5 torbi koje zelim ovo ljeto

Pozdrav drage moje, nije me bilo dva tjedna jer učim za ispite kako bih u miru mogla ići na more ovo ljeto. Iako me trenutno ovdje na blogu ima manje nego obično, znate već da me možete pratiti na facebook stranici Beauty corner by Iveee na kojoj sam ovih dana aktivnija nego ovdje. Danas sam ipak uhvatila vremena za ovaj post jer vam želim pokazati kakve torbe bih voljela imati ovo ljeto.

Ako me pratite već neko vrijeme onda znate da jako volim torbe; sve boje, sve veličine i gotovo sve modele. Ipak, nekako su mi najdraže one torbe koje netko napravi svojim rukama i svojom kreativnošću. Odmah ću napomenuti da ovo nije sponzorirani post te da nisam dobila niti kune za pisanje ovog posta. Torbe koje ću vam pokazati mi se zaista sviđaju i ne treba mi netko platiti da bih vam ih pokazala. 😉

Nohaa

Malo je reći da obožavam Nohaa torbe! Već dvije Nohice imam u svom vlasništvu i za njih sam štedjela sve dok si ih nisam uspjela priuštiti. U prošlogodišnjem postu Ljetni Top 5 – nakit i modni dodaci sam vam pokazala svoje dvije Nohice koje i danas imam i nosim, a što je najbolje još uvijek su kao nove iako sam ih zaista puno nosila. Ivica i Rijana izrađuju predivne i zaista kvalitetne torbe za koje se isplati uštedjeti. Da ne duljim, želja mi je u skorijoj budućnosti priuštiti si ove dvije crne ljepotice sa resicama – Dirty Jane i Poison Pocketbag!

Poppy Bags

Još jedna domaća kreativka čije mi se torbe jako sviđaju. Nemam još niti jednu Poppy torbu, no ove dvije torbe s resicama su mi mrak pa se nadam da će se jednom pridružiti mojoj kolekciji torbi. Ne znam zašto, no u zadnje vrijeme se stalno okrećem za torbama s resicama. 🙂

 Šaptač cipelama

Kod kolegica blogerica stalno viđam kako spominju stranicu ‘Šaptač cipelama’ i kako na njoj kupuju razne zanimljive modne dodatke pa sam i ja malo škicnula što ima u ponudi. Naravno, zaljubila sam se u torbicu i to ovu malu šarenu. Za nju sam sigurna da će jednog dana doći u moje ruke. 😀

* * *

DARIVANJE

* * *

Podržavam sve naše domaće kreativce i mislim da su njihovi proizvodi prava mala umjetnička djela. Zapravo mi je ružno reći da njihova djela da su ‘proizvodi’ jer mislim da su puno puno više od toga. 😀

Kakve torbe vi volite nositi ljeti?

xoxo,

aa

 

* fotografije su preuzete sa Facebook stranica Nohaa, Poppy Bags i Šaptač cipelama

Oglasi

6 thoughts on “5 torbi koje zelim ovo ljeto

  1. divazg kaže:

    Lijepe torbice si odabrala 🙂
    Ja volim nase proizvodjace tipa Galko i San Peter. Imaju izuzetno kvalitetne kozne torbe, cvrste i koje se niti nakon ucestalog nosenja ne habaju. Nisu bas jeftine, ali moze ih se naci i na snizenjima pa su povoljnije. Tko trazi super kvalitetnu koznu torbu, neka obavezno pogleda njihov asortiman 🙂

  2. Maja kaže:

    Ja sam si za ovo ljeto naručila preko interneta kričavo rozu torbu s resama, nažalost stigla mi je kriva bez resicama ali isto tako prediva i izaziva poglede drugih a ja se osjećam divno.

      • Maja kaže:

        Aliexpress, super mi je jer imaju ispod proizvoda ocijene i komentare (kakva je roba, kolko treba da dođe, kako su zadovoljni s komunikacijom i sl.) ljudi koji su naručili taj proizvod i stave sliku robe koju su dobili i vidiš dali je u stvarnosti takva ili nije… i preporuka ne kupovati ako nema slika i dobrih komentara

Komentiraj

