Beauty New in

Prošlo je dosta vremena od zadnjeg New in posta i nakupilo se stvarno puno proizvoda pa ću vam ih danas pokazati da znate što možete očekivati u recenzijama u neko skorije vrijeme. Neke stvari sam dobila na receneziju, a neke sam sama kupila. Trebat će mi neko određeno vrijeme da sve ove proizvode isprobam jer, naravno, ne mogu napisati recenziju na osnovu jednog ili dva korištenja. 🙂

La Roche-Posay ima novu njegu za osjetljivo područje oko očiju – Toleriane Ultra Contour Yeux*. Toleriane Ultra Contour Yeux je intenzivna umirujuća njega za osjetljivo područje oko očiju koja trenutno i dugotrajno umiruje iritacije, hidratizira područje oko očiju te smanjuje natečenost i vraća osjećaj ugode. Patentirani kompleks aktivnih sastojaka (Neurosensin, Niacinamid i La Roche-Posay termalna voda) umiruje, štiti i smanjuje osjećaj neugode. Prilagođena formula i hermetičko pakiranje pružaju optimalnu toleranciju za osjetljivo područje oko očiju: 0% konzervansa, parabena, parfema, alkohola, boja i lanolina. Čim isprobam javim prve dojmove.

DSC_1179

Dogodila se i jedna lijepa suradnja sa online parfumerijom Lijepa.hr. Na recenziju sam dobila Revlon Uniq One All In One šampon za kosu*, Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume crnu maskaru*, Mavala Mavadry 918 nadlak za brzo sušenje noktiju* te Perfect Colour The Look set za šminkanje*. Šampon sam isprobala jednom isto kao i Mavala nadlak, no još uvijek ne mogu puno reći dok pošteno ne isprobam proizvode.

DSC_1141

Iz Formasane mi je stigla SVR Lysalpha krema za lice sa SPF 50* koju ću sa guštom isprobati i testirati jer sam već koristila dva proizvoda iz Lysalpha linije i oba su mi bila odlična (uskoro ćete čitati recenziju).

DSC_1326

Kao što već i vrapci na grani znaju, i ove smo se godine družili na Avon Beauty Blog Day-u na kojem je svaka blogerica dobila goodie bag sa mnogim proizvodima. U vrećici su se našli:

DSC_1136

Testirat ću i novi Vichy Dercos šampon protiv prhuti sa novom formulom*. Novi Vichy Dercos šamponi protiv prhuti za normalnu do masnu kosu, suhu kosu te za osjetljivo vlasište testirani su pod dermatološkim nadzorom te potvrđuju svoju učinkovitost: odstranjuju 100% vidljive prhuti (testiranje redovnog korištenja 2 tjedna). Također, ovog proljeća Vichy je pripremio posebnu ponudu: uz kupnju 2 Dercos šampona Vichy Vam daruje ekskluzivnu četku za potpunu rutinu njege kose i vlasišta. Ponuda je dostupna u ovlaštenim Vichy ljekarnama i traje do isteka zaliha.

DSC_1148

Stigao mi je i Vichy Teint Ideal tekući puder za mješovitu do masnu kožu u nijansi 25*, a uz njega je došla i preslatka bež-zlatna kozmetička torbica. Pošto je ovo pretamna nijansa pudera za mene ovaj ćete puder moći osvojiti u jednom od idućih darivanja na blogu.

DSC_1132

Vichy je predstavio novu Vichy Idealia Skin Sleep noćnu kremu*, a ovdje možete pogledati kako je bilo na predstavljanju. Radi se o novoj noćnoj njezi Idealia Skin Sleep koja djeluje na obnavljanje kože tijekom noći i pomaže stvaranju vidljivih učinaka poput obnavljajućeg sna. Na predstavljanju ovog noviteta dobila sam i Vichy Idealia Life Serum* koji sam već prije imala i sa kojim sam jako zadovoljna.

DSC_1129

Essence mi je poslao hrpu noviteta za proljeće i ljeto 2015. i sa većinom sam jako zadovoljna. Već sam vam napisala dojmove u ovim postovima: Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [1.dio] – make up dio noviteta*, Essence noviteti proljece/ljeto 2015 [2.dio] – lakovi za nokte*.

