NUXE Nuxellence ECLAT fluid

Nedavno sam na testiranje dobila ovaj Nuxe Nuxellence Eclat fluid koji sam zaista željela isprobati jer sam čula nekoliko pozitivnih dojmova i on je napokon prije nekoliko tjedana došao na red za testiranje na licu. Naime, vjerojatno već znate ako pratite blog, no nije loše ponoviti – moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i trenutno suhim obrazima. Imala sam u zadnje vrijeme malih problema sa prištićima i aknama, no inače nemam većih problema sa kožom. Nuxe Nuxellence Eclat fluid je fluid koji otkriva mladost i sjaj kože, a kakav je dojam ostavio na mene pročitajte u nastavku…

nuxe nuxellence eclat fluid 2

Nuxe Nuxellence fluid namijenjen je svim tipovima kože, a radi se o anti-age fluidu koji otkriva mladost i sjaj kože. Također, iako se radi o anti-age fluidu, on je namijenjen svim dobnih skupinama. Jedino bih odmah naglasila da ne bih preporučila ovaj fluid onima koji imaju izrazito suhu kožu jer mi se čini da na takvoj koži ovaj proizvod ne bi imao zadovoljavajući učinak.

“Mladost naše kože tijesno je povezana s optimalnom aktivnosti stanica. U srcu stanica mitohondriji djeluju kao mala tvornica energije koja osigurava njihovo normalno fukncioniranje. S vremenom mitohondrijalna DNA slabi čime se smanjuje proizvodnja energije. Ovaj inovativan fluid za njegu kože s 10 patenata pomoći će da koža zadrži optimalnu količinu energije i zadrži mladenački izgled. Sdrži iznimno visoke koncentracije biljnih ekstrakata (passiflora, anchousa, mak, hijaluronska kiselina, latice nevena, đumbir) koji pomažu zagladiti bore i sitne linije, vratiti koži punoću i ujednačiti ten. Njegova lagana i nježna tekstura obogaćena je korektivnim pigmentima koji trenutno osvjetljavaju kožu.”

nuxe nuxellence eclat fluid 1

nuxe nuxellence eclat fluid 3

Dolazi u elegantnoj srebrno-rozoj kutiji na kojoj se nalaze sve osnovne informacije o proizvodu, a sam fluid dolazi u još elegantnijoj srebrno-rozoj bočici s pumpicom. Fluid dolazi u količini od 50 ml što je i više nego dovoljno za nekoliko mjeseci svakodnevnog korištenja (dva puta dnevno). Do pumpice se dolazi tako da se gornji dio bočice (koji izgleda kao poklopac) zakrene u smjeru suprotnom od kazaljki na satu. Znači, smjer kazaljki na satu – zatvaranje, smjer suprotan od kazaljki na satu – otvaranje.

nuxe nuxellence eclat fluid 5
nuxe nuxellence eclat fluid 6

Fluid sam nanosila dva puta dnevno, tj. ujutro i navečer. Naravno, on se nanosi na čistu kožu pa je prije korištenja potrebno detaljno skinuti svu šminku s lica. Čak je preporučljivo i ujutro prije nanošenja ovog fluida dobro očistiti lice jer ono nakon buđenja nije savršeno čisto. Osim na lice, ovaj sam fluid nanosila i na kožu vrata i dekoltea. Kao što sam već rekla, moja koža je mješovita i ovaj fluid sam za sebe mi je bio dovoljan. Naravno, moja koža je u dobrom stanju i dovoljno hidratizirana pa joj zato nije bila potrebna dodatna njega uz ovaj fluid, no ako vam je koža trenutno u lošijem stanju bilo bi dobro da uz fluid koristite i neki hidratantni proizvod jer ovaj fluid sam za sebe nije dovoljno hidratantan. Moj problem su trenutno obrazi koji, ovisno o vremenu, znaju biti jako suhi i tada mi je uz ovaj fluid potrebna i krema koju nanosim samo na te suhe dijelove obraza.

