Beauty Blogger Tag | Kako je nastao blog Beauty corner by Iveee

Prije par dana pročitala sam Beauty Blogger Tag post na blogu svoje blogokolegice Lux Lucis i pitanja su mi se baš svidjela pa bih voljela takav post podijeliti ovdje s vama. Naime, i inače volim Tag postove i pisati sama i čitati ih na drugim blogovima, pogotovo kada su pitanja zanimljiva i kada u jednom postu mogu odgovoriti na puno vaših pitanja koja mi često šaljete u inbox na Facebook-u ili na mail. Jako mi je drago što nas je sve više u ovoj maloj Beauty corner by Iveee zajednici, no u isto vrijeme mi je žao što više ne stignem odgovoriti na baš svaku vašu poruku, ali zato postoje ovakvi postovi u kojima ćete možda dobiti odgovor baš na neko od svojih pitanja koja ste mi slali. 😉

* * *

Tag se sastoji od 7 pitanja pa krenimo kako post ne bi bio predugačak…

1. Zašto si počela pisati blog i koliko dugo se baviš ovim poslom?

Blog sam počela pisati sasvim slučajno i tada još nisam ni znala da to jednog dana može prerasti u nešto ovako veliko kao što je sada. Sve je počelo s time što sam se na forum.hr-u priključila grupi djevojaka i žena koje vole lakirati i uređivati nokte, tamo sam objavljivala fotografije svojih manikura i tako su mi malo po malo forumašice počele govoriti da napravim blog i da te fotografije objavljujem i na blogu. Iskreno, tada nisam ni znala kako napraviti blog niti gdje ga se uopće može napraviti. No dobro, nakon nekog vremena blog je bio pokrenut, mala Beauty corner by Iveee zajednica je krenula rasti, a 20.6. ove godine blog će proslaviti svoj 2. rođendan. Blog sam počela pisati jer volim kozmetiku, a prije nisam imala nikoga oko sebe s kime sam mogla pričati o kozmetici i razmjenjivati iskustva. Također, volim se baviti svime i svačime, imam puno hobija, a sada je i blog jedan od njih i moram priznati da mi je blog ujedno i najdraži hobi.

2. Koji su bili prvi blogovi koje si redovito pratila?

Prvo sam pratila Cutepolish na YouTube-u, koja je svoj YT kanal posvetila noktima i manikurama pa me to privuklo da je počnem pratiti. Kasnije sam shvatila da postoji još mnogo zanimljivih YouTube kanala, otkrila sam Camilu Coelho i Dulce Candy koje i dan danas volim gledati, ali i čitati njihove blogove. Od domaćih blogova prvo sam pratila Beauty & Mess koji pratim i dalje, a u međuvremenu sam počela pratiti skoro sve domaće blogove pa ne mogu niti jedan posebno izdvojiti.

LOGO-vert

3. Koji je bio prvi proizvod koji si kupila čitajući pozitivne recenzije blogerica? Je li proizvod opravdao tvoja očekivanja?

Nažalost ne sjećam se koji sam točno proizvod prvi kupila na temelju recenzije, no znam da su skoro svi proizvodi koje sam do sada kupila po preporuci neke blogerice ispunili moja očekivanja. Naravno, kod recenzija se uvijek mora uzeti u obzir npr. kakvu kožu/kosu/nešto treće ima blogerica čija se recenzija čita i ne može uvijek jedna recenzija vrijediti za sve nas jer nismo svi isti. Primijetila sam da mnoge djevojke griješe kupujući proizvode za koje su pročitale pozitivnu recenziju, ali taj proizvod nije namijenjen njihovoj dobi ili tipu kože. Treba paziti na sve te stavke, a ne kupiti proizvod samo zato što ima pozitivnu recenziju.

