Essence ‘Cinderella’ limited collection

Nedavno je Essence izbacio svoju novu limitiranu kolekciju naziva ‘Cinderella‘ koja mi se svidjela još puno prije nego što je uopće stigla kod nas. Škicala sam tu kolekciju na stranim blogovima i spremno čekala kada će stići kod nas pa sam je već prvi dan kad je stigla išla pogledati i kupila sam nekoliko proizvoda. Cijela kolekcija mi se sviđa, no nisam htjela pretjerivati jer, budimo realni, imam dovoljno rumenila i lakova za nokte. Svejedno, ovo rumenilo sam morala kupiti jer je jednostavno predivno. Kupila sam rumenilo, jedan lak za nokte te obje vrste naljepnica za nokte koje su bile u ponudi. Inače, Pepeljuga je bio jedan od mojih omiljenih crtanih filmova kada sam bila dijete i dan danas ga se cijeloga sjećam. Moram priznati da mi je žao što od današnje djece rijetko tko gleda te stare, ali zaista najljepše crtane filmove.

Da ne duljim više, najljepša dva proizvoda iz cijele kolekcije su mi ovaj rozi lak za nokte i rumenilo, a za detalje nastavite čitati…

DSC_0804

Rumenilo ‘Cinderella’ 01 So this is love

DSC_0789

Rumenilo dolazi u preslatkoj kartonskoj ambalaži sa magnetnim zatvaranjem, na kojoj su ilustracije iz originalnog crtanog filma o Pepeljugi. I izvana i iznutra se nalaze ilustracije i čini mi se da je ovo rumenilo daleko najljepše koje imam u svojoj kolekciji, barem što se ambalaže tiče. Rumenilo teži 8 grama, a cijena mu je oko 28 kn.

Radi se o nijansi koju bih opisala kao roskasto-koraljno-breskvasta. Na mojoj koži nijansa ovog rumenila je više roskasta, no ja sam zaista jako svijetla pa mi to u potpunosti odgovara. Rumenilo je 100% mat, što automatski znači da u sebi ne sadrži ništa svjetlucavo niti shimmerastoPigmentacija je osrednja, no lako se može nadograditi ukoliko volite da se rumenilo na obrazima više ističe. Ono što je po mom mišljenju odlično jest to što se lako blenda pa nema straha da ćete izgledati smiješno. Na meni ovo rumenilo traje kao i većina ostalih rumenila, što znači da izdrži bez problema cijelo jedno normalno radno vrijeme (ako šminku fiksiram fiksatorom u spreju). Nije mi izazavalo nikakve prištiće niti išta slično, a to mi je trenutno jako važno jer sam taman sredila situaciju na svom licu.

Rumenilo se ne trusi i nije brašnasto kao što neka rumenila znaju biti i daje skroz prirodan izgled, baš kao što sam već napisala – nema straha da ćete izgledati kao da imate šljivu ili fleku na obrazu.

Sve u svemu, jako sam zadovoljna ovim rumenilom i ono se još uvijek se može nabaviti u određenim Muller-ima pa ako vas je zainteresiralo potražite gdje ga još ima.

DSC_0790

DSC_0791

DSC_1109

Lak za nokte ‘Cinderella’ 01 Sing, sweet nightingale

DSC_0787Kada sam kupila ovaj lak nisam uopće primijetila da na njemu, doduše otraga i malim slovima, piše da je mat. Iskreno, da sam primijetila taj dio teksta ne bih ga kupila, no dobro volim ja i mat lakove pa nije ništa strašno što sam ga ipak kupila.

Uglavnom, radi se o lijepoj pastelnoj rozoj nijansi laka za nokte kojemu je dovoljan samo jedan sloj da bi rezultat bio onaj kakav želimo. Ali, ja sve lakove za nokte uvijek lakiram u dva sloja pa sam tako i ovaj. Kao što sam napisala, lak je 100% mat. Nijansa u sebi sadrži sitne roskaste i srebrne šljokice, no one se ne ističu previše te se vide samo pod određenim kutom ili kada se baš zagledate u lak. Lak na noktima traje i do 7 dana uz korištenje baznog laka za nokte. Cijena laka je oko 16 kn, a dolazi u količini od 8 ml.

DSC_1118

DSC_1122

Naljepnice za nokte ‘Cinderella’
01 the stroke of midnight & 02 it’s more than I ever hoped for

Naljepnice za nokte još uvijek nisam isprobala i to iz smiješnog razloga – toliko su mi lijepe ovako kako jesu da mi ih je žao ‘načeti’. No nisam ipak toliko luda da ih samo ostavim da stoje za ukras, sigurno ću ih početi koristiti vrlo brzo pa ću vam ih onda pokazati i u sklopu neke svoje manikure.

Rozi paketić nosi naziv 01 the stroke of midnight i u njemu se nalaze naljepnice sa likovima koji se uglavnom pojavljuju u Pepeljuginoj kući, npr. miševi i ptice koje joj pomažu oko svega. Plavi paketić nosi naziv 02 it’s more than I ever hoped for i u njemu se nalaze naljepnice među kojima je i princ i njegovi pomagači, staklena cipelica, srca, ruže i slično.

Skroz su slatke i zanimljive naljepnice i čak mislim da bi bile jako zanimljive malim djevojčicama koje vole da im se lakiraju noktići, a pouzdano znam da 8-godišnje djevojčice to jako vole. Malo sam skrenula s teme pa da se vratimo na nju, cijena jednog paketića naljepnica za nokte je oko 10 kn, a u svakom od njih je 30-ak naljepnica.

DSC_0830

DSC_0831* * *

Mislim da je ovo jedna od najljepših limitiranih kolekcije koje je Essence do sada izbacio na tržište. 🙂

Kako se vama sviđa ova Essence limitirana kolekcija i jeste li kupile možda nešto iz nje?

xoxo,

aa

Oglasi

13 thoughts on “Essence ‘Cinderella’ limited collection

  1. Petra kaže:

    Ja sam kupila naljepnice za nokte jer moja trogodišnja kćer obožava Pepeljugu. Ctrić je gledala valjda 50 puta, a i uskoro joj je rođendan pa da se razveselimo.

  2. divazg kaže:

    predivna mi je ova essence kolekcija! ja sam si kupila rumenilo, highlighter, ovaj rozi lak i top coat i onda sam se još vratila po naljepnice. ja uopće nisam skužila da je rozi lak mat sve dok ga nisam počela lakirati i iskreno to bi i mene odvratilo od kupnje da sam ranije skužila, ali sad stavim topcoat i odmatiram ga 🙂
    rumenilo je isto krasno, na meni ispadne rozo i slažem se da se nimalo ne trusi i da se lako blenda 🙂
    nadam se da će essence nastaviti izbacivati ovakve divne kolekcije 🙂

  3. Đurđica M. kaže:

    Meni je ova kolekcija preslatka. Kupila sam prije dva tjedna rumenilo, lak za nokte u nijansi 02 i naljepnice za nokte, obje verzije. Jučer sam bila u Mulleru i vidjela da još uvijek imaju tu kolekciju pa sam si još uzela i highlighter. A najljepše mi je rumenilo zbog ambalaže koja je kjut totalno!!

  4. Amila kaže:

    Želim,želim,želim 😀 ja sam oduševljena svime. Pogotovo jer sam ljubitelj Disney crtića 😀 sve im pjesme znam napamet hhaahah,ovi naslovi So this is love itd ,naslovi od pjesama iz crtanog i odmah mi kroz glavu prolaze 😀 Kao malo dijete sam hahaha 😀

Komentiraj

