Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [2.dio]

U jučerašnjem postu sam vam pokazala prvi dio Essence noviteta za proljeće i ljeto 2015. godine, a danas je red na drugi dio, a to su lakovi za nokte. Ovaj dio me posebno veseli jer sam među ovim lakovima koje ću vam pokazati pronašla 2 laka kojima ću se sigurno uvijek vraćati, koristiti ih baš za svaku svoju manikuru i sigurno ih ponovo kupiti kada ih potrošim.

DSC_1416

 * * *

The Gel nail polish 25 prince charming & 04 sweetest day

Essence je promijenio formulu colour&go lakova za nokte i oni su dobili svoje nasljednike, a to su the gel nail polish lakovi. Novom formulom obećava se iznimno dugotrajna manikura i gel sjaj na noktima. Moram biti iskrena i reći da me nisu sve nijanse iz bivše colour&go linije oduševili jer nisu svi bili jednake pigmentiranosti i trajnosti (nekima je potreban samo 1 sloj, a nekima čak 4 sloja / neki traju i do 10 dana, a neki jedva 2 dana), no sa ova dva nova the gel nail polish laka koja sam dobila sam jako zadovoljna. Oba laka imaju sitne šljokice u sebi, četkica je srednje debljine pa se lak jako lako i brzo nanosi te su dovoljna dva sloja da bi se dobio odličan rezultat. Čak bih rekla da je dovoljan jedan sloj, no ipak ljepše izgleda kada se nanesu dva sloja. Bez top coat laka ovi lakovi traju na noktima otprilike 4 dana, a uz base i top coat mogu trajati puno duže. Ovi lakovi su dostupni u čak 46 nijansi, dolaze u količini od 8 ml, a cijena im je 12,90 kn.

DSC_0958

I  Trends The Nudes 07 hope for love
&
I  Trends The Pastels 01 so lucky

I ♥ Trends je nova linija koja ima dvije podlinije, a to su The Nudes i The Pastels. Ove dvije nijanse su baš moje nijanse i često će biti na mojim noktima. Oba laka imaju odličnu srednje debelu četkicu koja olakšava lakiranje i zaista ste brzo gotovi sa time. The Nudes 07 hope for love je divna prljavo roza nijansa koja ima sjajan finish, a The Pastels 01 so lucky je pastelno zelena nijansa sa sitnim shimmerom koja se suši u mat finish. Oba laka su odlično pigmentirani i dovoljan je samo jedan sloj da bi se dobio lijep rezultat. Bez top coat laka ovi lakovi traju na noktima otprilike 4 dana, a uz base i top coat traju puno duže. Lakovi dolaze u količini od 8 ml, a cijena im je 15,90 kn.

DSC_0961

The gel nail polish Base coat & Top coat

Prije sam koristila razne top coat lakove i jedini sa kojim sam bila 100% zadovoljna bio je Posche top coat, no njega je dosta teško nabaviti pa sam mu tražila dostojnu zamjenu no bezuspješno jer niti jedan top coat nije bio dobar kao taj. Ali, sada se pojavio ovaj The gel nail polish Top coat i mogu reći da je on dobar jednako kao Posche top coat i da sam njime 100% zadovoljna.

Base coat lakovi čuvaju nokte i sprječavaju da oni poprime boju laka za nokte, naročito ako se radi o tamnim lakovima koji često ostave trag na noktima. Njega nanosim uvijek u jednom tankom sloju i to je sasvim dovoljno. Top coat lakovi zapravo čuvaju lak koji nalakirate na nokte i produljuju njegovo trajanje na noktima, a daju i sjaj noktima. Dovoljno je nanijeti ga u jednom tanjem sloju, no ja ga obično nanosim u dva tanka sloja jer imam osjećaj da će tako lak duže trajati. Ova oba laka rade odličan posao i imaju sve moguće moje preporuke! Ne treba vam nikakva lampa kada koristite ove lakove, a skidaju se normalno sa acetonom ili odstranjivačem laka za nokte. Oba laka dolaze u količini od 8 ml, a cijena im je 21,90 kn/kom.

