New in #13

Nakupilo se dosta noviteta od zadnjeg ovakvog posta pa bi bio red da vam ih pokažem da budete u toku, a slobodno mi ispod u komentarima napišite što vam je od svega ovoga najzanimljivije i čije biste recenzije najprije voljele pročitati. 🙂

U novom broju časopisa Gloria Glam kao poklon se dobiva mini verzija novog Versace Eros pour femme EDP pa to nisam mogla propustiti. Miris je predivan i htjela sam kupiti full-size parfem, no cijena je astronomska za moj studentski budžet pa sam morala odustati od želje za kupnjom. Iskreno rečeno, inače ne kupujem časopis Gloria Glam, no ovaj poklon je toliko sladak pa sam se vrlo lako uspjela navući.

Dobila sam na recenziju Laino Piling za tijelo sa ekstraktom jabuke* koji je namijenjen dehidriranoj koži tijela i njega sam već isprobala pa uskoro očekujte recenziju. 😉

Znaju već i ptice na grani da sam slaba na Essence limitirane kolekcije pa je tako bilo i sa novom Nauti Girl limitiranom kolekcijom koja je dostupna samo u Muller drogerijama. Također, trenutno je aktualna i Arriba! limitirana kolekcija koja je nešto šarenija od ove prve ‘mornarske’. Iz Arriba! kolekcije sam odabrala jedan šareni top coat lak za nokte pod nazivom 02 Festival of colours (16,90 kn). Iz Nauti Girl kolekcije sam odabrala prugastu kozmetičku torbicu (25,90 kn), ruž za usne u nijansi 01 Miss Navy (19,90 kn), lak za nokte u nijansi 02 Oh captain, my captain (16,90 kn) te naljepnice za nokte (10,90 kn) sa kojima ću raditi lijepe ljetne manikure.

Od Vichyja sam dobila dva proizvoda iz Aqualia Thermal linije – Lagana hidratantna krema za lice* i Hidratantni okoloočni balzam*.

Kozmetika Afrodita prošli je tjedan u zagrebačkom hotelu Esplanada predstavila svoju novu ekskluzivnu kolekciju za njegu lica – Pearl Prestige. Sve blogerice koje su prisustvovale predstavljanju dobile su ova dva proizvoda – Ekskluzivna hidratantna krema za aktivnu anti-age zaštitu* Eliksir ljepote sa učinkom preporođene kože*. Više o tome kako je bilo na predstavljanju kolekcije možete vidjeti u ovom postu. Također, ova dva proizvoda imat ćete priliku osvojiti u rođendanskom darivanju koje kreće za nekoliko dana.

Od Oriflame kometike stiglo mi je na testiranje nekoliko proizvoda, a to su Giordani Gold tekući puder – Light Ivory* te tri proizvoda za njegu lica – Aqua Charge Losion za lice SPF15, Aqua Refresh Maska za lice i Aqua Revitalise Noćne kapsule za lice*. Ova tri proizvoda također ćete moći osvojiti u rođendanskom darivanju.

Ovaj vikend, točnije u nedjelju, na Savskom nasipu kod Boćarskog doma održala se utrka Volim trčati, a tam se nalazila i La Roche-Posay oaza gdje su svi posjetitelji mogli zastati i namazati sebe i svoju dječicu sa La Roche-Posay proizvodima za zaštitu od sunca. Također, obavezno posjetite stranicu skinchecker i pročitajte koliko je važno pravovremeno brinuti o koži i njezinom zdravlju jer je ona naš najveći organ. Dobila sam nekoliko La Roche-Posay proizvoda za zaštitu od sunca, a to su: Termalna voda*, Anthelios XL Anti-shine Gel-krema za lice SPF50+*, Anthelios XL Raspršivač za tijelo za jednostavno nanošenje SPF50+* te Anthelios XL Hranjivo ulje za lice i tijelo SPF30*. Ponovo, i La Roche-Posay proizvode možete očekivati u rođendanskom darivanju.

