Melvita event i druzenje blogerica

Početkom ovog tjedna bila sam pozvana na Melvita event i druženje blogerica na koje sam se rado odazvala jer sam znala da će biti lijepo i da ću moći isprobati proizvode koje još nisam imala prilike isprobati. Druženje se održalo 12. svibnja u hotelu Arcotel Allegra u Branimirovoj, a to je ujedno bilo i prvo druženje ovog tipa koje je Melvita održala.

Do sada nisam imala prilike isprobati mnogo Melvitinih proizvoda, a tamo se nalazio stol prepun Melvita kozmetike pa sam isprobala sve što se moglo isprobati. Naravno, najljepši dio tog druženja mi je bilo to što sam se podružila malo sa svojim blogokolegicama koje ne uspijem baš često vidjeti jer svaka ima svoje obaveze pa je ovo odlična prilika.

Poslušale smo kratku prezentaciju koju je održala Irena Čuljak, predstavila nam je Melvitu kao brend i ispričala nam nešto kratko o tome kako je osnovana Melvita i na koji način posluju. Skrenula nam je pažnju na nekoliko važnih činjenica o Melviti.

  • pažljivo odabiranje prirodnih i organskih sastojaka
  • pravedna trgovina potvrđena ECOCERT certifikatom
  • nema sastojaka koji mogu naštetiti našem zdravlju (parafini, parabeni, formaldehid, …)
  • niti jedan proizvod se ne testira na životinjama
  • tri registrirana patenta koji dokazuju učinkovitost proizvoda
  • ECOCERT certifikat (minimalno 95% sastojaka mora biti prirodnog podrijetla, a 10% iz organskog uzgoja)

Nakon Irene prezentaciju je nastavila druga Irena, Irena Smiljanić te Lucija Knežić koje su zadužene za sektor marketinga u Melviti. Isprobale smo najprodavanije proizvode, a to su hidrolati i cvjetne vodice. Također, predstavljen nam je i novitet – 100% prirodna Melvita Ublažujuća krema za osjetljivu kožu s 0% konzervansa. Naravno, svima nam je čudno čuti da takva krema može stajati izvan hladnjaka, no to je sa ovom kremom moguće zahvaljujući posebnoj vrsti UHT sterilizacije te potpuno hermetičkom pakiranju.

Nakon prezentacije uslijedio je mali kviz za nas blogerice kao bismo vidjele što smo zapamtile, a za točan odgovor dobile smo mini verziju nekog Melvitinog proizvoda kojeg smo izvukle iz košarice. Ja sam odgovorila na dva pitanja i izvukla Cvjetnu vodicu Cvijeta naranče* i Ružin nektar za hidrataciju*.

Na odlasku svaka je dobila goodie bag pa očekujte recenzije kroz mjesec dana kada sve dobro isprobam i steknem neki pošten dojam o proizvodima. Naravno, mene je oduševila kutija u kojoj su se nalazili proizvodi i mala kozmetička torbica sa motivima koji se kod Melvite stalno pojavljuju, a to su Bee – pčela i Belle – djevojka. U kutiji su se nalazila tri proizvoda: Iznimno zlatno ulje* i Izuzetna vodica Cvijeta naranče* te Ublažujuća krema za osjetljivu kožu*.

Nakon druženja smo nas nekoliko odlučile produžiti druženje i otišle smo na kavu jer tko zna kada će se ponovo ukazati prilika i kada ćemo imati vremena sve u isto vrijeme. Na kavici sam bila sa Martinom Dear Skin, Ivanom Makeup and OTHER i Mikkom sa Mikka’s MakeUp Box.

* * *

Veliko hvala Melvita timu jer su zaista priredili druženje koje je bilo i edukativno i zabavno!

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

5 thoughts on “Melvita event i druzenje blogerica

  1. Dear Skin kaže:

    Već sam komentirala danas s nekim curama kako mi je ovo bio jedan od ugodnijih evenata, em smo svi bili opušteni, em je bilo edukativno a i kavica nakon je bila nešto što treba češće ponoviti 🙂

  2. Đurđica M. kaže:

    Predivno vam je bilo druženje, baš lijepo!! Ja volim Melvitu, baš mi je u trenutnoj postavi za lice nekoliko njihovih proizvoda. Koristim micelarni tonik ruža, cvjetnu vodicu cvijeta naranče i kremu za hidrataciju od ruže.

Komentiraj

