Avon Beauty Blog Day 2015.

Kao što vjerojatno već znate ako pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee – jučer je bio Beauty Blog Day. Program je bio odličan kao i prošle godine, okupilo nas se 100-tinjak i družile smo se od 10 sati ujutro do skoro 17 sati. Drago mi je što smo se okupile i što sam napokon upoznala neke blogokolegice koje do sada nisam stigla upoznati, a drago mi je i što sam vidjela neke s kojima sam si već jako jako dobra, ali se jednostavno ne stignemo često vidjeti. Pokušat ću ovaj post svesti na što manje teksta, ali fotografija će biti puno i tu si ne mogu pomoći. Imam preko 150 fotografija, a za post sam odabrala one koje su mi najbolje ili najdraže. 🙂

Kada smo došle u restoran Spoon u Hypo Centru u kojem se održao BBDay dobile smo svaka svoju akreditaciju koju ću čuvati za uspomenu, kao što čuvam onu od prošle godine.

DSC_0303

Nakon registracije i uzimanja akreditacije uslijedilo je pozdravljanje, upoznavanje, grljenje jer se dugo nismo vidjele, a čekao nas je i spreman doručak koji je bio baš po mom guštu. Voće, kiflice, kroasani, svašta nešto. Dok su se neke blogerice veselile kavi koju ujutro nisu stigle popiti od silnog uzbuđenja, ja sam se veselila kiflicama. 😛

DSC_0095

Kad smo se sve okupile, popričale malo jedna s drugom i pojele doručak počeo je program, a prva je na redu bila jako simpatična i pristupačna Lucija Josipović iz Avon-a koja nam je ukratko predstavila novu liniju Avon krema za lice, a ukazala nam je i na važnost samopregleda kao prevencije raka dojke. Avon je sudjelovao u projektu ‘Sve za nju’ i poziva sve žene da brinu o svom zdravlju jer je bolje spriječiti nego liječiti, a ako treba liječiti onda je bolje liječiti na vrijeme.

DSC_0121

DSC_0211

Poslušale smo kratku edukaciju za blogerice na kojoj smo čule što je važno kod vođenja bloga, na što trebamo obratiti pažnju, kako pristupiti brendovima i njihovim ponudama i slično. Nakon edukacije nam je predstavljen jedan dosta mlad brend FOREO, a predstavila ga je Ana sa bloga Maybe’s New start. FOREO Luna je proizvod koji me baš zaintrigirao i voljela bih ga jednog dana isprobati, no ta investicija će malo pričekati. Imale smo priliku isprobati proizvod i mislim da nas je na prvu sve oduševio.

DSC_0093 DSC_0118 DSC_0135

Za slastice je bila zaslužna Jelena sa bloga TheChloee’s everyday koja je napravila cupcakes-e i torte, a malo je reći da je sve to bilo prefino. Osim što je bilo prefino odlično je i izgledalo.

DSC_0129

Jedan od beauty partnera BBDay-a bila je Biobaza pa smo imale mogućnost isprobati većinu njihovih proizvoda. Također, Biobaza nam je predstavila svoje novitete – proizvode sa peršinom koje ću isprobati i javiti vam svoje dojmove.

DSC_0089

DSC_0092

DSC_0197

DSC_0182

Kao i prošle godine, nakon predstavljanja brendova uslijedio je Okrugli stol u kojem su ove godine sudjelovale Persa (Beauty&Sweets), Martina (Dear Skin) i Zora (Beauty of Dawn), a raspravljalo se o raznim temama i pitanjima koja su važna za blogerice. Nakon Okruglog stola došlo je vrijeme za ručak koji se već lagano počeo hladiti jer smo imali puno pitanja za predstavnike brendova. Hrana je bila odlična, no ja sam veliki gurman pa meni teško da nešto može biti loše. Od svega ponuđenog ja sam odabrala pršut, pohanu piletinu, meso u saftu sa krupmir-policama, lignje, njoke u umaku sa plodovima mora i zelje salatu. Znam, izmiješala sam sve i svašta, ali nisam si mogla pomoći jer je sve izgledalo fino. 🙂

DSC_0170 DSC_0166

Nakon ručka imali smo puno vremena za druženje i fotkanje pa smo to i iskoristile.

DSC_0222

Mala Trubica, Cydonia MakeUp, Ith’s Corner, Beautylicious, ja

DSC_0204

ONAlove, inSANEnails, ja

DSC_0142

Kike ŠminkoholičarkeIth’s CornerBeautify Me, Lucija Josipović (Avon)

DSC_0208

Mala Trubica, ja

DSC_0198

inSANEnails, Mateja nails, ja

DSC_0157

Kike Šminkoholičarke, ja

DSC_0186

Beauty&Sweets, Mala Trubica

DSC_0203

Tour de Beauty, Beautify Me

Proglašena je i najbolja beauty blogerica za 2014. godinu, a to je naša Sara sa bloga Sara’s Magical World! Čestitam joj i ovdje, ako pročita post. Jako mi je drago zbog nje jer je ona jedna krasna pozitivna i vesela djevojka i ovo je jedan jako veliki korak u njezinom bloganju. Naravno, fotkala sam se s našom novom najboljom blogericom jer kakva bih ja to blogerica bila kad ne bih imala fotkicu s njom. 😛

DSC_0236

DSC_0244

DSC_0245

Sara’s Magical World, Mashin’ the Beauty

Nakon proglašenja najbolje blogerice još smo se malo družili i pofotkala sam ono što nisam stigla ranije. Isprobala sam neke Avonove proizvode, malo sam škicnula novu Matrix liniju za njegu kose, a Maybelline Lash Sensational maskaru ću isprobati i javiti vam kako mi se svidjela.

DSC_0176 DSC_0103 DSC_0099

Na kraju druženja dobile smo goodie bags-e sa raznim proizvodima koje jedva čekam isprobati, a među ovim stvarima ima nešto i za vas. U jednoj vrećici nalaze se proizvodi i još neke sitnice koje ćete zahvaljujući Biobazi uskoro imati priliku osvojiti u darivanju, no o tome uskoro…

DSC_0262

* * *

Nadam se da vam se svidio post, tj. fotke pošto one prevladavaju u ovom postu.

P.S. Sutra kreće jedno lijepo darivanje namijenjeno maturanticama pa ako vas ima ovdje, pratite sutra…

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

*Hvala Ani i Mireli sa online beauty magazina Ogledalo.hr koje su priredile i organizirale jučerašnji BBDay. 😀

Oglasi

17 thoughts on “Avon Beauty Blog Day 2015.

  1. Sanela kaže:

    Fotke su ti fkt odlične (ak izuzmemo mene koja se bleščim haha) 😀 I da, slažem se za kiflice! Ma općenito je hrana bila prva liga 😀 Btw imaš prekrasnu kosu ^^

  2. tina kaže:

    bilo je odlično, meni je bio drugi bbd tako da mije drago što sam vidjela cure koje sam lani upoznala kao i one koje sam tek jučer upoznala. ali kroz bloganje i postove imam osjećaj da vas znam puno duze 😀

Komentiraj

