tekstura joj je srednje gusta. Jako se lako razmazuje, no kao što sam već rekla treba vremena da se upije u kožu. Osjećaj nakon nanošenja je vrlo ugodan, nema osjećaja zatezanja kože i sl. Mastan sloj na licu mi nije uopće smetao, iako inače ne volim kreme za lice koje imaju tu karakteristiku. Krema mi nije izazvala nikakve iritacije niti začepila pore. Još uvijek na licu imam nekoliko suhih ‘fleka’ i ova krema je odlično djelovala na njih, taj dio kože više nije suh onoliko koliko je bio, no još uvijek nije skroz savršeno.

Što se tiče mirisa, ne mogu reći da sam oduševljena, no to tako i tako nije poanta kreme za lice. U mirisu osjetim većinu sastojaka i zaista miriše po prirodnoj kremi. Miris macerata je zaista karakterističan i meni osobno se ne sviđa, no pošto znam koliko su dobri za kožu to što mi se miris ne sviđa doista nije važno. Macerat stolisnika ili hajdučke trave je odličan sastojak jer je opće poznato da stolisnik pomaže kod brojnih problema, a tri meni trenutno najzanimljivija jesu – pomaže u bržem zarastanju ožiljaka od aknipotiče regeneraciju kože te smiruje iziritiranu kožu. Macerat kantariona ili gospine trave također je jedan od najboljih sastojaka ove kreme. Odlično protuupalno djelovanje najbolja je vrlina kantariona, a potiče i zacjeljivanje kože. Macerat nevena, slično kao macerat kantariona, potiče regeneraciju kože i zarastanje rana i ožiljaka. Mislim da su sastojci ove kreme zaista vrhunski. 🙂

Sastojci: macerat stolisnika, macerat kantariona, macerat nevena, ulje koštica grožđa, aloe vera gel, bijela glina, ulje čajevca, kokosov maslac, shea maslac.

DSC_0317

Ovako trenutno izgleda moje lice nakon korištenja ove kreme. Malo je reći da sam oduševljena! Naravno, koža je još uvijek daleko od savršenog, no isto tako je u daleko boljem stanju nego što je bila. Žao mi je što nisam napravila fotku stanja u kakvom je koža bila prije korištenja kreme, no vjerujte mi na riječ – nije lijepo izgledalo. Ne mogu reći da je prije izgledalo užasno i katastrofa, no bilo je puno lošije nego što je trenutno.

DSC_0027

* * *

Pink ruž za usne s mirisom vanilije

DSC_0339

Pink ruž za usne s mirisom vanilije mi se jako svidio iako inače nisam ljubitelj vanilije i mirisa vanilije. Dolazi u standardnom stick pakiranju, kao i svaki drugi balzam za usne u sticku. Ja bih ovaj proizvod ipak svrstala u kategorija balzama za usne jer pigmentacija nije dovoljno izražena da bih mogla reći da je ovo ruž za usne. Na usnama ostavlja laganu rozu boju i može se koristiti umjesto balzama za usne. Ima odlične sastojke koji njeguju usne i to mu je definitivno veliki plus.

Inače nemam problema sa usnicama i rijetko dođu do baš jako loše i suhe faze. Ovaj balzam mi je odličan jer njeguje usne i upije se u njih nakon nekog vremena te ih štiti od isušivanja.

Ruž, tj. balzam ima blagi miris vanilije koji mi se svidio baš zato što nije intenzivan i nije umjetan. Pčelinji (nerafinirani) vosak je po mom mišljenju top sastojak ovog balzama za usne i mislim da je, pogotovo u ovo hladnije doba godine, nezamjenjiv u njezi kože i usana. On ostavlja zaštitni sloj na površini kože, potpuno je prirodan (nije ga moguće umjetno proizvesti) te ima omekšavajuća i protuupalna svojstva. Karnauba vosak jednako kao i pčelinji nerafinirani vosak štiti usne od isušivanja. U balzamu se nalaze i tri odlična i u svijetu kozmetike jako poznata ulja – kokosovo ulje koje vlaži i omekšava usne, bademovo ulje koje je prirodni ovlaživač i emoliens te vlaži, hrani i štiti kožu usne, ulje marelice koje je odlično za suhe i dehidrirane usne te obnavlja stanice kože.

Sastojcikarnauba vosak, pčelinji nerafinirani vosak, shea maslac, kokosovo ulje, bademovo ulje, vitamin E, miris vanilija, ulje marelice.

DSC_0342 DSC_0345

Za cijene i ostale proizvode u ponudi posjetite Mea Organica službenu facebook stranicu – link. 🙂

* * *

Jeste li već isprobali nešto od Mea Organica kozmetike?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

2 thoughts on “Mea Organica – krema za lice & pink ruz za usne

  1. Vedrana kaže:

    Inace sam prelosa u odrzavanju navike ciscenja i/ili njege lica, sto me strasno zivira. Nisam imala problema s kozom do unatrag godinu-dvije. Msm nije ona ni sad nesto grozna ali bi volila poduzeti nesto po pitanju toga pa da bude cista jednom za promjenu. Glavni mi je problem sto uopce ne znam u koji bih tip koze sebe svrstala.. 😀

Komentiraj