DSC_0968Ako pratite moju Facebook stranicu onda ste ovu iduću fotografiju već vidjeli, no moram je staviti i ovdje jer sam apsolutno oduševljena činjenicom da su ovo na fotografiji nokti sa lakom koji je na njima točno 20 dana. Znači, uz The Gel nail polish Base i Top coat lakove moj lak na noktima trajao je punih 20 dana i tek se tada počeo ljuštiti na rubovima noktiju (za veću sliku kliknite na nju). Naravno, u tih 20 dana obavljala sam normalne svakodnevne aktivnosti koje uključuju i pranje i ribanje suđa. Na fotografiji se vidi koliko su mi nokti narasli u tih 20 dana i namjerno sam ostavila isti lak toliko dugo na noktima da vidim koliko će dugo trajati. Mislim da su nakon 20 dana ovi base i top coat lakovi zaista prošli test sa najboljim ocjenama. I da, moram još napomenuti da su na fotografiji moji prirodni nokti jer sam već dobila nekoliko upita radi li se možda o geliranim noktima – ne, nokti su prirodni.

11134260_10204750734823160_952760753_n-horz

Nail art Satin Matt top coat

Satin Mat top coat je lak koji se može nalakirati preko bilo kojeg sjajnog laka za nokte i on će postati mat. Već sam koristila mat nadlak i uvijek mi se sviđao taj rezultat koji daje, a to su potpuno mat nokti. Jedino što zna biti mali problem kod mat nadlaka jest taj da može malo promijeniti nijansu laka, no evo to nije slučaj sa ovim mat nadlakom i to me ugodno iznenadilo. Nanosi se u tankom sloju i posuši se zaista brzo. Dolazi u količini od 8 ml, a cijena mu je 16,90 kn.

DSC_0971

DSC_1020

Swatchevi s lijeva na desno: The Nudes 07 hope for love, The Pastels 01 so lucky, The Gel nail polish 25 prince charming, The Gel nail polish 04 sweetest day.

DSC_1008Mislim da je jasno da su me The Gel nail polish Base i Top coat lakovi oduševili i preporučila bih ih svima koji vole da im lak na noktima traje dugo, ali da proces lakiranja ne zahtjeva lampu kao kod pravog gela za nokte. Sa tim lakovima nema uništavanja nokta, nema rašpanja nokta niti išta slično. Osobno nisam nikada u životu imala gel na noktima i mislim da nikada niti neću, no nekada volim da mi lak na noktima dugo traje i ovo mi je i više nego odlično rješenje. 🙂

DSC_1418

* * *

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

14 thoughts on “Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [2.dio]

  1. Ida Štefanec kaže:

    lijepe nijanse lakića, a gel top coat ću si kupiti prvi, upravo trebam nešto za produljivanje trajnosti laka jer nemam vremena svaka dva dana lakirati

  2. Classified Beauty kaže:

    Mislim da će zahvaljujući tvom postu base i top coat biti rasprodani sljedećih 2 mjeseca 😀 ja sam inače oduševljena njihovim lakovima (starom verzijom) zbog omjera cijene i kvalitete 🙂 dosad sam koristila BTGN nadlak koji me nije iznevjerio još, ali zbog tebe ću probati i ovaj novi! 🙂

    • Iva P. kaže:

      Ja se stvarno nadam da će i ostali biti toliko zadovoljni koliko sam ja, ovo je stvarno rekord svih rekorda koliko mi je lak izdržao na noktima. 😀
      Čak i da nekome izdrži 2 tjedna mislim da je i to čisti pogodak. 🙂

  3. maja kaže:

    The pastels lakovi su mi ocajni, jakooo razocarana brzo se ogule i nije postojan lak. Baceni novci.
    A ovaj top coat i base coat koji traju 20 dana za sad sam zadovoljna…Kupila zahvaljujuci tvom komentaru na facu, hvala. 🙂

  4. Verica kaže:

    Danas sam kupila Nail art Satin Matt top coat i odmah premazala svoj crveni lak na notkima i bas me odusevio. Prelijepo izgleda : )
    Ni sama nikad nisam gelirala nokte i ne planiram ali mi treba nesto sto ce produziti trajnost laka pa cu isprobati i The Gel nail polish Top coat. ❤

  5. Happy Woman kaže:

    Ove lakiće sigurno kupujem čim mi se nokti oporave od gela. 🙂
    Daj mi reci, gdje si nabavila te umjetne “noktiće, šablonu” ili što to već je i kako se to točno zove?
    Htijela sam naći na ebayu al’ nisam pojma imala koji im je naziv. 😉

Komentiraj