DSC_1416

Također, Essence je izbacio novu limitiranu kolekciju Love & Sound* koja je po mom mišljenju zaprvavo prava ljetna kolekcija, no dobro, može proći i kao proljetna. O ovim proizvodima ću pisati preko vikenda pa pratite ako vas zanima.

DSC_1167

Nuxe Huile Prodigieuse Black*, samo je jedna riječ za ovaj proizvod – savršenstvo! Radi se o limitiranoj verziji Huile Prodigieuse suhog ulja koje sam recenzirala još prošlo ljeto ovdje i sa kojim sam i dan danas prezadovoljna i baš ga volim koristiti.

DSC_1119

Stigao mi je Filorga Perfect+ Perfect skin serum* koji je novitet u Filorga asortimanu. Djeluje na bore i obnavlja kožu, matira i sužava pore te daje prirodan sjaj koži. Kažu da je idealan za mješovitu i masnu kožu, no još ga nisam isprobala pa ne mogu puno reći o njemu. Soraya se nakon 10 godina vraća u Hrvatsku i na testiranje sam dobila i ovu Soraya CC kremu* koju sam isprobala i meni je odlična, a više dojmova ćete čitati u recenziji za tjedan-dva.

DSC_1122

Sada su na redu proizvodi koje sam sama kupila u zadnja dva tjedna jer se više ne sjećam koje sam sve proizvode kupila u zadnjih mjesec ili više dana. Kupila sam mini verziju Nivea univerzalne kreme zato što mi je crtež na kutijici presladak i kada potrošim kremu sačuvat ću kutijicu za neke sitnice poput gumica za kosu ili naušnica da mi se ne pogube po torbi. Krema je od 30 ml i cijena je oko 8 kn u dm-u.

DSC_1080

Essence je izbacio još jednu prekrasnu limitiranu kolekciju Brit-Tea i to je zaista prava pravcata proljetna kolekcija. Pastelne nijanse lakova za nokte su prekrasne, no ipak nisam uzela ni jedan lak već rumenilo (28,90 kn), duo highlighter (16,90 kn) u olovci i illuminating bazu (21,90 kn). Za par dana ide cijeli post o ovim proizvodima jer oni to stvarno zaslužuju, a i da stignete ako vam se svidi recenzija kupiti neki od ovih proizvoda dok ih još ima. Ovu kolekciju sam pronašla u Mulleru.

DSC_1283

Sasvim slučajno sam u Mulleru naletjela na ovaj Artdeco 497 Higj Performance ruž za usne koji je bio 48 kn pa sam ga uzela. Nijansa je prekrasna i mislim da više-manje svakome odlično stoji.

DSC_1304-horz

U dm-u nisam mogla odoljeti ovom – Balea Luxury set za njegu tijela s mirisom jasmina i božura. Set je bio 44,90 kn, a sastoji se od gela za tuširanje (140 ml), kreme za ruke (30 ml) i sapuna (135 ml). Miris je fantastičan, mješavina jasmina, božura i onog mirisa čunga-lunga kauguma.

DSC_1028-horz

 

To je većinom sve od kozmetike što je novo kod mene i sad samo trebam sve to isprobati da mogu podijeliti dojmove s vama. 😀

* * *

Jeste li vi kupili nešto od kozmetike u zadnje vrijeme?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

6 thoughts on “Beauty New in

  1. stelasequin kaže:

    Nikad nisam isprobala NUXE ulje, čula sam od frendice da je bacila novce (iskreno i meni se tak čini XD) pa me zanima za što ga ti koristiš i jel ti dobro?
    Ovaj Vichy serum bih voljela isprobati!

  2. My magical corner kaže:

    Ovaj tjedan će i kod mene biti New in. 😀 Previše toga se nakupilo. 🙂
    Jako mi se sviđa Artdeco ruž. Valjda ću ga se sjetiti kada ću biti u nekoj drogeriji koja drži njihove proizvode, jer kod mene u blizini ih nema. :/

Komentiraj

