Fashion New in

U ovo prijelazno doba sa hladnijeg na toplije vrijeme u skoro svim shopping centrima traju odlični popusti u većini prodavaonica pa sam iskoristila priliku i kupila neke stvari koje su mi falile ili koje su jednostavno bile stvarno dobra prilika. Ako vam bilo što od garderobe treba moj vam je prijedlog da sada odete pogledati što se nudi jer zaista ima odličnih popusta i isplati se kupiti neki bolji komad odjeće ili obuće po puno nižoj cijeni. 🙂

U MASS-u sam sasvim slučajno naišla na ove čizme koje sam zapravo primijetila na polici jer su mi izgledale jako velike pa sam odmah pomislila da će mi možda odgovarati. Za one koji ne znaju, nosim broj 41/42 i dosta teško si mogu naći obuću po povoljnoj cijeni jer se većina ženske obuće proizvodi do broja 41 što jako često meni nije ni približno dovoljno, pogotovo ako se radi o manjem kalupu obuće. Uglavnom, ove čizme su broj 40 (iako na kutiji piše 43, no dobro) i odlične su mi dužinom. Imaju petu od cca. 5 cm što je taman za cjelodnevno hodanje u njima, a ono što je također važno jest to da su i iznutra i izvana napravljene od prave kože. Puna cijena im je bila cca. 650 kn, a ja sam ih uhvatila snižene za čak 70% po cijeni od cca. 190 kn. Bingo! Na drugoj fotki je realna boja čizama.

DSC_1095

DSC_1086

Ovo sam vam već pokazala na face-u, no ne škodi ponoviti. U Humanic-u (City Center One) sam pronašla prekrasne nude lakirane salonke čija je cijena bila 199 kn. Kao što sam već rekla, teško si pronađem ovako lijepe cipele po povoljnoj cijeni i da su mi dobre veličinom, tako da je ovo stvarno bingo! Visina potpetice je cca. 10 cm. Cipele nisu od prave kože, no za onoliko koliko ću ih ja nositi su i više nego odlične.

10426317_417398015105142_67474135972460395_n

Pošto sam u zadnjih par mjeseci dobila nekoliko kg (čitaj: skoro 10 kg 😛 ) kupila sam si jedne kratke traper hlačice koje ću nositi čim još malo zatopli. Kupljene su u Bershki po cijeni od 149, 90 kn i nažalost nisu bile na akciji. Ovaj model je odličan za one koji ne vole da im pola stražnjice ispada iz kratkih hlačica jer prekriju sve. 😉

DSC_1101

U House-u (Arena Centar) sam od prve pronašla dva para traperica i mogu reći da su zaista odlične kvalitete. Tamnije traperice su bile 99 kn, a svjetlije 159 kn (nažalost ne sjećam se koja im je bila puna cijena). Materijal je kvalitetan, ne izblijedi brzo (imam već jedne traperice iz House-a pa znam iz vlastitog iskustva), ne uništi se pri pranju u mašini, jako lijepo stoje… Nemam baš niti jednu zamjerku. Dovoljno su dugačke za moju visinu od cca. 180 cm, a to mi je naravno jako važno jer ne želim hodati gradom sa prekratkim hlačama kao Steve Urkel. Ako nosite konfencijski broj između 34 i 42 preporučam vam da pogledate u House-u ponudu traperica dok su još na akciji.

DSC_1103DSC_1106DSC_1107DSC_1108

Još malo trapera u obliku traper jakne! Traper jaknu si već neko vrijeme tražim i nailazila sam na lijepe traper jakne, no uvijek su bile ili stvarno preskupe ili su mi rukavi bili prekratki pošto imam duge ruke. U Sinsay-u (Arena Centar) sam pronašla ovu traper jaknicu i iako na fotki ne izgleda baš reprezentativno, vjerujte mi uživo je stvarno lijepa. Odlična mi je za ove prijelazne dane i paše apsolutno uz sve. Cijena je bila 199 kn, što je po mom mišljenju odlična cijena za dobru traper jaknu.

