Essence Brit-tea limited collection

U zadnja dva tjedna vam svako malo pokazujem neke Essence proizvode, no što mogu kad je Essence u zadnjih mjesec dana izbacio toliko lijepih noviteta. Nadam se da vam se smeta to što ih često spominjem, no nekako mi se čini da je to zapravo odlična stvar jer su Essence proizvodi odlični (naravno, ima i onih koji nisu toliko odlični), a dostupni su apsolutno svima. Naime, osim Love & Sound limitirane kolekcije izašla je i Brit-tea limitirana kolekcija, koja je po mom mišljenju prava proljetna kolekcija. U njoj prevladavaju pastelne boje lakova za nokte, roskasta nijansa rumenila…ma zaista prava proljetna kolekcija. U kolekciji se nalaze 4 nijanse laka za nokte, rumenilo, illuminating baza, duo highlighter olovka, dupli kistić za nanošenje sjenila za oči, trio paleta sjenila za oči, dvije nijanse sjajila za usne, balzam za usne u slatkoj kutijici i rašpica za nokte.  🙂

DSC_1283

 * * *

Blush 01 Tea-riffic garden party

Ovo rumenilo sam uzela čim sam ga vidjela na polici i apsolutni mi je favorit cijele Brit-tea kolekcije. Rumenilo privlači već svojim izgledom jer se radi o reljefu u obliku ruža, a sastoji se od 3 nijanse – tamnije roza, svijetlo roza te bijela koja je zapravo highlighter. Nijanse se mogu koristiti odvojeno, tj. svaka za sebe, a mogu se i uzeti zajedno kistom i tada će se dobiti lijepa roskasta sjajna nijansa. Ne trusi se i može se lijepo izblendati. Rose nijanse su mat, no ako ih koristite zajedno sa highlighterom tada će lice uz rumene obraze dobiti onaj zdravi i prirodan sjaj. Pigmentacija je srednja, no taman je za neki jednostavan i ne prenapadan dnevni look te se bez problema može nadograditi nijansa. Trajnost mu je srednja, može izdržati jedan radni dan, tj. radno vrijeme od 8 h, no nakon toga polako nestaje s lica. Dostupno je samo u ovoj nijansi, količine je 10 g, a cijena mu je 28,90 kn.

DSC_1188 DSC_1259 DSC_1264 DSC_1262 DSC_1263 DSC_1380 DSC_1378

Duo highlighter pen 01 Par-tea highlight

Dugo sam gledala NYX olovke koje mogu služiti kao highlighter tako da sam se baš obradovala kad sam vidjela ovo u Brit-tea kolekciji. Radi se o duo olovci na kojoj se nalaze dvije nijanse highlightera, jedna je bež, a druga roskasta. Ovaj proizvod može se koristiti za svašta – za naglašavanje luka ispod obrva, na waterline oka, za posvjetljivanje unutarnjeg kuta oka… Može se nanijeti ispod ruba donjih trepavica kako bismo oko učinili vizualno blistavijim i otvorenijim ili njime možemo naglasiti vanjski dio kapka ili kut oka. Također, može se koristiti kao baza za sjenilo. Obje nijanse su mat. Ne bih proporučila ovaj proizvod za posvjetljivanje područja ispod očiju jer je olovka presuha, za to ipak odaberite neki dobar korektor. Olovka se normalno šilji sa standardnim šiljilom. Dostupno je samo u ovim nijansama, tj. samo ova olovka, u količini od 4,2 g, a cijena je 16,90 kn.

DSC_1292 DSC_1294 DSC_1295 DSC_1296 DSC_1341

Illuminating base 01 Make tea not war

Ovaj proizvod sam zapazila odmah nakon rumenila koje sam pokazala na početku posta. Radi se o bazi koja se nanosi prije nanošenja tekućeg pudera. Baza je pakirana u tubicu od 30 ml, sa praktičnim malim otvorom za doziranje. Tubica je roskaste boje baš kao i sama baza. Svrha ove baze jest kao prvo pripremiti kožu za nanošenje tekućeg pudera, a kao drugo zadržati puder na licu što duže vremena. Također, ova baza se može nositi i sama za sebe jer daje licu prirodni zdravi sjaj pa ako imate savršen ten puder vam neće ni trebati. Ona popuni sitne borice i lijepo zagladi lice. Naravno, prije nanošenja ove baze dobro bi bilo pripremiti kožu nanošenjem kreme za lice. Tekstura baze je srednje gusta te je puna sitnih sjajnih čestica zbog kojih baza licu daje sjaj. Za cijelo lice dovoljna je količina baze od otprilike veličine zrna graška jer se ona zaista lako i lijepo može razmazati i rasporediti po cijelom licu. Puder nakon ove baze traje na licu do 5 sati, a nakon toga polako počinje kliziti po licu i skidati se. Ova baza mi se svidjela, ali moram priznati da ipak nije jedna od najboljih koje sam isprobala. Dolazi u količini od 30 ml, a cijena je 21,90 kn.

DSC_1205 DSC_1303 DSC_1382 DSC_1383 DSC_1384 DSC_1388

P.S. Ova kolekcija trenutno je dostupna u Muller drogerijama (do isteka zaliha).

* * *

Do idućeg posta…

xoxo,

aa

 

Oglasi

11 thoughts on “Essence Brit-tea limited collection

  1. Mare M kaže:

    Valentinovo. Nikada neću prežaliti što nisam uspjela uloviti ovo rumenilo, iako ne vjerujem da bih koristila, toliko je lijepo da bih ga samo gledala i čuvala u svojoj kolekciji rumenila.

  2. Đurđica M. kaže:

    Da, da, u zadnje vrijeme Essence samo izbacuje sve ove divne kolekcije. Iz ove LE sam si kupila samo rumenilo. Doista je predivan reljef ruža. Osvojilo me rumenilo na prvu :-))

  3. Marina Sweet About Me kaže:

    Imam rumenilo i bazu. I nisam ih još isprobala 😀 Rumenilo tako divno izgleda da mi ga je šteta isprobavati. Gledala sam i tu olovku i mislim da ću i nju uzeti. Jooj taj Essence, stalno izbacuje nešto novo što me mami 😀

Komentiraj