4. Navedi pet stvari koje su ti najdraže kod vođenja beauty bloga.

  • Na prvom mjestu je to što radim ono što zaista volim. Spojila sam svojih nekoliko ljubavi u jedno. Oduvijek sam voljela pisati i fotografirati, a sada sam spojila te dvije stvari s ljubavi prema kozmetici.
  • U ove dvije godine sam upoznala prekrasne ljude. Stekla sam nova prijateljstva i sigurna sam da neka od njih neće nikada prestati. Zapravo, moram priznati da sam u ovo relativno kratko vrijeme stekla bolje prijatelje od nekih koje znam već godinama.
  • Čitateljice i čitatelji (ne smijem ih zanemariti jer i njih ima) koji mi pružaju podršku iz dana u dan. Volim pročitati vaše poruke podrške, prijedloge, pitanja i slično. Naravno, ponekad bude i kritika, ali i to je sastavni dio bloga i od prvog dana sam bila spremna na to. U svakom slučaju, drago mi je što ima puno puno više lijepih poruka nego onih manje lijepih.
  • Drago mi je što sam zahvaljujući blogu dobila priliku isprobati neke kozmetičke proizvode koje sama vjerojatno ne bih mogla kupiti u neko skorije vrijeme, a još mi je draže kada mi vi javite da vam je moja recenzija pomogla.
  • Zadnje, ali ne i manje važno jest podrška moje obitelji. Prvo vrijeme kada je blog otvoren nitko nije znao za njega osim mog dečka jer sam mislila da moja obitelj i prijatelji neće razumjeti to što želim raditi i nisam željela slušati razne pokušaje odgovaranja od pisanja bloga. Kada sam im napokon rekla da blog postoji podržali su me i danas su mi velika podrška. Naravno, na početku nisu shvaćali čemu to sve, čemu služi blog i što ja imam od toga, no danas razumiju. 🙂

DSC06396

 Beauty Blog Day 2014. (post) – Rosanda, Sara, ja

DSC_0222

Beauty Blog Day 2015. (post) – Andrea, Dunja, Silvija, Blaženka, ja

5. Što si naučila od kada pišeš blog?

Naučila sam da ima zaista svakakvih ljudi i da ma koliko god nešto dobro napravio uvijek će se naći netko tko će te s guštom pokušati potkopati. Nakon toga sam naučila kako se nositi s tim pokušajima potkopavanja i danas me takve stvari više ne diraju. Jedna korisna stvar koju nisam naučila već poboljšala jest pravopis. Nikada nisam imala nekih većih problema s tim, no uvijek postoji mjesto za napredak. Naravno, sigurno tu i tamo možete pronaći neku pogrešku u mojim postovima, no nadam se da mi nećete zamjeriti.

6. Što se kod tebe promijenilo od kada pišeš blog?

Promijenilo se to da sada imam više kozmetike nego prije, no to je manje važno. Važnije je to da sam postala odgovornija i da bolje organiziram svoje vrijeme. Naučila sam bolje komunicirati sa drugima, ušla sam u poslovni svijet i počela se profesionalnije izražavati.

7. Imaš li neki savjet za sve one koji namjeravaju pisati beauty blog?

Jedini savjet za sve one koji bi voljeli početi pisati svoj blog, bio on fashion, lifestyle ili beauty, jest da budu svoji i da budu korektni prema drugim blogokolegicama. U blogo-svijetu svi radimo istu stvar, svi smo jedna zajednica i tako se treba i ponašati. Treba puno pisati i biti strpljiv jer uspjeh bloga neće doći preko noći, a ako se blog počne pisati iz krivih razloga tada on neće zaživjeti. Ključno je pisati i raditi to iz ljubavi prema kozmetici (ako govorimo o beauty blogu), sve drugo neće proći. 🙂

Fotor091502129

* * *

TAG šaljem dalje, a voljela bih pročitati odgovore na ova pitanja kod…

Beautify Me beauty blog

Beauty chat room by Marijana

Ith’s Corner

Lil’Mee’s lil’blog

Mala Trubica

Mashin’ the Beauty

MeteoBeauty

Šminkoholičarke

Tour de Beauty

* * *

Nadam se da vam se svidio post i do idućeg posta vas pozdravljam… ❤

xoxo,

aa

Oglasi

3 thoughts on “Beauty Blogger Tag | Kako je nastao blog Beauty corner by Iveee

Komentiraj