DSC_1390

DSC_1391

Iz istog razloga zašto sam kupila kratke traper hlače kupila sam i novi badić. Našla sam ga u Sinsay-u (Arena Centar) po cijeni od 129 kn za cijeli komplet. Imaju dosta veliku ponudu, barem po mom mišljenju. Odabrala sam ovaj šareni badić da se malo maknem od onih pomalo dosadnih smeđih, crnih i ostalih jednobojnih badića. Gaće su normalne koje prekrivaju cijelu stražnjicu, gornji dio jako lijepo stoji i može se nositi i kao samostojeći gornji dio ili sa trakicom oko vrata. Mislim da je i više nego odličan za tu cijenu koliko sam ga platila i ako i vi tražite neki lijep, a povoljan badić – pravac Sinsay.

DSC_1350

Proizvodi koji slijede nisu baš 100% u fashion kategoriji, no bolje da sam ih smjestila u ovaj post nego u jučerašnji Beauty new in. 🙂

Jako volim lijepe torbice u kojima mogu nositi i držati kozmetiku kada idem na put pa sam u House-u uzela ovu jagoda-torbicu. Na prvi pogled mi se svidjela i nisam mogla odoljeti. Torbica je rupičasta, s unutarnje strane je crna tkanina i to je to što se vidi kroz rupice. Dimenzije su cca. 22 x 16 cm, a cijena je bila nešto manje od 50 kn uz kupon iz Storyja od -30% (puna cijena je 69,90 kn).

DSC_1062DSC_1071

Nisam mogla odoljeti niti ovoj kozmetičkoj torbici iz New Yorker-a čija je cijena bila 29,90 kn. U ponudi postoji i takva torbica sa obrnutom kombinacijom boja, no ova crna sa rozim srcima mi je bila ljepša. Isto kao i kod prethodne torbice iz House-a, ova torbica je rupičasta, s unutarnje strane je roza tkanina i to je to što se vidi kroz rupice u obliku srca. Dosta je velika i stane puno proizvoda u nju. Dimenzije su cca. 20 x 11 x 8 cm.

DSC_1361 DSC_1365

Bershka ima preslatke maske za mobitele, tj. za iPhone 4 i 5 pa sam uzela ovu sa srcima. Primijetila sam da svi misle da su to nekakve uši na maski, no to predstavlja čvor kao kad zavežemo maramu oko glave. Maska je mekana i gumena, a cijena je bila oko 50 kn.

DSC_1112

Ovo nikako ne pripada fashion kategoriji, no to moram vam preporučiti ako već nemate. Prijenosni punjač za mobitel/fotoaparat – najperfektnija stvar ikad! Opće je poznato da smartphone mobiteli imaju baterije koje jedva izdrže jedan cijeli dan pa je ovo stvarno spas. Napunite prijenosni punjač preko kompjutera i nosite ga sa sobom gdje god išli, ali naravno treba vam i kabel s kojim inače punite svoj mobitel. S jedne strane su utori za kabel (univerzalni USB port i micro USB port), a s druge strane imate LED lampicu – 2 u 1. 🙂 Kupljen je u Intersparu, dimenzije su 108 x 25 mm, a cijena je cca. 75 kn.

DSC_1343 DSC_1344-horz

Moram priznati da me od svega ovoga najviše veseli to što sam napokon kupila prijenosni punjač i više me ne može iznenaditi prazna baterija na mobitelu. 😀

* * *

Jeste li vi malo obnovili svoju garderobu za ovo toplije vrijeme?

xoxo,

aa

 

Oglasi

8 thoughts on “Fashion New in

    • Iva P. kaže:

      Iskreno nisam nikada punila mobitel sa prijenosnim punjačem do kraja, on mi služi samo kada mi se isprazni baterija da ipak izdrži dok ne dođem kući i stavim ga na pravi punjač. :/
      Ali čini mi se da ga dosta brzo puni, sporije nego normalan punjač, ali ništa strašno sporije.

  1. Sanela kaže:

    Sviđaju mi se traperice, sljedeći put dok budem u Zg-u svakak pem baciti oko u taj House 🙂 I definitivno mi treba ova zadnja stvarčica jer mi se mob prazni ko lud!

  2. Marta kaže:

    U potpunosti razumijem problem s nogom broj 41/42, a kod mene je jos dodatan problem sto mi je noga i sira nego sta je to uobicajeno… Veselim se cinjenici da nisam jedina s tim problem i nadam se jos kojem ovakvom clanku da vidim kud otic po lov na cipelice 😉

Komentiraj