Olival mi je na testiranje poslao njihov novitet Natural Defense sprej protiv komaraca*, a jedan primjerak ćete i vi moći osvojiti. Osim spreja, isprobat ću Čarobno zlatno ulje* i Čarobno suho ulje*. Suha ulja obožavam, bila ona obična ili zlatna pa vjerujem da će mi se i ova jako svidjeti.

La Croa je hrvatski brend koji me jako iznenadio sa paketom koji uopće nisam očekivala. Svi proizvodi sadrže agranovo ulje i ulje makadamije, a u paketu su se nalazili ovi proizvodi: Šampon za kosu*, Regenerator za kosu*Keratin – tretman za dodatnu prehranu i ravnanje kose*, Hranjivo ulje za kosu*, 3 testera Hranjive maske za kosu*, Krema za kovrčavu i valovitu kosu*, Krema za njegu ruku* te 3 Hranjive maske za ruke i nokte*. Jedva čekam isprobati sve proizvode, a ovako na prvu mogu samo reći da je uživo ambalaža predivna, a miris je božanstven.

Vichy se svake godine brine da se što više ljudi prisjeti koliko je važna zaštita od sunca, a na testiranje sam dobila Ideal Soleil Super pjenu za djecu SPF50* i Ideal Soleil Bronze Hidratantni gel-fluid SPF30 za optimalnu preplanulost osjetljive kože lica*.

Nikad dovoljno krema za zaštitu od sunca tako da ću isprobati i ove tri kreme: ROC Soleil-Protect Fluid protiv tamnih mrlja i za ujednačavanje tena SPF50+*, SVR Lysalpha krema za zaštitu masne kože SPF50* te Uriage Bariesun Tonirana krema za osjetljivu kožu – svijetla boja SPF50+*.

Nisam mogla odoljeti ovoj paleti iz Catrice limitirane kolekcije Travel de Luxe (cca. 65 kn). U paleti se nalazi zapravo sve što nam je potrebno kada idemo na ljetovanje: 2 sjenila za oči (svijetlo plavo i roskasto), rumenilo (breskvasto), highlighter (zlatno), mat bronzer, highlighter u olovci i olovka za oči (crna).

Avon me počastio sa 4 divna laka za nokte iz nove Magic Effects linije. S lijeva na desno (fotografija ispod): Matte top coat*, Fringe top coat*, Violetta (matte)*, Inky Blue (matte)*.

To su svi kozmetički noviteti koji su se našli kod mene (barem mislim da jesu) i sad slijedi isprobavanje i testiranjanje, a kasnije dojmovi i recenzije. 😀

* * *

DARIVANJE

Na mojoj Facbook stranici još je 3 dana aktualno darivanje u kojem možete osvojiti proizvode sa fotografije pa se slobodno prijavite ako već niste. Za prijavu na darivanje kliknite na fotografiju ispod i slijedite postavljena pravila. 😉

* * *

Jeste li vi nabavili sve potrebne proizvode za zaštitu od sunca?

xoxo,

aa

*PR proizvodi

Oglasi

10 thoughts on “New in #13

  1. Jasmina kaže:

    Nabavila sam zastitu od sunca, ali moj komentar je pre svega odusevljenje Essence LE. U Sr.jos nije stiga ( verovatno ce pred kraj leta 😀 ) a sve mi se veoma dopada ❤

  2. Đurđica M. kaže:

    Već sam se zabrinula kako nisi pokazala novu Essence kolekciju :-))
    Ima još jedna !ARRIBA!, i iz te kolekcije mi se sviđa rumenilo.
    Gloriu Glam ni ja ne kupujem, ali sam ovu kupila i ja zbog parfemića. 🙂
    Šteta što u mom Mulleru nema Catrice, super mi je ova tvoja paletica.
    Jako mi se sviđaju svi tvoji noviteti!!

    • Iva P. kaže:

      Kupila sam lak i iz Arriba kolekcije, na fotki je istoj gdje i Nauti Girl stvarčice. 😛 Isto mi se svida rumenilo, ali ipak mi je razum rekao da mi stvarno ne treba još rumenila pa sam ga poslušala.
      Bez brige, nisam propustila limitirane kolekcije. xD

Komentiraj

