The Versatile Blogger award!

versatilebloggeraward

Što je Versatile Blogger Award?

Versatile Blogger Award daje se blogerima koji imaju kvalitetan sadržaj na svojem blogu i dobar stil pisanja. Nominirani mora napisati 7 činjenica o sebi i nominirati još 15 blogova.

Mene su nominirale čak tri moje kolegice – Sweet About Me, Beauty chat room by Marijana All Made Up i hvala curama! ❤

…7 činjenica o meni…

1.

Obožavam glazbu i ne mogu zamisliti dan bez slušanja glazbe. Slušam zaista skoro sve, jedino metal i narodnjake nikako i u tim vrstama glazbe ne vidim ništa zanimljivo. Jako volim latino glazbu (Marc Anthony), reggaeton (Don Omar) i slično. Zapravo, mislim da je glazba na španjolskom jeziku skoro uvijek lijepa. Osim latino zvuka volim soul i blues (Ray Charles, Sam Cooke…), a od ovih modernijih i novijih izvođača bih istaknula ova dva – Nico & Vinz i Sam Smith. Također, volim Phila Collinsa, njegovu glazbu mogu slušati uvijek i stalno i nikad neću prežaliti što nisam bila na njegovom koncertu kada je bio u Zagrebu! Ne smijem zaboraviti AC/DC i Arctic Monkeys – obožavam i njih!

2.

Mislim da su strani jezici danas od velike važnosti i da ih treba pokušati naučiti što je više moguće. Osobno govorim nekoliko stranih jezika i na tome ne namjeravam stati. Još nekoliko ih samo razumijem i mogu se sporazumjeti, ali ne mogu reći da ih baš znam i govorim. Apsolutno svaki strani jezik je važan i uvijek dobrodošao. Nema mi ljepšeg osjećaja nego kada odem u neku stranu državu ili kada stranci dođu u Hrvatsku i ja se s njima mogu normalno sporazumjeti. Usput, španjolski sam naučila gledajuć meksičke sapunice tako da – i to se itekako može. 🙂

learn-foreign-languages

3.

Priznajem da sam opsjednuta starkama iliti Converse All Star tenisicama i da ih jako volim. Prije ih nisam mogla očima vidjeti i nije mi nikako bilo jasno kako ljudi mogu hodati u tome, a sada ne mogu zamisliti bilo koji suhi dan, a da nisam u starkama. Imam ih 8 pari, znam da sam pretjerala i stat ću na tih 8 pari, no pošto niti jedne nisam platila po punoj cijeni onda mi je malo lakše i ne mislim da sam baš jako luda.

4.

Mrzim kada netko kasni na dogovoreni sastanak! Naravno, dogodi se i meni koji puta da ne stignem u točno dogovoreno vrijeme, ali uvijek na vrijeme javim onome s kime sam dogovorila sastanak da ću zakasniti da čovjek ne stoji nasred ceste i čeka me. Također, ne podnosim kada čekam nekoga pola sata nakon dogovorenog vremena i taj netko tek tada javlja da će kasniti još samo 5 minuta i zamoli da pričekam. Ne, ne kasniš samo tih 5 minuta već 35 minuta!

5.

Veliki sam gurman i mogu pojest barem za troje, to znaju skoro svi koji me poznaju. U restoranu uz dalmatinsku pašticadu uvijek tražim dodatnu porciju njoka jer mi je premala standardna porcija, a jednom sam čak nakon dalmatinske pašticade za desert uzela pizzu i konobarica je skupa sa mojima mislila da se šalim, ali bila sam ozbiljna.

10348370_10204251323898199_5095958716776598398_n

6.

Maher sam u odgađanju stvari koje moram napraviti. Znam da bi trebala vrijediti ona ‘Sve što možeš napraviti danas ne ostavljaj za sutra.‘, no ja sve radim obratno. Nije za pohvaliti se, no tako je. Svejedno, obožavam raditi planove i pisati liste kojih bih se trebala pridržavati, ali rijetko se uspijem pridržavati tog plana koji sam napisala, uvijek mi nešto uleti između i onda odgodim ono što je trebalo biti po planu.

7.

Obožavam istjerivati pravdu i mrzim kada moram gledati kako se događa neka nepravda. Ljudi obično misle da sam sramežljiva i da se bojim reći što mislim, ali to je daleko od istine. Htjela sam studirati Pravo kako bih kasnije mogla ‘urediti’ sve što u ovoj državi nije pravedno, ali sam na vrijeme shvatila da Pravo i pravda nemaju apsolutno nikakve veze jedno s drugim pa sam odustala od te ideje. Također, ako vidim da netko nekoga maltretira na ulici, spremna sam uskočiti i pomoći, iako znam da to u ovom današnjem svijetu možda nije najpametnija ideja jer nikad ne znaš na koga ćeš naletjeti.

* * *

Ne znam ima li smisla nominirati 15 blogokolegica, pošto su već skoro sve one napravile ovaj TAG post pa ću samo pozvati one koje još nisu da ga naprave. 😉

Nadam se da vam se svidio post, slobodno komentirajte ako jest i podijelite sa mnom u čemu se slažemo, a u čemu možda ne.

xoxo,

aa

Oglasi

2 thoughts on “The Versatile Blogger award!

Komentiraj

