2. rodendan bloga! – DARIVANJE [Afrodita]

Drage moje čitateljice, prošle su točno dvije godine otkako smo se počele družiti ovdje na blogu Beauty corner by Iveee. Hvala vam svima koje me pratite i čitate svaki moj post, zbog vas je ovaj blog i dogurao ovako daleko. 🙂

Povodom drugog rođendana bloga pripremila sam vam puno poklončića, a imat ćete ih priliku osvojiti tokom narednih 7 dana. Svaki dan objavit ću po jedno darivanje i, naravno, možete sudjelovati u svakom od tih 7 darivanja. Prvo mi je ideja bila napraviti jedno veliko darivanje u jednom postu, no zaista ima previše toga pa mislim da će bolje biti ovako. Sretno svima i držim vam fige! ❤

U današnjem darivanju možete osvojiti dva proizvoda iz nove ekskluzivne Kozmetika Afrodita kolekcije Pearl Prestige – Ekskluzivnu hidratantnu kremu za aktivnu anti-age zaštitu Eliksir ljepote sa učinkom preporođene kože. 

PRAVILA:

  • U komentar ispod ovog posta napišite svoje ime i prezime (ili barem prvo slovo prezimena).
  • Pratite moju Facebook stranicu Beauty corner by Iveee.
  • [Opcionalno – dodatna šansa, tj. ulaz u darivanje.] Podijelite objavu o darivanju na svojoj Facebook stranici. (objava mora biti javna/public)
  • Darivanje traje od danas, tj. od 20.6.2015. do 30.6.2015. do 23:59 h.
  • Dobitnicu bira random.org.
  • Jedna je dobitnica.
  • Dobitnica će biti objavljena ovdje na blogu u ovom postu i na mojoj Facebook stranici te mi se mora javiti sa svojim podacima na mail (Kontakt) ili u inbox na Facebook-u u roku od 48 h od objave dobitnice.
  • Ukoliko se dobitnica ne javi u roku od 48 h biram drugu dobitnicu.

Darivanje je otvoreno za čitateljice iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije!

* * *

Sretno svima!

* * *

DOBITNICA je Ivana K.! Molim Ivanu da pogleda mail koji sam joj poslala i da u roku od 48 sati odgovori na njega i pošalje svoje podatke. 🙂

xoxo,

aa

*PR proizvod

Oglasi

347 thoughts on “2. rodendan bloga! – DARIVANJE [Afrodita]

  1. Marijana Šimić kaže:

    Marijana Šimić ,,Podijelila objavu:) Pratim te preko Fb: Marijana Šimić .. Instagram:marijanavp,, Bloglovin :Marijana Šimić.

Komentiraj