Tekstura je srednje gusta, lagano se razmazuje i jako brzo se upija u kožu. Pošto je moja koža mješovita ovaj fluid mi je bio odličan za samostalno korištenje, no mislim da bi kod suhe kože bilo dobro i poželjno koristiti ga prije uobičajene njege kože. Zbog lagano ljepljive teksture mislila sam da će takav osjećaj ostaviti i na licu, no nije već je zaista lagan na licu i nimalo ljepljiv. Potpuno se upije u kožu u zaista kratkom roku i osjećaj na licu je gladak bez osjećaja ljepljivosti, zatezanja ili peckanja. Nikakve iritacije mi se nisu pojavile od korištenja ovog fluida. Nije se pojavio osjećaj zatezanja kože nakon nanošenja, nisu mi se začepile pore te se nisu pojavili nikakvi dodatni prištići. Za cijelo lice je dovoljan jedan cijeli stisak pumpice jer je fluid jako lagan i lijepo se može ravnomjerno razmazati. U hladnijim razdobljima dobro bi bilo ovaj serum koristiti uz neku hidratantnu kremu, no kako je stiglo toplije vrijeme on mi je i više nego dovoljan i sam za sebe. Moram napomenuti da se na mojoj koži ovaj fluid pokazao odličan i kao baza za tekući puder.

Što se tiče mirisa, on je relativno intenzivan, no ništa što bi smetalo za nos. Miris se ne zadržava dugo na koži pa nema straha da će vam smetati kada odete na spavanje nakon što ste nanijeli fluid.

nuxe nuxellence eclat fluid 7nuxe nuxellence eclat fluid 8

Još uvijek nemam puno bora na licu pa ne mogu sa sigurnošću reći kako fluid djeluje po pitanju pomlađivanja, no nakon nekoliko tjedana korištena primijetila sam da mi koža izgleda svježe i odmoreno, ima onaj zdravi sjaj, a ten je ujednačen.

Sastojci:

Aqua/Water, Glycerin, Butylene Glycol, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Dicaprylyl Carbonate, Benzyl Alcohol, Nylon-12 Fluorescent Brightener 230 Salt, Parfum/Fragrance, Capryloyl Glycine, Lauroyl Lysine, Tocopherol, Citric Acid, Sodium Stearoyl Glutamate, Dimethicone Crosspolymer, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Allantoin, Alpinia Galanga Leaf Extract, Pentylene Glycol, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Tetrasodium Edta, Theobroma Cacao (Cocoa) Callus Powder, LepidiumMeyenii Root Extract, Ascorbyl Glucoside, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract, Zinc Pca, Dehydroacetic Acid, Passiflora Incarnata Extract, Papaver Rhoeas Petal Extract, Geranylgeranylisopropanol, Polyvinylalcohol Crosspolymer, Mica, Anchusa Arvensis Extract, Ci 77491/Iron Oxides, Ascorbic Acid, Araucaria Angustifolia Seed Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Xanthan Gum, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone [N2401/C]

* Sadrži 87% sastojaka prirodnog porijekla. Bez parabena. Nije komedogen.

nuxe nuxellence eclat fluid sastojci

“Trio aktivnih sastojka: passifllora, anchousa i latice nevena obnavljaju i štite mitohondrijalnu DNA čime se postiže veća proizvodnja stanične energije za normalnu aktivnost stanica (proizvodnju kolagena, elastina, melanina) te se aktiviraju receptori na površini stanice koji omogućuju bolje primanje aktivnih sastojaka iz proizvoda za njegu. (3 patenta). Latice nevena i sjemenke araukarije djeluju na smanjenje bora i sitnih linija, a hijaluronska kiselina i ekstrakt listova đumbira vraćaju punoću koži. (3 patenta). Korijen biljke maca potiče mikrocirkulaciju dok stanice kakaa i listovi masline ujednačavaju ten. (4 patenta). “

nuxe nuxellence eclat fluid 4

Količina: 50 ml
Cijena: 339,00 kn
Rok trajanja: 12 mjeseci od otvaranja
Gdje kupiti: ljekarne Farmacia, Sophia.hr webshop

* * *

Koristite li vi neki NUXE kozmetički proizvod? Ako da, preporuke su uvijek dobrodošle.

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

3 thoughts on “NUXE Nuxellence ECLAT fluid

Komentiraj

