BOCASSY Serum za lice

Prije par mjeseci na testiranje su mi stigla dva proizvoda kojima je velika većina bila jako jako zadovoljna, a odmah na početku ću reći da sam i ja jedna od njih. Radi se o Bocassy Laganoj dnevnoj kremi za lice za normalnu do mješovitu kožu i Serumu za lice. Prvo sam mislila napraviti zajedničku recenziju za navedene proizvode, no ipak sam odlučila da svaki od ta dva proizvoda zaslužuju svoju posebnu recenziju. Inače, Bocassy je francuski brend prirodne kozmetike, čija je formulacija kreirana zahvaljujući hrvatsko-francuskom timu i koji se proizvodi u Hrvatskoj.

Bocassy Serum za lice*

Za ovaj serum sam držala velike fige da mi se svidi i da odgovara mojoj koži jer sam se naslušala samo pozitivnih dojmova o njemu. Naime, radi se o serumu koji je namijenjen svim tipovima kože, tj. trebao bi odgovarati svim tipovima kože. Učvršćuje i hidratizira kožu te ne sadrži umjetne boje, silikonska ulja i parabene. Sadrži maslinovo ulje, shea i kako maslac, vitamine A i E, pantenol te ekstrakt korijena gaveza i sjemena anisa (96% sastojaka je prirodnog porijekla). Također, namijenjen je svim dobnim skupinama te ga je preporučeno koristiti samog za dnevnu njegu kod mlade kože, a kao dodatni proizvod dnevnoj i noćnoj njezi kod zrelije kože.

Namijenjen je svim dobnim skupinama kao zasebna dnevna njega za one mlađe populacije (25-50), te one u zrelijoj dobi (od 50+) kao dodatni proizvod dnevnoj i noćnoj njezi. Bocassy Serum dokazano djeluje na hidrataciju kože, te poboljšava kožna biomehanička svojstva (čvrstoća i elastičnost), idealan je za svaku namjenu jer vlaži kožu i zadržava vlažnost tijekom dana, te redovitom uporabom podiže opći nivo vlažnosti kože. Prirodni sastojci i vitamini također izrazito snažno djeluju na čvrstoću i elastičnost, te tako Serum zadovoljava sve korisnice bez obzira na dob i tip kože.

Naime, moram spomenuti iako vjerojatno većina vas već zna – moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima. U razdoblju kada sam testirala ove Bocassy proizvode nisam imala većih problema sa kožom lica, tu i tamo se pojavio pokoji prištić, ali to je to.

Serum dolazi u jednostavnoj, ali elegantnoj kutiji na kojoj se nalaze sve osnovne informacije o samom proizvodu, a ono što je meni posebno zanimljivo jest to što se na vrhu kutije nalaze stihovi I love. I leave. I forgive. I’m free. Sam serum nalazi se u lijepoj staklenoj bočici sa pumpicom koja se meni pokazala kao odlična i nisam imala nikakvih problema s njom prilikom doziranja proizvoda. Ono što je po mom mišljenju plus jest to što se na kutiji nalazi zaštitna naljepnica pa možete biti sigurni da nitko nije dirao proizvod prije vas. Serum dolazi u količini od 50 ml. Što se tiče staklene bočice u kojoj se nalazi serum – čula sam od kolegica da su imale problema sa slovima koja su se nakon nekog vremena ‘isprala’ sa stakla, no ja zaista nisam imala problema s tim i slova su i dalje na bočici onakva kakva su bila i na početku korištenja.

Vrlo je lagane teksture, rekla bih da je više kao neka lagana krema nego serum, no kako god bilo odlično mi je odgovarao. Lijepo se razmazuje po licu i nije ga potrebno mnogo za jedno korištenje na cijelom licu i vratu. Ja sam koristila dva stiska pumpice i to mi je bilo sasvim dovoljno. Na mojoj mješovitoj koži se vrlo brzo upija i ne ostavlja nikakav mastan sloj na licu. Kao što sam navela, tekstura je slična laganoj kremi, no prilikom nanošenja na kožu ona postaje rjeđa i razmazuje se i upija u jednoj minuti. Što se tiče mirisa, on je srednje intenzivan, no meni nije smetao i nije me odvukao od korištenja seruma. Ono što je po mom mišljenju plus jest to što serum ne masti kožu i ne začepljuje pore. Kada sam koristila ovaj serum zaista nisam imala problema sa kožom, iritacijama, pojavljivanjem prištića niti bilo što slično. Lagan je i ugodan na koži, odlično hidratizira kožu, nema osjećaja zatezanja i koža je nakon korištenja izrazito glatka na dodir. Također, normalno sam ga koristila i na području oko očiju i nije mi nimalo iritiralo oči.

Serum sam koristila u kombinaciji sa Laganom dnevnom kremom i mogu reći da je ta kombinacija u mom slučaju bila odlična podloga za puder i ostatak make up-a. Serum sam za sebe mi je bio odličan i kao noćna njega jer ne volim preko noći previše zabarikadirati kožu, radije je pustim neka diše.

Ako imate masnu kožu tada bih vam svakako preporučila da serum koristite samostalno. Ukoliko imate jako suhu i dehidriranu kožu tada bih preporučila da vam ovaj serum bude dodatak uobičajenoj njezi jer nikako neće biti dovoljan sam za sebe.

Sastav seruma mi se sviđa i mislim da zaista nije loš. Sadrži maslinovo ulje, kakao i shea maslac koji hrane kožu, glicerin koji zadržava vlažnost kože, ekstrakt anisa i korijen gaveza koji utječu na stvaranje kolagena te vitamine A i E koji sudjeluju u borbi protiv starenja kože. Moram priznati da sam se na početku prepala kada sam vidjela alkohol u sastavu, no to ipak nije onaj alkohol koji bi mogao smetati koži i služi kao služi kao emulgator u kozmetici i ne isušuje kožu.

Sastojci:

Količina: 50 ml
Cijena: 179,90 kn
Rok trajanja: 6 mjeseci od otvaranja
Gdje kupiti: dm prodavaonice

* * *

Jeste li vi isprobali nešto od Bocassy kozmetike?
Ako niste, svakako bih vam preporučila da bar isprobate tester u dm-u.

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

4 thoughts on “BOCASSY Serum za lice

  1. Jelena L.M. kaže:

    Bocassy serum je na mojoj wish listi i nikako da ga nabavim. Ovaj post je jedan u nizu koji hvali taj serum i stvarno me mami na kupovinu 🙂 (Avene)

  2. Matea kaže:

    Na temelju svih pozitivno pročitanih recenzija kupila sam Bocassy serum i oduševila se. Imam isti tip kože kao i ti, jako je osjetljiva ali nakon evo već skoro mjesec dana korištenja nisam dobila nikakave prištiće i sl. Koliko sam bila oduševljena serumom morala sam kupiti i laganu dnevnu kremu i hidratantnu noćnu kremu i sa njima sam također prezadovoljna. Drago mi je da sam napokon pronašla nešto što mi odgovara jer potraga za dobrim kremicama mi je ista kao i za dobrim puderom, jako jako teška.

  3. Marina Sweet About Me kaže:

    Trenutno ga koristim i slažem se sa svime što si rekla, odličan je. Što se tiče brisanja slova i ja sam vidjela kod kolegica da su im se izbrisala, no ja sam pazila kad sam ga koristila da diram drugu stranu gdje nisu slova tako da se nisu izbrisala. Inače me živcira kad se brišu slova

Komentiraj

