Kerastase Specifique Sensidote Dermo-Calm maska za kosu

Da ste me prije dvije godine pitali nešto o maskama za kosu rekla bih vam da ja to ne koristim, da ne razumijem čemu to služi i kako se nekome da time baviti umjesto da na brzinu opere i posuši kosu i to je to. Sva sreća, moje mišljenje o maskama za kosu u zadnje dvije godine drastično se promijenilo. Moram priznati da je ne koristim svako malo, no više ne mogu zamisliti da maska za kosu nije dio moje kozmetičke postave u kupaonici. Zadnja maska za kosu koju sam isprobala je ova o kojoj ću vam danas pisati – Kerastase Specifique Sensidote Dermo-Calm maska za osjetljivo vlasište.

DSC_0710

Moja kosa je dosta duga, sasvim ravna, trenutno je u svojoj prirodnoj boji i mogu reći da je zaista zdrava, no brzo se masti i trebam je prati najkasnije svaka 3 do 4 dana. Također, jako se brzo zapetlja i to je stavka koja me kod moje kose najviše muči, no zato postoji Tangle Teezer koji svugdje nosim sa sobom. Znači, moj problem je taj da mi se kosa dosta brzo masti, brzo se zapetlja i vlasište me zna svrbjeti kada koristim određene proizvode ili kada kosu perem prečesto.

Kod proizvoda za kosu koje korisim mi je važno:

  • da ne iritira vlasište
  • da ne otežava i masti kosu
  • da njeguje kosu i da se nakon korištenja vidi neki rezultat

Naime, Kerastase je razvio Specifique Sensidote liniju namijenjenu osjetljivom vlasištu. Vlasište je jedno od dijelova tijela s najviše živčanih stanica i samim time je i najosjetljivije (više od 230 živčanih završetaka po centimetru kvadratnom). Ovo mi je prvi Kerastase proizvod koji sam isprobala i neće biti zadnji jer iako je cijena viša od nekih proizvoda sličnima ovome, efekt koji daje ova maska za kosu je baš onakav kakav želim. Vlasište mi je odlično reagiralo na ovaj proizvod, a kosa je na oko lijepa, zdrava i njegovana. Čak sam u zadnje vrijeme dosta često dobila kompliment da mi je kosa lijepa i sjajna, a to znači da proizvodi koje koristim odrađuju svoj posao jer ništa drugo osim njih ne koristim. U prijevodu, ne posjećujem svako malo frizerske salone u kojima bi mi frizeri i stilisti mogli srediti kosu, već je sama kod kuće perem i njegujem. Efekt bi vjerojatno bio još bolji kada bih koristila cijelu Sensidote liniju zajedno, no mislim da je ova maska i sama napravila odličan posao.

DSC_0711

Maska je prvenstveno namijenjena osjetljivom vlasištu te svim tipovima kose. Ne masti kosu, trenutno opušta vlasište, smanjuje osjetljivost vlasišta te vraća kosi podatnost i lakoću. Dolazi u kolčini od 200 ml, u čvrstoj plastičnoj teglici lijepe baby plave boje. Ispod poklopca nalazi se još jedan zaštitni poklopac, no njega sam maknula jer mi je u većini slučajeva smetao pa mi je bilo jednostavnije bez njega. Ambalaža po mom mišljenju nema nikakve mane, osim što je meni osobno unutarnji zaštitni poklopac smetao pa sam ga maknula, no to je možda slučaj samo kod mene. Zapravo, možda bi samo bilo nešto praktičnije da je otvor malo veći kako bi oni sa malo većim rukama i prstima (u kojoj skupini se ja nalazim) mogli lakše doći do same maske, no za to svakako ne mogu reći da je mana ovog proizvoda jer nije.

DSC_0724

DSC_0785

Tekstura maske je srednje gusta u pomalo gelasta, rjeđa od uobičajenih maski za kosu koje imaju teksturu poput kreme za tijelo. Osobno su mi ovakve maske pomalo gelaste teksture puno draže jer ih je lakše nanijeti i ravnomjerno rasporediti po cijeloj kosi. Potrebna je zaista minimalna količina maske za jedno korištenje čak i na kosi dugoj poput moje (do sredine leđa). Dovoljno je nanijeti proizvoda otprilike u veličini 1 ili 2 lješnjaka, ne treba vam ništa više od te količine. U teglici je zaista izdašna količina maske (200 ml) i uz korištenje jednom tjedno ona može potrajati i do nekoliko mjeseci, ovisno koliko maske nanosite prilikom jednog korištenja.

Miris je ugodan, no jest malo jači. Mislim da bi se mogao svakome svidjeti jer nije preintenzivan, ne guši i ne smeta za nos te malo vuče na miris iz luksuznih frizerskih salona. Miris se dugo zadržava na kosi, no nije toliko intenzivan kao kada se pomiriše maska u teglici.

DSC_0726

DSC_0727

Neki frizeri predlažu da se prespava noć sa maskom na kosi, no ja to nisam prakticirala jer mislim da mojoj kosi to nije potrebno. Masku sam nanosila cijelom dužinom na mokru kosu nakon pranja kose te sam je zamotala u punđu i ostavila da odstoji 10-ak minuta, nakon toga sam je temeljito isprala i normalno posušila kosu. Također, koristila sam je jednom tjedno i mislim da je to dovoljno. Nakon korištenja kosa mi je mekana, glatka i sjajna. Ne elektrizira se prilikom češljanja, manje se zapetljava i ne izgleda nimalo masno. Ne smijem zaboraviti još jednu važnu stvar, a to je da me vlasište uopće ne svrbi nakon korištenja ove Kerastase maske za kosu.

Jedino što bih još napomenula jest to da nikakva maska za kosu niti bilo koji drugi kozmetički proizvod za njegu kose ne može zamijeniti dobro staro šišanje vrhova kose jer jedino tako kosa može biti zaista zdrava. Svakih nekoliko mjeseci kosu bi trebalo skratiti za par centimetara i na taj će način ona uvijek biti lijepa i zdrava.

Sastojci:

DSC_0715Količina: 200 ml
Cijena: 321,00 kn (preporučena maloprodajna cijena)
Rok trajanja: 12 mjeseci od otvaranja
Gdje kupiti: u Kerastase frizerskim salonima

Također, Kerastase proizvode možete kupiti putem online narudžbi preko stranica feelunique.com i lookfantastic.com gdje se često nude neki popusti pa proizvode možete kupiti po mnogo povoljnijoj cijeni.

* * *

Koristite li maske za kosu i imate li možda za preporučiti neku?

xoxo,

aa

* PR proizvod

Oglasi

3 thoughts on “Kerastase Specifique Sensidote Dermo-Calm maska za kosu

  1. Tihana kaže:

    OLIVAL
    Iako sam ošišana na kratki pixi,tretiram kosu raznim kemikalijama uljima,gelovima i pjenama,volim promjene i zato je mojoj kosi(ponekad) potrebna hranjiva maska i preparati za smirivanje nereda na vlasištu.. sljokice i ulja,voljela bi isprobati ovaj,za mene novitet od Olivala.

Komentiraj

