Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [1.dio]

Nedavno mi je stigao krasan paketić od Essence-a sa proljetno-ljetnim novitetima za ovu godinu. Drago mi je što sam dobila priliku isprobati ovoliko Essence noviteta, sigurno bih i sama kupila neke od ovih proizvoda, no drago mi je što ću vam ih sada sve pokazati ovako odjednom. Paket nije baš mali pa sam odlučila podijeliti svoje dojmove o ovim novitetima u dva posta. Danas ću vam pokazati prvi dio ovog lijepog paketa, tj. make up dio, a sutra lakove za nokte. Skoro sve ove proizvode bih vam preporučila, no ipak sam sa nekima manje zadovoljna nego s ostalima, a neki su me baš oduševili.

DSC_1416

* * *

XXXL nude lipgloss 03 taste the sweets
&
I  Nude Lipstick 01 wearing only smile

Moram priznati da sjajila koristim jako rijetko jer mi uvijek smeta kad mi se kosa zalijepi za usne i onda skine sjajilo sa usana, a ona ostane masna od sjajila. No kako god bilo, nijansa ovog sjajila – XXXL nude lipgloss 03 taste the sweets mi je savršena i da sam sama birala baš bi takvu nijansu odabrala. Nježna roskasta nijansa koja odgovara baš svima jer se zapravo stopi sa nijansom usana i idealna je za neki jednostavan dnevni look. Trajnost mu je kao i kod ostalih sjajila, što bi značilo da nema šanse da izdrži cijeli dan, kao niti jelo ili piće. Ovo je standardno sjajilo za usne i od njega se ne može očekivati da je jako pigmentirano. Znači, ako tražite nešto za usne što je pigmentirano tada ovakva sjajila nisu za vas, no ako tražite nešto čisto da naglasite usne i nešto za jednostavan dnevni look tada je ovako nešto savršeno. XXXL sjajila za usne mogu se pronaći u ukupno 6 nijansi, količine 5 ml, a cijena im je 16,90 kn.

Ruž za usne koji sam dobila u ovom paketu dio je I  Nude kolekcije koja je nedavno ušla u Essence ponudu. Sve ukupno postoji 5 nijansi ruževa iz te kolekcije, a ja sam dobila nijansu 01 wearing only smile koja je najsvjetlija od tih 5 nijansi. Nažalost, ovo nikako nije nijansa za mene jer je presvijetla i na mojem skoro porculansko bijelom tenu ne izgleda nimalo laskavo. Ali, uvijek postoji ali, u kombinaciji sa gore spomenutim XXXL sjajilom čak izgleda dobro i nije presvijetlo. Ruž je kremaste teksture, lako se nanosi, pigmentiranost ove nijanse je srednja (iz iskustva znam da su one tamnije nijanse Essence ruževa pigmentiranije), na usnama traje čak i do 3 sata što je solidna trajnost. Cijena ovih ruževa je 19,90 kn.

DSC_0819 DSC_0058Swatch – XXXL nude lipgloss 03 taste the sweets

DSC_0828-horzr

Swatch – I  Nude Lipstick 01 wearing only smile

DSC_0839-horzrLash Princess falsh lash effect mascara

Lash Princess falsh lash effect maskara je nasljednica već dobro znane maskare Lash Princess volume koja mi je odlična, a mogu reći da mi je ova nova čak malo bolja. Ima ravnu i usku četkicu koja je u obliku uskog stošca (znam, usporedba mi nije baš neka, no to mi je prvo palo na pamet) i veličina je baš taman da se četkicom mogu zahvatiti sve trepavice. Jedina mana koju sam uočila kod ove maskare je ta što previše proizvoda izađe na četkici, no taj višak se lagano makne s četkice pa to i ne predstavlja neki veliki problem. Tekstura mi se čini super već pri prvom korištenju, nije prerijetka, lako se nanosi na trepavice i brzo se osuši na njima. Obično imam problem sa nekim maskarama jer moram pričekati neko određeno vrijeme nakon otvaranja kako bi tekstura postala dobra za nanošenje, no sa ovom maskarom to nije slučaj već je od prvog korištenja zaista super. Lijepo razdvoji trepavice, no kada se nanese u dva sloja tada se trepavice malo slijepe i moguće je da se pojave male grudice. Meni to nije ništa strašno, no evo čisto da znate ako je namjeravate kupiti. Ne trusi se sa trepavica pa nema straha da ćete nakon nekog vremena imati crnu fleku ispod očiju. Dolazi u količini od 12 ml, a cijena joj je 28,90 kn.

DSC_0888DSC_1005

Evo kako ova maskara izgleda kada se nanese u dva sloja:

DSC_0881

Mono Eyeshadow 15 hazel me not!
&
I  Nude eyeshadow 01 vanilla sugar

Dobila sam upravo ona dva sjenila za oči koja ću sigurno puno koristiti jer su baš po mom guštu. Smeđe sjenilo je mono sjenilo u nijansi 15 hazel me not!, a bež sjenilo je također mono sjenilo, ali iz kolekcije I ♥ Nude i u nijansi je 01 vanilla sugar. Oba sjenila preporučam nanositi na prethodno nanesenu bazu za sjenila jer im je pigmentacija osrednja, a sa bazom bi ipak bila izraženija.

Mono sjenilo 15 hazel me not! mi je odlično za nanošenje u pregibu kapka jer nije ni presvijetlo ni pretamno. Srednje je pigmentirano, lako se nanosi i odlično se može izblendati. Malo se trusi, no nije ništa strašno. Dolazi u količini od 2,5 g, a cijena mu je 12,90 kn. Ovakva mono sjenila postoje u još 18 novih nijansi tako da je izbor zaista velik. Sjenilo iz I Nude kolekcije 01 vanilla sugar je najsvjetlija nijansa u toj kolekciji sjenila za oči. Odlična je kao tzv. bazno sjenilo koje se nanosi nakon baze za sjenila i prije ostalih nijansi koje želite nanijeti na kapak. Kao i drugo sjenilo, malo se trusi, no lako se nanosi i blenda. Dolazi u količini od 1,8 g, a cijena mu je 21,90 kn. Oba sjenila imaju solidnu trajnost ako se nanose preko baze za sjenila te su oba mat finisha.

