Bocassy Lagana dnevna krema za lice

Prije par dana sam objavila recenziju Bocassy Seruma za lice, a danas je na redu još jedan odličan proizvod istog brenda – Bocassy Lagana dnevna krema za lice za normalnu do mješovitu kožu lica. Serumom sam jako zadovoljna, a u kombinaciji sa ovom kremom dobila sam zaista odličnu njegu lica kojoj ću se sigurno opet vratiti.

Ako ste već čitali moje recenzije onda već znate, no svejedno ću ponoviti – moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima, nemam previše problema sa njom, osim što se tu i tamo znaju pojaviti prištići, ali miteseri su nažalost stalna pojava. Ako je vaša koža slična mojoj onda vjerujem da je ova recenzija upravo za vas…

* * *

Bocassy Lagana dnevna krema za lice*

Bocassy Lagana dnevna krema namijenjena je normalnoj i mješovitoj koži lica te dobnoj skupini od 20 do 45 godina. Njezin posao je hidratizirati kožu, vratiti joj energiju i svježinu i održati je tokom cijelog dana. Ova krema pokriva najveću skupinu korisnika radi svog izrazito hidratantnog djelovanja te širokog spektra učinka. Osnovni sastojci Bocassy Lagane kreme za lice su maslinovo ulje, ulje pšeničnih klica, zeleni čaj te vitamin B5, a 97% sastojaka je prirodnog porijekla.

Krema dolazi u zaštitnoj elegantnoj kartonskoj kutiji na kojoj se nalaze sve osnovne informacije o proizvodu (količina, rok trajanja, sastojci, kome je namijenjena), a i vizualno je vrlo lijepo izvedena. Na vrhu kutije nalaze se stihovi i to je ono što me posebno razveselilo, isto kao i kod Seruma za lice. Što se tiče ambalaže u kojoj se nalazi krema, krema dolazi u količini od 50 ml u staklenoj teglici, a ispod glavnog poklopca nalazi se još jedan zaštitni poklopac. Također, svi Bocassy proizvodi zaštićeni su zaštitnom naljepnicom pa znate da nitko prije vas nije otvarao kutiju, a pogotovo dirao kremu.

Osobno bi mi bilo draže da je ova krema upakirana u ambalažu sa pumpicom, kao što je pakiran Serum za lice, jer bi tako bilo više higijenski koristiti kremu, no ja sam je uzimala sa malom špatulom ili plastičnom žličicom i to bih preporučila svima koji koriste kreme u teglicama.

Krema je bijelo-žućkaste boje, a tekstura joj je srednje gusta. Lako se razmazuje, no treba joj vremena da se u potpunosti upije u kožu. Osjećaj nakon nanošenja je vrlo ugodan, nema osjećaja zatezanja kože, peckanja i sl. Ostavlja jako tanki masnjikav sloj na licu, no to mi nije uopće smetalo jer nestane nakon nekog vremena. Krema mi nije izazvala nikakve iritacije niti začepila pore. Nije mi izazvala nikakav dodatni nered na licu, to jest nije se pojavio niti jedan prištić više od onoga koliko sam ih u tom razdoblju već imala na licu.

Ima miris po nečemu što sam imala dok sam bila dijete, a nikako se ne mogu sjetiti što je to točno bilo. Ne mogu vjerovati da me miris toliko podsjetio na nešto što sam imala prije 10-ak godina. Uglavnom, miris je srednje intenzivan, no ne smeta uopće za nos. Rekla bih da ima pomalo cvjetni miris.

Moja koža je mješovita sa masnijom t-zonom i suhim obrazima i ova krema mi je zaista odgovarala. Nanosila sam je uglavnom svako jutro zajedno sa Serumom za lice, no kada sam baš bila u žurbi nanijela sam samo Serum jer se on brže upija, a isto odlično hidratizira kožu. Meni osobno nije potrebno puno ovakve kreme za cijelo lice, tako da mi ova teglica od 50 ml može zaista dugo potrajati.

Ovu kremu sam koristila za svakodnevnu njegu lica nekoliko tjedana, jednom dnevno. Dovoljno je hidratantna da bih je mogla koristiti samu za sebe, no meni je savršeno odgovarala kombinacija nje i Seruma za lice. U ovim toplijim danima će mi vjerojatno biti dovoljan ili samo serum ili samo ova krema, no za malo hladnije doba godine kombinacija ta dva proizvoda mi je bila must-have. Također, imajte na umu da je namijenjena normalnoj i mješovitoj koži lica te da suhoj i jako suhoj koži vjerojatno neće biti dovoljna sama za sebe.

Kremu sam nanosila i na područje oko očiju i nisam primijetila da mi je izazvala neke iritacije, sve je bilo u najboljem redu. Naravno, to područje lica je jako osjetljivo pa ukoliko osjetite neko peckanje ili slično, nemojte više stavljati kremu na to područje. Kremu sam nanosila na prethodno očišćeno lice od svih nečistoća i mogu reći da je odlična kao podloga za šminku. Nakon nanošenja koža je mekana, svježa i glatka.

Bocassy Lagana dnevna krema, kao i ostali Bocassy proizvodi, ne sadrži parabene, silikonska ulja niti bojila. Dermatološki je testirana.

Sastojci:

Kako bi se podržala jača čvrstoća kože te poboljšao njezin opći tonus Bocassy lagana dnevna krema bogata je maslinovim uljem koje kožu ne masti, ali dubinski hrani i omekšava, bogato je masnim kiselinama te ima visoki učinak na pomlađeni izgled kože, zadržava vlažnost u koži kroz dulji vremenski period; ekstraktom zelenog čaja koji kožu pomlađuje, revitalizira i energizira, te je dokazani i moćan antioksidans. Zeleni čaj i maslinovo ulje također posjeduju svojstva koja potiču jačanje kolagenskih vlakna u koži i tako djeluju na produljenu čvrstoću i elastičnost, jer se kolagen nažalost ne može lokalno nadomjestiti. Vitamin B neophodno je nadomjestiti jer je potreban za zdravlje kože i njezin optimalan tonus; ulje pšeničnih klica, te kakao i shea maslac podižu volumen kože, daju joj izdašnost, te štite tijekom cijeloga dana.

Zeleni čaj i d-panthenol pomažu pojačano prirodno stvaranje kolagena u kožnom tkivu te tako djeluju na učvrščivanje kože. Sastojci utječu na produljeni mladenački izgled kože, na način da kožu hidratiziraju, povećavaju čvrstoću i elastičnost te samim tim pomažu i odgađaju znakove vidljivog starenja.

Količina: 50 ml
Cijena: 139,90 kn
Rok trajanja: 6 mjeseci od otvaranja
Gdje kupiti: dm prodavaonice

Omjer cijene, količine i kvalitete je odličan i svakako bih preporučila da barem isprobate tester ove kreme u dm drogeriji koja vam je najbliža. Ako imate kožu sličnu mojoj ova bi vam kremica mogla savršeno odgovarati. 😉

* * *

Jeste li isprobale neki Bocassy proizvod?

xoxo,

aa

 

* PR proizvod

Oglasi

3 thoughts on “Bocassy Lagana dnevna krema za lice

Komentiraj

