Essence Love & Sound limited collection

Nedavno je izašla nova Essence limitirana kolekcija naziva ‘Love & Sound’, a ja sam na testiranje dobila nekoliko proizvoda iz te kolekcije. Od svih proizvoda koji se nalaze u kolekciji upravo su mi ovi koje sam dobila zapeli za oko i skoro sam ih sama kupila dan prije nego što mi je stigao paketić. Sa dva proizvoda sam oduševljena, za jedan će mi trebati neko vrijeme da usavršim tehniku korištenja, a jedan još nisam stigla isprobati pa ću vam naknadno javiti dojmove na svojoj svojoj facebook stranici.

DSC_1167

* * *

Blush 01 sunset @ center stage

Rumenilo 01 sunset @ center stage mi je apsolutni favorit ove cijele kolekcije. Izgledom je slično rumenilu koje je bilo u limitiranoj kolekciji ‘Miami roller girl’ prošlo ljeto ako se ne varam. Nijanse se prelijevaju iz svijetlo ljubičaste preko peachy narančaste do roskaste. Odlično mi je to što se u ovom rumenilo zapravo nalazi nekoliko nijansi pa se s njim mogu napraviti razni look-ovi. Može se kistom uzimati svaka nijansa posebno, a naravno mogu se i skupa koristiti i tada ćete dobiti lijepu tamniju peachy nijansu. Pigmentacija je srednja, no taman je za neki jednostavan i ne prenapadan dnevni look. Može se nadograditi i napraviti malo dramatičniji večernji look. Ne trusi se i lijepo se može izblendati. Licu daje onu zdravu i prirodnu rumenu nijansu obraza i mislim da se ne može pretjerati s ovim rumenilom. Trajnost mu je srednja, može izdržati jedan radni dan, tj. radno vrijeme od 8 h, no nakon toga polako nestaje s lica. Dostupno je samo u ovoj nijansi, količine je 7,8 g, a cijena mu je 25,90 kn.

DSC_1216 DSC_1215DSC_1219DSC_1374 DSC_1375 DSC_1214

Eyeshadow 01 Glastonberry

U kolekcija Love & Sound nalaze se tri sjenila i ovo je najtamnije sjenilo od ponuđenih. Moram priznati da mi je ovo i najljepše sjenilo, tj. nijansa je zaista posebna. Radi se baked iliti pečenom sjenilu u ljubičasto-smeđoj nijansi 01 Glastonberry. Prije ovog sjenila nije nužno nanijeti bazu za sjenila jer je ono toliko pigmentirano da sam se zaista jako ugodno iznenadila. Naravno, baza za sjenila je nužna ukoliko želite da vam sjenilo dugo traje na kapcima i da se ne zavuče u pregib. Odlično je pigmentirano, ne trusi se, lako se nanosi i odlično se može izblendati. Ima u sebi mali milijun sjajnih čestica, no ne radi se o šljokicama pa nema straha da će izgledati smiješno na očima čak i za dnevni look. Trajnost mu je odlična, pogotovo preko baze za sjenila i može bez ikakvog problema izdržati cijeli dan na očima. Dolazi u količini od 1,5 g, a cijena mu je 23,90 kn.

DSC_1233 DSC_1234 DSC_1235 DSC_1367 DSC_1371

Bronzing papers 01 sunkissed & happy

Ovo je proizvod s kojim se još nisam susrela, a radi se o papirićima koji na sebi sadrže bronzer. Znači, ovo je zapravo bronzer u obliku papirića i nanosi se na lice pomoću papirića. Nije mi objašnjavanje jača strana, no nadam se da ćete shvatiti o čemu se radi i kako se koristi. Ovi papirići zapravo imaju više funkcija – oni upijaju višak masnoće (sebuma), matiraju kožu i daju licu osunčan izgled. Rekla bih da je ovo proizvod za one djevojke i žene koje popravljaju svoju šminku tokom dana gdje god bile pa bi im ovakav oblik bronzera bio praktičan. Iako, mislim da se bronzer nakon nanošenja ovim papirićima ipak treba izblendati kistom jer nijansa nije izjednačena na licu, barem je tako u mom slučaju. Mali je problem što su nakon korištenja ovih papirića prsti umackani bronzerom pa treba paziti da se ne dotakne odjeća, pogotovo ako ste u majici ili hlačama bijele boje. Ono što mi se jako sviđa kod ovog bronzera jest to što nije narančast i ne izgleda umjetno na licu, ne dobije se onaj ‘iskvarcani’ izgled. U paketiću se nalazi 40 papirića, a cijena im je 19,90 kn.

DSC_1245 DSC_1247 DSC_1249 DSC_1256 DSC_1253

Cuticle tattoos 01 Ethno girls ahead!

Ovo je još jedan proizvod koji prije nisam koristila niti probala. Radi se o malim tetovažama koje su namijenjene za mjesto oko nokta, no naravno da se mogu staviti gdje god se poželi. Još ih nisam isprobala pa ćete sada samo vidjeti fotografiju samih tetovaža, a čim ih isprobam ću vam na facebook-u pokazati manikuru. U paketu se nalazi 28 malih tetovaža koje se zaista mogu uklopiti u bilo kakvu jednostavniju manikuru. Ako ipak namjeravate raditi neku šarenu i kompliciraniju manikuru onda možda ove tetovaže neće pasati, neće niti doći do izražaja, a upravo je u tome čar da one dođu do izražaja. Cijena je 12,90 kn.

DSC_1239

* * *

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

*PR proizvodi

 

Oglasi

5 thoughts on “Essence Love & Sound limited collection

  1. Đurđica M. kaže:

    Ja sam prvo kupila bronzer papiriće i lak za nokte u nijansi 03. Onda sam se ipak vratila i po rumenilo. I nije mi žao, stvarno je krasno.

Komentiraj