DSC_0978DSC_0979Swatchevi sjenila: I ♥ Nude 01 Vanilla sugar / Mono eyeshadow 15 Hazel me not

11156212_10204770239710770_5356899672548142248_n

Silky touch blush 90 summer dreaming

Rumenilo koje mi je došlo je u nijansi 90 summer dreaming i sam taj naziv rumenila me privlači. Radi se o prekrasnoj breskvastoj nijansi rumenila koje će zaista biti odlično ljeti kada malo dobijemo boju. Dovoljno je pigmentirano, no opet ne toliko da se morate bojati i paziti da ne pretjerate. Daje prirodan rumen izgled obrazima uz koje lice izgleda baš svježe i prirodno. Ne znam hoćete li uspjeti vidjeti to na fotografiji na kojoj je swatch rumenila, no ono u sebi sadrži sićušne zlatne šljokice koje nisu nimalo napadne i jedva se primijete, ali licu daju jako lijep i zdrav sjaj. Lako se nanosi i lako se blenda, a to je važno ako ne želite izgledati kao klaun nakon nanošenja rumenila. Malo se trusi prilikom uzimanja kistom, no zaista nije ništa toliko strašno da bih mogla reći da mu je to minus jer se svako rumenilo malo trusi prilikom uzimanja. Na licu traje nekoliko sati, ne mogu reći da će izdržati baš cijeli dan, no ja sam jako zadovoljna time koliko traje na mom licu. Dostupno je u još pet nijansi, količine je 5 g, a cijena mu je 21,90 kn.

DSC_0994DSC_0989DSC_0995DSC_0998

Easy 2 use eyeliner pen

Inače ne koristim uopće eyelinere ni tuševe za oči iz jednostavnog razloga, a to je da nisam dovoljno uvježbana za to i da imam spuštene kapke uz koje mi tuš uvijek nekako čudno ispadne i rezultat mi se nimalo ne svidi. No svejedno sam isprobala ovaj eyeliner i odmah ću reći da sam na početku, kada sam ga tek dobila i prvi put otvorila, bila jako zbunjena jer je sami kistić bio skroz suh i iz pakiranja nije izlazilo apsolutno ništa. Ostavila sam eyeliner dva dana okrenut naopako i tek sam tada uspjela napraviti ovaj swatch koji možete vidjeti ispod na fotografiji. Inače, kistić je odličan jer je tanak i možete s njime biti vrlo precizni. Eyeliner je dovoljno pigmentiran, boja se ne razmazuje i ne preslikava po kapku kada trepćete, no moram priznati da me smeta to što treba čekati neko vrijeme da se boja spusti do kistića. Cijena ovog eyelinera je 23,90 kn.

11050660_10204755619785281_5087845345302816022_n11150303_10204755611825082_1636264175697921851_n1618704_10204755612665103_6412259580840436897_n

Eyeshadow aplicator

Pokušala sam ovaj aplikator za sjenila koristiti u tu svrhu za koju je namijenjen, no to nije bilo najsretnije rješenje jer na mojim kapcima nije dobro funkcioniralo. Aplikator zaista izgleda lijepo i zanimljivo, no mislim da ipak nije dobar za nanošenje sjenila na oči, eventualno bi se moglo nanijeti sjenilo na pokretni dio kapka, ali u pregibu nema šanse. Ja sam ga prenamijenila i koristim ga umjesto prstiju za utapkavanje korektora i za to mi se pokazao kao odličan. Ovaj aplikator bi po tome kako ga je Essence opisao i trebalo zamijeniti paste u nanošenju sjenila, no mislim da su za sjenila ipak bolji ili prsti ili kistić za nanošenje sjenila, a za utapkavanje korektora ovaj je aplikator odličan. Cijena ovog aplikatora je 15,90 kn.

11115789_10204755623185366_5521912457856813198_n10417717_10204755620385296_4478850415645333261_n11059348_10204755619945285_7864460172769829484_n

Ovo je prvi dio noviteta koje sam dobila na isprobavanje, a sutra nastavljamo s drugim dijelom u kojem će, kao što sam već napisala, biti lakovi za nokte pa se tome još više veselim. Odmah ću vam reći da su me neki lakovi zaista o-d-u-š-e-v-i-l-i!

DSC_1417

* * *

Koji vam se od ovih noviteta najviše svidio da biste ga i same kupile?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

4 thoughts on “Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [1.dio]

  1. BeautifyMe kaže:

    Najviše od svega mi se sviđaju rumenilo i maskara 😀 Imam onu prvu Lash Princess i ok mi je, ali čini mi se da bi ova verzija bila bolja zbog četkice. Sa sjajilom su baš pogodili, odlično ti stoji 🙂

  2. Happy Woman kaže:

    Super ideja za korištenje ovog aplikatora, ja se toga uopće nisam sjetila. Baš ću pokušati. 😀
    Rumenilo mi je prediivno, imam malo svjetliju nijansu iz njihove stalne postave i odlično mi je ovako za svaki dan, jer na mojoj koži nije baš trajno, no za tu cijenu ne možemo se žalit. 😉

    Kad sam pročitala na tvojoj Fb stranici koliko ti je izdržao onaj njihov lak, nadlak il’ što već je ne mogu dočekat post. Hihi 😀

Komentiraj

