Jagode & cokolada [by Ana]

Nedavno sam kupila prve jagode ove godine. Privlačile su me s polica, prošla sam više puta pored njih i na kraju rekla – nemojte me zezati, uzet ću vas. Došla sam kući, oprala ih, očistila, bile su crvene i mirisne, oh da, jako mirisne. I onda slijedi onaj trenutak kada uzmeš jagodu, pomirišeš je, razveseliš se, zagrizeš… razočaranje. Na trenutak sam im dopustila da me zavedu i zaboravila sam su ove prve još bezokusne. Ali, ne i neiskoristive. Sirove nisu ukusne za jesti, ali u slasticama itekako jesu. Iako im manjka okusa kolačima će dati odličnu svježinu i sočnost. Tako sam i ja ovo razočaranje pretvorila u iznimno ukusan kolač koji je nestao u roku keks! 😀

kolac1

Ako volite lagane kolače, kremaste teksture, s malo dodanog šećera, ovo je pravi kolač za vas. Pjenast, kremast, sočan i čokoladan.

SASTOJCI (za kalup promjera 22 cm):

2 jaja

2 žlice šećera

4 žlice jogurta

2 žlice maslinovog ulja

100 g tamne čokolade

45 g maslaca

70 g pirovog brašna (ili glatkog pšeničnog)

1 ravna čajna žličica praška za pecivo

~250 g jagoda

kolac2

PRIPREMA:

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. Žumanjcima dodajte 2 žlice šećera i miksajte ih dok se šećer ne rastopi, a smjesa postane skroz svijetla. U to dodajte jogurt i maslinovo ulje i dobro izmiješajte. Na pari otopite čokoladu s maslacem. Otopite je do pola, maknite sa pare i nastavite miješati dok se potpuno ne otopi. Dodajte u smjesu sa žumanjcima, sjedinite i dodajte brašno pomiješano s praškom za pecivo. Bjelanjke posebno izradite u čvrsti snijeg. Dodajte ih malo po malo u čokoladnu smjesu, lagano miješajući kako bi smjesa ostala pjenasta. Smjesu izlijte u kalup obložen papirom za pečenje (ili ga samo namastite i pobrašnite), jagode izrežite na četvrtine i poslažite po kolaču. Pecite na 200°C, oko 20-30 minuta. Treba biti dosta mekan i kremast pa neka vas to ne prepadne. Nakon 20 minuta provjerite je li kolač gotov tako da ga ubodete nožem. Ako nož izađe čist znači da je gotov.

Još topli kolač pospite šećerom u prahu (po želji) i uživajte. 🙂

kolac3 kolac4

* * *

Želim vam ugodne blagdane i puno finih slastica!

Ana

Om & nom

Oglasi

2 thoughts on “Jagode & cokolada [by Ana]

Komentiraj

