Trenutno je IN – bijela boja!

Ovaj post nisam uopće planirala, no bit će mi gušt napisati ga. Zahvaljujući tome što mi vi tipkate u tražilicu na blogu vidim što vas zanima, a zahvaljujući tome što ja jako volim Pinterest neće biti nikakav problem da se ovaj post nađe među objavljenim postovima. 🙂

U zadnjih mjesec dana posvuda možemo vidjeti da je trenutno in bijela boja, svi celebrityji nose bijelo, nose se bijele manikure, modne marke izbacuju nove kolekcije koje su, pogađate, cijele u bijeloj boji. Sve se vrti oko bijele boje. Meni osobno bijela boja do prije par godina nije uopće bila zanimljiva jer sam uvijek gledala da mi odjeća bude što praktičnija, da mogu bezbrižno sjesti bilo gdje i da čak i ako u tramvaju sjednem na nešto da mi se to ne vidi na hlačama ili haljini. Sada jako volim bijele majice, košulje i slično i trudim se biti u što veselijim bojama, a ne da ljudi misle da se nešto dogodilo kad me vide cijelu od glave do pete u crnoj kombinaciji.

Malo sam istražila Pinterest i pronašla sam nekoliko kombinacija u kojima prevladava bijela boja ili barem u kojima je bijela boja jedan dio kombinacije. Ove fotografije vam mogu poslužiti za inspiraciju, a u slučaju da inače niste baš ljubiteljica bijele boje kada je odjeća u pitanju – možda se predomislite i već sutra odete kupiti nešto bijelo.

b3172b298429ef76796cccdeb98ff754-horz 36f537bb8c8cdf527fede394c22f45ad-horz e77f283bb1fc030ad6d6219bbee5c9c9-horz

Naravno, ne mora cijela kombinacija biti bijela, štoviše da se mene pita pod muss bi bio barem jedan komad u nekoj živoj boji. Bijele hlače i košulja u žarko crvenoj boji ili bijela majica i suknja u žarko zelenoj boji – savršena kombinacija! Također, bijele Converse All Star iliti starke su za mene neizostavne u proljetno vrijeme. 🙂

0c60084ccf4ad59dd492a83a84d2c104-horz 12b2fc762d137d6f827a354386e5538e-horz

Trend je i bijela kosa, no taj trend ću sigurno preskočiti jer će tako i tako doći vrijeme kada će nam svima kosa biti bijela pa zašto požurivati. 😛 Bijeli eyeliner nisam nikada probala staviti na svoje oči, a mislim da niti neću jer na mojim spuštenim kapcima to vjerojatno ne bi izgledalo lijepo. Bijeli lak za nokte obožavam i sigurno će biti čest gost na mojim noktima ovo proljeće, a i ljeto. 🙂

d0ac2fbecc777d21332f64d1d6ce13ac-horz

* * *

Koji od ovih trendova vam se sviđa i koji biste nosili?

xoxo,

aa

*sve fotografije preuzete su sa Pinterest.com i nisu moje vlasništvo

Oglasi

5 thoughts on “Trenutno je IN – bijela boja!

  1. Marina Sweet About Me kaže:

    Kombinacije su odlične. Meni je bijela baš super, iako sam sam je kao i ti, izgbjegavala. Najradije bih cijelu garderobu imala uglavnom u bijeloj, crvnoj i sivoj 😀 Ne volim jednino bijele hlače, nikad nisam i vjerojatno neću 😀 Osim ako se ne radi o kratkim hlačicama.
    Na ovoj slici bijeli tuš izgleda baš zgodno, ali i ja imam spuštene kapke pa to vjerojatno ne bi tako izgledalo 😦 Bijeli kreč lak obožavam 😀

  2. marina kaže:

    Jako bi zeljela nositi bijele hlace, ali imam šire bokove,a bijela jos vise prosiri pa mi je malo neugodno,ali s bijelom se mogu postici predivne kombinacije. 😄

    • Iva P. kaže:

      Slobodno nosi bijele hlače, nema veze što imaš šire bokove..one se svejedno jako lijepo mogu iskombinirati. 🙂
      Ja sam dobila u zadnjih nekoliko mjeseci 9 kg i naravno da su se i bokovi proširili, ali i dalje nosim bijele hlače. 🙂

  3. minnaabs kaže:

    Sve je lijepo, ja isto prije nisam voljela bijelu boju i uvijek sam odjeću kupovala u crnoj ili nekim drugim bojama, ali bijela nikako. A sad mi je skoro sve bijelo haha 😀 Majice su skoro sve bijele sa nekim uzorcima, jedino što još nemam su bijele hlače. 😀

Komentiraj

