Soraya So Pretty! matirajuca krema za lice

Soraya je brend koji se nakon deset godina vraća na hrvatsko tržište, a ja sam dobila priliku isprobati neke proizvode i podijeliti svoje dojmove sa vama. Danas ću sa vama podijeliti svoje dojmove o Soraya So Pretty! matirajućoj kremi za lice sa marelicom, a odmah ću vam reći ovo – ako imate mješovitu do masnu kožu nastavite čitati jer je ova krema namijenjena upravo za takvu kožu.

DSC_0765

Soraya So Pretty! matirajuća krema za lice sa marelicom namijenjena je prvenstveno mješovitoj do masnoj koži lica. Također, namijenjena je mladoj koži kojoj će pomoći da ona ostane matirana duže vrijeme, bez masnog sjaja koji nitko od nas ne voli vidjeti na svom licu. Vjerojatno već znate, no nije na odmet ponoviti – moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima, nemam previše problema sa njom, osim što se tu i tamo znaju pojaviti prištići, ali miteseri su nažalost stalna pojava.

Ova krema za matiranje najprikladnija je prije svega za neproblematičnu mladu kožu kojoj je potrebno malo osvježenja i hidratacije, a koja istovremeno brzo postane masna. Krema o kojoj govorimo u ovom postu vam neće pomoći u borbi protiv prištića pa čisto da odmah znate da to ne možete očekivati od ove kreme za lice.

DSC_0917

Krema dolazi u zaštitnoj kartonskoj kutiji na kojoj se nalaze sve osnovne informacije o proizvodu (količina, rok trajanja, sastojci, kome je namijenjena), a i vizualno je vrlo lijepo izvedena. Što se tiče ambalaže u kojoj se nalazi krema, krema dolazi u količini od 50 ml u teglici od čvrste plastike, a ispod poklopca se nalazi zaštitna aluminijska folija pa znate da nitko prije vas nije dirao kremu. Osobno bi mi bilo draže da je ova krema upakirana u neku ambalažu sa pumpicom jer bi tako bilo više higijenski, no kreme u teglicama uvijek uzimam sa malom špatulom ili plastičnom žličicom i to bih preporučila svima koji koriste kreme u takvoj ambalaži. Pogotovo za djevojke i žene koje imaju duge nokte (i sama sam u toj skupini) jer koliko god mi oprale ruke, ispod noktiju uvijek ostane bakterija koje ne želimo nanositi na lice.

Moj primjerak kreme ima rok trajanja do svibnja 2017. godine, no kremu je potrebno potrošiti u 6 mjeseci od otvaranja. Mislim da je to jako važno naglasiti jer sam vidjela da mnoge moje prijateljice to ne znaju, ako proizvod treba potrošiti u roku od pola godine nakon otvaranja onda ga pokušajte u tok roku i potrošiti, a konkretno sa kremom za lice od 50 ml kao što je ova je to sigurno moguće. Pogotovo kada se radi o kremi koju nanosimo na lice gdje je koža tanja i osjetljivija nego na ostatku tijela, potrebno je paziti što nanosimo na lice kako ne bi došlo do neželjenih iritacija, crvenila i sličnih pojava na koži.

DSC_0766 DSC_0929

Ovu kremu sam koristila za svakodnevnu njegu lica (dva puta dnevno), bila mi je dovoljno hidratantna i nije mi trebao nikakav dodatni proizvod za hidrataciju uz nju. Također, imajte na umu da je namijenjena mješovitoj do masnoj koži lica i da suhoj koži možda neće biti dovoljna. Meni osobno nije potrebno puno kreme za jedno korištenje na cijelom licu jer moja koža ne može upiti puno kreme, no ponavljam, ako imate suhu kožu i poželite koristiti ovu kremu mislim da će vam trebati još neki proizvod uz nju.

Tekstura ove kreme mi se jako svidjela, srednje je gusta, izrazito se lako razmazuje i brzo se upija u kožu. Ono što je meni važno jest da krema ne ostavlja masni niti ljepljiv osjećaj na licu. Krema je blage narančaste boje i zaista ima miris po marelici što je meni osobno odlično jer volim taj miris.

DSC_0757

Kremu sam nanosila na prethodno očišćeno lice od šminke i svih nečistoća. Kada se nanosi ujutro ona je odlična kao podloga za šminku. Nakon nanošenja koža je mekana, glatka i bez masnog sjaja. Na mojoj koži nije izazvala nikakve iritacije, nije se pojavio osjećaj zatezanja kože nakon nanošenja, nije mi začepila pore te se nisu pojavili nikakvi dodatni prištići radi nje. Krema je zaista jako lagana i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Koža nakon nanošenja izgleda baš svježe i ako nemate puno problema sa tenom neće vam ni trebati puno šminke.

Jedino na što moram upozoriti jest to da ja osobno nisam nanosila ovu kremu na područje oko očiju. To jest, probala sam je nanijeti na to područje, no ne bih to baš preporučila. Naravno, možda je to slučaj samo kod mene, no kada sam nanijela kremu na područje oko očiju taj dio me počeo peckati i lagano svrbjeti. Krema je zaista odlična za lice i ima moju preporuku, ali baš za područje oko očiju bih ipak odabrala neku laganiju kremicu namijenjenu okoloočnom području.

Pošto se ovdje radi o kremi koja služi matiranju lica moram reći da se meni pokazala kao odlična za to. Moram priznati da inače nemam većih problema sa masnim sjajem tokom dana, no svakako sam primijetila da se manje sjajim kada koristim ovu kremu. Ne mogu reći da mi je lice cijeli dan 100% mat, no to nisam niti očekivala i to je apsolutno nemoguće. 🙂

Aktivni sastojci:

  • Nektar od marelice – odličan sastojak za njegu mlade kože, osigurava dugotrajnu hidrataciju kože
  • Tekući ekstrakti svile – kožu odmah izglađuju, hidratiziraju, hrane je te joj daju ugodan osjećaj i mekoću
  • Mikropuder – posebne molekule koje upijaju višak masnoće, tj. sebuma s površine kože pa je koža glatka i matirana duže vrijeme

Sastojci:

DSC_0921

Također, moram spomenuti da proizvod nije testiran na životinjama jer znam da je nekima ovdje to od presudne važnosti.

Količina: 50 ml
Cijena: 12,50 €
Gdje kupiti: web stranica, Facebook stranica

* * *

Imate moju preporuku za ovu laganu matirajuću kremicu, samo kao što sam i naglasila pripazite kod korištenja iste oko očiju kako vas ne bi iziritirala na tom području. 😉

Jeste li isprobali već nešto od Soraya kozmetike?

xoxo,

aa

 

* PR proizvod

Oglasi

One thought on “Soraya So Pretty! matirajuca krema za lice

Komentiraj

