WISHLIST spring/summer 2015.

1869318

Vjerujem da većina nas žena voli sastavljati svoje liste želja pa makar se one ne ostvarile u cijelosti. Moram biti iskrena i reći da se osobno često ne uspijem držati te liste koju sastavim, no svejedno mi je lijepo vidjeti proizvode koje želim ovako na jednom mjestu i kada kupim neki od njih prekrižiti ga s liste. Za ovo proljeće i ljeto si ne želim previše proizvoda i neće mi biti žao ako se cijela ova lista ne ostvari, no neke od ovdje navedenih proizvoda bih stvarno voljela kupiti u idućih nekoliko mjeseci, ovisno o tome kako će mi moj studentski budžet to dozvoliti.

Nuxe Prodigieux Le Parfum

Ovaj parfem si želim najviše na svijetu. 😛 Ok, ovo zvuči malo pretjerano, ali zaista ga jako želim. Prvi put sam ga pomirisala kod prijateljice koja je parfem kupila u inozemstvu dok ga kod nas još nije bilo za kupit. Sada je stigao i kod nas u Hrvatsku pa se nadam da ću si ga uspjeti priuštiti. Inače, ovaj parfem miriši isto kao i Huile Prodigieuse ulja koja sam recenzirala ovdje – link, samo što se miris na koži naravno zadržava puno dulje.

izvor

Nuxe gift sets

Osim Nuxe Prodigieux parfema želim i Nuxe svijeću jer miriši isto kao suho ulje i parfem, a kao što sam već rekla – obožavam taj miris. Ne znam može li se svijeća kupiti posebno, tj. sama za sebe, no postoje ova dva prekrasna Nuxe seta u kojima se nalazi svijeća pa se ne bih bunila da se kod mene nađe jedan od ta dva seta. Ne moraju oba, no ako će moći oba – why not?

fiche_prodigieux-set-horz

Kaviar Gauche for Catrice – limited edition

Onima koji prate moj blog već neko vrijeme je jako dobro poznata činjenica da ja jako volim limitirane kolekcije. Catrice i Essence u zadnje vrijeme izbacuju zaista divne limitirane kolekcije, a ova Catrice kolekcija koja je nastala u suradnji sa Kaviarom Gaucheom je toliko lijepa da jedva čekam da stigne. Neću sigurno kupiti cijelu kolekciju jer bih stvarno bila luda da to napravim, no jedan lak za nokte ću sigurno izabrati.

Essence longlasting lipliners

Mislim da sam jedna od rijetkih zaljubljenica u šminku koja još uvijek nema barem jednu Essence longlasting olovku za usne, no to će se uskoro promijeniti. Ne želim ih sve već samo 3 nijanse, a pošto je jedna cca. 12 kn mislim da će ova želja biti ostvarena.

izvor

Versace Versense

Ovo je već dugo godina moj najdraži parfem uz Chanel Chance eau Tendre. Ostalo mi je još jako malo ovog parfema u bočici pa ću vrlo brzo ‘morati’ kupiti novu. Znam da su često neke akcije u parfumerijama pa ću čekati neku jako dobru akciju i kupiti ovo savršenstvo. Usput, muškarci jako vole ovaj miris na ženama tako da – probajte. 😛

izvor

Vogue Stardust sunglasses

Prije dvije godine kupila sam u Zadru Vogue sunčane naočale i odlične su mi još i danas i ne mislim ih se riješiti, no ako se dogodi neko čudo i novci se pojave u mom novčaniku voljela bih si kupiti nove Vogue sunčane naočale iz Stardust kolekcije. S vanjske strane naočale su normalne jednobojne (ja bih uzela obične smeđe), a iznutra imaju šljokice. Mislim da će ovo ostati samo želja, no nikad se ne zna, možda dobijem na lotu. 😛

izvor

External hard disk drive

Vanjski hard mi treba kako bih na njega mogla spremati sve fotografije koje mi trebaju za blog, a i ostale fotografije naravno. Otkako imam novi fotoaparat fotografije su puno kvalitetnije i samim time zauzimaju puno više mjesta na disku pa mi više nije dovoljan USB od 16 GB koji sam do sada koristila za spremanje i čuvanje fotografija. Nedavno sam, nažalost, iz vlastitog iskustva naučila da USB nije toliko pouzdan koliko sam mislila da je i da se vrlo lako može dogoditi da izgubite sve file-ove koje imate na njemu. Mislim da je vanjski hard ipak sigurniji i da će bolje čuvati sva moja ‘blaga’.

izvor

To bi bilo to, nema nešto puno proizvoda na listi, no gledajući vrijednost svega navedenog ipak nisam baš toliko skromna i mislim da će mi trebati dosta vremena da se cijela lista ostvari. 🙂

* * *

Što si vi želite priuštiti u idućih nekoliko mjeseci?

xoxo,

aa

Oglasi

10 thoughts on “WISHLIST spring/summer 2015.

  1. Elvira kaže:

    Essence olovke za usne su super, ja ih volim nositi same, s ružem preko i to čak ne istom nijansom nego volim pomiješati nijanse i recimo od kričave narančaste dobiti nježnu peachy nijansu (ako nabaviš purely me nijansu , vidjet ćeš kolike mogućnosti kombinacije ima). Parfem koji si želim je Escadin limited edition za ovo ljeto i svakako ću ga nabaviti jer mi je to must svako ljeto. Kerastase zelenu masku privodim kraju pa ću kupiti onu iz Discipline linije, Limitirane kolekcije i ja obožavam i svakako ću si priuštiti neku sitnicu. Da dobijem na lotu, kupila bi sat boje rozog zlata koji mi je već duže vrijeme na wish listi ali nije nikad trenutak 😀

  2. Đurđica M. kaže:

    Nuxe parfem si i ja želim!! Obožavam suho ulje pa tako vjerujem i da je parfem krasan. Mislim da svijeća nije u prodaji zasebno. Ja je imam, dobila sam je na poklon u ljekarni kad sam prije Božića kupovala. Bila je neka nazovimo akcija u ljekarnama. Ne mogu se sad točno sjetit iznad kojeg potrošenog iznosa se dobivala na poklon. Uglavnom, ja sam kupila suho ulje od 100ml, kremu za ruke i balzam za usne u stiku i dobila svijeću na poklon. Predivna je zaista!!
    Versace parfem je divotica, slažem se. Sviđaju nam se isti parfemi, :-))
    Je, Essence u zadnje vrijeme ima predivne LE. Kupila sam si nekih stvarčica. Catrice nema u mom Mulleru pa ću za ovom novom kolekcijom morat tragat negdje drugdje.

Komentiraj

